Jump to content

Tribal Wars 2


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crazy-Ghost

    25

  • ZeroJens

    13

  • _Night-Men_

    10

  • Niked

    4

  • 3 maanden later...

Ik wil ook wel meedoen me naam is op 't spel: metalensteen, ik speel momenteel op Casual en op W39 die nog moet beginnen.

Je wordt zo snel mogelijk aan de groep toegevoegd!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Closed Beta - Dag 1

BNNOiV8.jpg?1

Ik heb ook een Beta-Key kunnen bemachtigen, dus hierbij zie je een screen van hoe het er uitziet. En het valt mij tot nu toe niet tegen. Alles ziet er mooi uit en het speelt lekker weg. Het spel is weer het meeste te vergelijken met hun andere browsergames zoals Grepolis en Tribal wars (1). Het principe is dus ongeveer het zelfde. Dit betekend dat je ook in dit spel weer uren moet wachten om gebouwen te voltooien en aanvallen ook een tijdje onderweg zijn. Uiteraard is alles online en loopt alles door als je niet actief bent. Het is dus een heel ander spel als Gta of Assassins Creed want het is meer relaxed en op tactiek en gezelligheid gericht. We hebben op dit moment al een gesprek lopen met mensen waarmee we een groep gaan starten op de Nederlandse versie, de naam en het logo is er al maar ik wil die nog niet posten omdat dit natuurlijk en groot forum is en mensen het misschien gaan kopiëren. Uiteraard kunnen mensen van het forum zich ook nog aansluiten bij deze gezellige groep.

Binnenkort een update als er meer bekend is!

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Closed Beta - Dag 2

FD9R49W.jpg?1

Ik ben op dit moment al een stuk verder zoals je hierboven kan zien. Mijn stad heeft vandaag een muur gekregen en die wordt op dit moment al naar level 6 verhoogd, aangezien ik veel sterke spelers verwacht op de wereld. Ook ben ik een beetje in mijn leger geïnvesteerd wat betekend dat ik nu wel een groot leger heb maar nu weinig grondstoffen om nieuwe gebouwen te bouwen

:puh:. Het niveau op deze Beta valt mij wel tegen. Ik ben nu namelijk na een latere stad al een van de grotere steden van mijn buurt. Maar het kan ook dat ik gewoon te veel met punten bezig ben :puh:. Wat ik een goede verbetering vind t.o.v. Grepolis is dat je steden van andere in groepen kan indelen en je voor elke groep een logo kan maken. Dit logo zie je dan ook op de kaart, dit maakt het erg overzichtelijk. Een voorbeeldje hiervan.

zqQLSHi.jpg?1OOyJGBO.jpg?1

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...