Jump to content

Tribal Wars 2


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Voeg mij ook maar toe ik noem ZeroJens kheb in het verleden ook al dit sort games gespeeld maar werd het beu omdat ik geen toffe clan/groep vond om mee te spele.Dit zal nu zeker wel het geval zijn :) Nog effe een vraagje is het al bekend wanneer de beta open gaat?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crazy-Ghost

    25

  • ZeroJens

    13

  • _Night-Men_

    10

  • Niked

    4

Ah juist een mailtje gezien dat ik bij de closed beta 1 zit :) Tb naam: Rockstarthomas11

Leuk! Waar lig je ongeveer? Ik lig bij 360 | 480 en sta daar bovenaan in die regio, als je mij zoekt.

Voeg mij ook maar toe ik noem ZeroJens kheb in het verleden ook al dit sort games gespeeld maar werd het beu omdat ik geen toffe clan/groep vond om mee te spele.Dit zal nu zeker wel het geval zijn :) Nog effe een vraagje is het al bekend wanneer de beta open gaat?

De beta is al open maar alleen voor mensen met een key (kan je krijgen in een e-mail). Ik verwacht dat het originele spel redelijk snel wordt geopend aangezien alles er al relatief af ziet in mijn ogen.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

O oke ik zal wel zien of ik nog een key krijg dan. Maar is er zo geen optie om vrienden uit te nodigen dicht bij je ofzo zodat we allemaal in ongeveer hetzelfde gebeid liggen?

Op de originele versie zal er vast wel zoiets zijn. Daarover praten we nu in een speciale chat (waar je zo snel mogelijk aan toegevoegd wordt).

Link to comment
Delen op andere websites

473/347 lig ik :)

Ah, dat is best ver. Misschien is het leuk als jij hier ook morgen even post met wat jij ervan vindt.

Beta 1



Zo het vervolg op tribalwars.

Zoals je op de bovenste afbeelding kan zien ziet het spel er anders uit dan het eigenlijk is

:puh:

Zelf vind ik het spel buiten dat het er wat anders uit ziet knak hetzelfde Deze is zelfs gemakkelijker tegenover de 1

Bij de 1 moest je bv voor de markt hoofdgebouw level 10 en smederij level 5 ... Nu is het alleen nog je hoofdgebouw

:(

Ook de mini opdrachtjes zijn er weer die je hout , ijzer , soldaten,... kunnen opleveren .

Daarmee heb ik zo al 20 bijlstrijders kunnen bemachtigen

;)

Mijn dorp heeft ondertussen al 10 min een marktje.Het volgende dat bij mij gaat gebeuren is de barrack op level 3 krijgen voor zwaardvechters

:)

Bewerkt: door skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Kwam net een beetje op gang, komt de buurman alles weer vernietigen en plunderen... Troepen maken heeft zo weinig zin, als hij ze toch steeds wegveegt :7

Welk level is je muur? Als je muur hoog is zal je buurman eerder verlies dan winst maken met de aanvallen en ermee stoppen, tenzij hij je stad wil natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

1 ofzo, ben sinds gisteren pas echt actief.

Beter herstart je dan. Aangezien je normaal 5 dagen de tijd hebt om je dingen op te bouwen zonder aangevallen te kunnen worden. Eet dan wat meer op je muur en troepen. Want punten zijn leuk maar als je aangevallen wordt heb je er niks aan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...