Jump to content

Whatsapp overgekocht.


.Sharingan

Recommended Posts

Maar ach, we zijn weer terug bij af :puh: Who cares.

Hier wordt onder de technische studenten nog volop Telegram gebruikt. ;)

Het enige wat ik echt mis in Telegram is de zoekfunctie.

Bewerkt: door Rutger.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    5

  • Davedavy

    5

  • Rutger.

    5

  • MegaPilot

    4

Maar ach, we zijn weer terug bij af :puh: Who cares.

Hier wordt onder de technische studenten nog volop Telegram gebruikt. ;)

Ja maar als het grote publiek dat niet doet heeft het nog steeds geen zin :(

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik eerlijk mag zijn ben ik wel een beetje teleurgesteld in WhatsApp. Berichten komen vaak wat laat aan via mijn telefoon of komen laat binnen. Wat ik al eerder heb gezegd, ik hoop dat het ooit eens naar BlackBerry komt. Laat hun eerst maar wat de kinderziektes eruit halen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren is er een update voor Whatsapp (android) uitgebracht. En vind het frapant dat deze update er pas is gekomen ná de overname. Onder andere "Laatst gezien" instellingen zijn toegevoegd. Ik ben namelijk al een tijd op deze functies aan het wachten, sinds ik overgestapt ben van iOS naar Android. Het lijkt er op dat Facebook Whatsapp wat meer prive wil maken?

Meer details hier.

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt er op dat Facebook Whatsapp wat meer prive wil maken?

Lol, in het licht van dat privacy gezeik, een hele slimme zet.

Ik heb sowieso Whatsapp een beetje in de ijskast gezet. Nu alleen nog maar appen als het echt nodig is, voorheen was ik echt veel tijd kwijt aan appen. Werd er helemaal gek van. Mijn mobiel staat nu op stil, ik kijk erop als het MIJ uitkomt, en ik sta niet meer op oproepbasis van iedereen. Zo voelde het echt. Mijn mobiel stond roodgloeiend, 5 minuten geen app berichtje was een geschenk uit de hemel, gebeurde haast nooit. Meestal als ik keek waren er x berichten. Men weet nu dat ze kunnen wachten, dus bellen of mailen ze liever als ze me snel moeten hebben (ik bel wel altijd terug zodra ik het zie, terwijl een appje terug kan betekenen dat ze daarna weer moeten wachten :puh:). Meer dan prima.

Dit heeft overigens niets te maken met dat Facebook Whatsapp heeft overgenomen, gewoon dat ik al dat continue-contact zat ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt er op dat Facebook Whatsapp wat meer prive wil maken?

Lol, in het licht van dat privacy gezeik, een hele slimme zet.

Ik heb sowieso Whatsapp een beetje in de ijskast gezet. Nu alleen nog maar appen als het echt nodig is, voorheen was ik echt veel tijd kwijt aan appen. Werd er helemaal gek van. Mijn mobiel staat nu op stil, ik kijk erop als het MIJ uitkomt, en ik sta niet meer op oproepbasis van iedereen. Zo voelde het echt. Mijn mobiel stond roodgloeiend, 5 minuten geen app berichtje was een geschenk uit de hemel, gebeurde haast nooit. Meestal als ik keek waren er x berichten. Men weet nu dat ze kunnen wachten, dus bellen of mailen ze liever als ze me snel moeten hebben (ik bel wel altijd terug zodra ik het zie, terwijl een appje terug kan betekenen dat ze daarna weer moeten wachten puh2.gif). Meer dan prima.

Dit heeft overigens niets te maken met dat Facebook Whatsapp heeft overgenomen, gewoon dat ik al dat continue-contact zat ben.

Jup, werd er ook altijd knettergek van, hele opluchting toen ik een vriendin kreeg, wat een rust op dat ding.

De hele hype over privacy en whatsapp lijkt alweer gezonken te zijn, vind het ook zulke bullshit. Weer een typisch gevalletje Nederlandse onwetendheid, bedoel Google trackt ook alles wat je zoekt via google analytics en daar wordt ook nooit ophef over gemaakt, maar als Facebook wat doet is het meteen Holland in nood. Ondertussen dan wel gezellig instagrammen en al je bezigheden, hobbies en interesses op facebook delen, want ja dat is wel veilig...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...