Jump to content

Whatsapp overgekocht.


.Sharingan

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    5

  • Davedavy

    5

  • Rutger.

    5

  • MegaPilot

    4

Ik gebruik Telegram al een aantal maanden, vond het altijd al fijner dan Whatsapp; en je kunt het gebruiken op PC/Mac. Nu lijken steeds meer mensen over te stappen. Alhoewel moet de grote overstap naar een alternatief nog komen.

Heb ook al meedere keren contact gehad met het development team om mee te helpen aan een vertaling. Binnenkort komt er een nieuwe dienst waarmee iedereen kan helpen het in z'n eigen taal te vertalen.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Die FAQ :7

Q: Will you have ads? Or sell my data? Or steal my wife and enslave my children?

No.

De app lijtk me wel wat, al wacht ik nog ff af..

Edit: Zoals Extreem hierboven ook al zei, hij is er niet voor BB.. Hij is er ook niet voor Windows Phone. Nu heb ik zelf ''gewoon'' Android, maar ik wil wel graag op een dergelijke manier kunnen blijven communiceren met vrienden en kennissen die BB of Windows gebruiken..

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

en je kunt het gebruiken op PC/Mac.

Dat is echt wel enorm chill, soms heb je een gesprek wat uitloopt in een serieuze bespreking van het een of het ander... Dan zou ik liever naar de pc gaan om het even te bespreken.

Ik kan er niet zo mee zitten. Ik zou overstappen indien 1) bijna iedereen overstapt (de kracht van zo'n app zit natuurlijk in dat iedereen dat heeft en we dus iedereen zo kunnen bereiken) en/of 2) als de andere app veel meer (betere) features heeft.

Kan me zelf niet heel erg druk maken om al dat privacy gezeik, als ik eerlijk ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon niet eens uitleggen aan mijn moeder vanochtend wat Whatsapp nu precies was toen ze me dat vroeg. Ben echt niet zo voor al die sociale media, ik heb enkel Facebook en daar maak ik amper gebruik van.

Zal me dus ook worst wezen wat er precies met al die apps gebeurt. Ik ben blij voor de oude bedrijfsleiders dat ze hun bedrijf voor een paar miljard van de hand hebben kunnen doen, want vroeger wou Facebook ze niet eens overnemen, en het is een redelijke bummer voor Facebook dat alle gebruikers overlopen naar een ander programma, net als ze er veel geld voor hebben gedokt.

Link to comment
Delen op andere websites

Die FAQ :7

Q: Will you have ads? Or sell my data? Or steal my wife and enslave my children?

No.

De app lijtk me wel wat, al wacht ik nog ff af..

Edit: Zoals Extreem hierboven ook al zei, hij is er niet voor BB.. Hij is er ook niet voor Windows Phone. Nu heb ik zelf ''gewoon'' Android, maar ik wil wel graag op een dergelijke manier kunnen blijven communiceren met vrienden en kennissen die BB of Windows gebruiken..

Windows Phone is er wel, wellis waar onofcieel maar volgens enkele WP gebruikers die ik ken is de app erg fijn. Weet echter niet welke het is.

https://telegram.org/apps

Keuze genoeg igg.

en je kunt het gebruiken op PC/Mac.

Dat is echt wel enorm chill, soms heb je een gesprek wat uitloopt in een serieuze bespreking van het een of het ander... Dan zou ik liever naar de pc gaan om het even te bespreken.

Én gesprekken worden gesynchroniseerd, in tegenstelling tot Whatsapp. Muv privé chats dan.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon niet eens uitleggen aan mijn moeder vanochtend wat Whatsapp nu precies was toen ze me dat vroeg. Ben echt niet zo voor al die sociale media, ik heb enkel Facebook en daar maak ik amper gebruik van.

Ik zou "whatsapp" niet onder het kopje "social media" zetten. Ik vind het eerder een vervanging van SMS.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik geen een van die apps. Ik hou het liever bij smsen want bij al die apps heb je internet nodig, en dat (in het deel waar ik woon in België heb je héél slecht internet) heb ik het grootste deel van de dag niet.

Ik vind het best stom dat Facebook die app overgekocht heeft (voor 17 miljard dan nog). Facebook heeft al (te) veel informatie van mensen.

Als ik moest kiezen tussen WhatsApp of Telegram ga ik voor WhatsApp. Want dat stond al automatisch op mijn telefoon en dat vind ik de enige echte. Alleen heb ik die app nog nooit geopend. Ow wacht, ik keek net naar mijn telefoon. Een aantal maanden geleden was hij gereset. De app is verwijderd. Maar ik kies wel nog steeds voor WhatsApp.

Bewerkt: door Twedeldie
Link to comment
Delen op andere websites

Op dat gebied ben ik blij dat ik geen smartphone heb. Het zal allemaal wel heel leuk zijn om private gesprekken te ontvangen in je privétijd, maar ik merk ook dat het soms te veel is. Daarbij merk ik ook dat men ook graag Whatsapp-groepen maakt, die je in de vakantie willen bestoken met werk. Of nog erger, met onzin. :puh:

Daarom ben ik blij dat ik alleen via de 'formele' diensten (huistelefoon, mail) te bereiken ben, waar men echt alleen met je communiceert als er wat belangenrijks is en niet 24/7 voor kleine dingetjes. :Y

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...