Jump to content

Nat type vraagje


Mordecai

Recommended Posts

Hallo jongens. Ik heb een vraag over de Nat type die jullie ingesteld hebben staan op de Ps3. Ik heb Nat type 3. Maar daardoor kan ik geen seizoenen online spelen op Fifa 14. En als ik me het goed herinner heb ik 1.5 jaar terug de ps3 's nat type verandert omdat in gta4 al niemand in mijn lobby kon joinen. En ik telkens alleen Door de stad bewoog. Dus de vraag welke nat type heb jij en waarom?

>>> Door Big Boss: Verplaatst naar games forum.<<<

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo jongens. Ik heb een vraag over de Nat type die jullie ingesteld hebben staan op de Ps3. Ik heb Nat type 3. Maar daardoor kan ik geen seizoenen online spelen op Fifa 14. En als ik me het goed herinner heb ik 1.5 jaar terug de ps3 's nat type verandert omdat in gta4 al niemand in mijn lobby kon joinen. En ik telkens alleen Door de stad bewoog. Dus de vraag welke nat type heb jij en waarom?

Ik heb nat type 2, ik had ook altijd eerst 3 maar misschien kan ik je helpen om ervoor te zorgen dat je 2 of 1 krijgt.

Als je op je computer zit moet je naar uitvoeren gaan daar typ je cmd in en in cmd typ je ipconfig.

als het goed is krijg je nu een lijst met dingen te zien.

Daarvan moet je je standaard getaway opschrijven en kijken hoe je ipv4 adress eruit ziet.

Dan ga je naar ps3 -> Internetinstellingen ->aangepast -> en dan klik je door tot je ipadress ziet en dan druk je op handmatig.

Dan voer je als bovenste eigenlijk je ipv4 adress in alleen moet het laatste getal van je ipv4 adress anders zijn dan wat je op de computer zag.

Dan subnetmasker die gewoon laten hoe het al staat op je ps3.

Dan doe je bij standaardrouter de standaard getaway die je op de computer zag.

Oke dan doe je gewoon een goede DNS instellen waarmee je makkelijk kan verbinden

primary 8.8.8.8

secundaire 8.8.4.4

Dan doe je pijltje naar rechts tot je UPNP ziet die zet je op inschakelen en dan ga je je verbinding testen.

Het kan dat je nog niet nat type 1 of 2 nu hebt als dat niet is voeg me dan even toe op skype Tsim013

Dan kan ik je verder helpen want dan kan het zijn dat je moet portforwarden of dat je op de router zelf nog UPNP moet aanzetten.

SUCCES!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...