Jump to content

Paar GTA V vragen


xlThePsycho

Recommended Posts

1. kun je gta v spelen op een playstation 3 van 40 gb

2. kan je iemands gta v cd lenen en installeren op je eigen playstation 3 zonder engine problemen met een code dat je moet invoere (ofzo)

3. als je bijvoorbeeld een playstation 3 van 12 gb hebt en gta v erop installeert is het dan slomer als je het speelt ?

4. bij een playstation 3 van 12 gb, heb je dan toch ongeveer 4gb ofver na de installatie? krijg je dan geen problemen met de systeem updates (van de playsyation zelf) en de gta v updates? dus wat gebeurt er als het de 12 gb haalt?

5. krijg je ook als je een playstation koopt 1 gratis joystick erbij?

6. is 40 a 60 gb wel genoeg voor een playstation 3?

7. als je online speelt met je vriend en je bijvoorbeeld zijn auto steelt, kun je dan die in je garage zetten en dat ie voor je zelf is totdat iemand hem steelt of hij ontploft?

8. waar staat je eigen garage dan in multiplayer? pof moet je die eerst kopen? maakt dus niet uit waar?

9. hoeveel kost een playstation 3 40 gb op dit moment?

10. hoeveel kost een playstation 3 60 gb op dit moment?

bedankt als je op de vragen antwoord!!!

PS: ik ben nog maar een beginner met gta v en wil het heel graag spelen vandaar zoveel vragen :$

Bewerkt: door xlThePsycho
Link to comment
Delen op andere websites

1. Normaal wel. 2. Daar ga ik niks over zeggen. 3. Dat lijkt me niet. 4. Dan ontploft je PS3 - Uhm, het lijkt me dan dat je foutmeldingen zult krijgen, sowieso is 12gb nogal weinigjes.

dankje voor je reactie.

12 gb is indd weinig, is 40 a 60 gb wel genoeg?

en nog een vraag:

hopelijk beantwoord je die ook als je dat wilt, alvast bedankt.

als je online speelt met je vriend en je bijvoorbeeld zijn auto steelt, kun je dan die in je garage zetten en dat ie voor je zelf is totdat iemand hem steelt of hij ontploft?

zoja, waar staat de garage dan in multiplayer?

krijg je ook als je een playstation koopt 1 gratis joystick erbij?

Bewerkt: door xlThePsycho
Link to comment
Delen op andere websites

dankje voor je reactie.

12 gb is indd weinig, is 40 a 60 gb wel genoeg?

en nog een vraag:

hopelijk beantwoord je die ook als je dat wilt, alvast bedankt.

als je online speelt met je vriend en je bijvoorbeeld zijn auto steelt, kun je dan die in je garage zetten en dat ie voor je zelf is totdat iemand hem steelt of hij ontploft?

zoja, waar staat de garage dan in multiplayer?

krijg je ook als je een playstation koopt 1 gratis joystick erbij?

Als je alleen GTAV gaat spelen is 40GB genoeg, als je later nog andere games wilt kan je beter naar een PS3 met meer GB zoeken.

Je kan je vriend zijn auto jatten, en die in je garage zetten. Tenzij zijn auto verzekerd is en op zijn naam is gezet, dan kan je hem niet tunen en ook niet in je eigen garage zetten.

Je krijgt meestal een garage bij je huis, maar je kan ook alleen een garage kopen, voor meer informatie zie:

http://nl.wikigta.org/wiki/Safe_houses_%28GTA_Online%29

En de laatste vraag, dat is afhankelijk waar je je PS3 koopt, als je hem in de winkel koopt zit die gewoon in het pakket.

Link to comment
Delen op andere websites

dankje voor je reactie. 12 gb is indd weinig, is 40 a 60 gb wel genoeg? en nog een vraag: hopelijk beantwoord je die ook als je dat wilt, alvast bedankt. als je online speelt met je vriend en je bijvoorbeeld zijn auto steelt, kun je dan die in je garage zetten en dat ie voor je zelf is totdat iemand hem steelt of hij ontploft? zoja, waar staat de garage dan in multiplayer? krijg je ook als je een playstation koopt 1 gratis joystick erbij?
Als je alleen GTAV gaat spelen is 40GB genoeg, als je later nog andere games wilt kan je beter naar een PS3 met meer GB zoeken. Je kan je vriend zijn auto jatten, en die in je garage zetten. Tenzij zijn auto verzekerd is en op zijn naam is gezet, dan kan je hem niet tunen en ook niet in je eigen garage zetten. Je krijgt meestal een garage bij je huis, maar je kan ook alleen een garage kopen, voor meer informatie zie: http://nl.wikigta.org/wiki/Safe_houses_%28GTA_Online%29 En de laatste vraag, dat is afhankelijk waar je je PS3 koopt, als je hem in de winkel koopt zit die gewoon in het pakket.

bedankt

nog 1tje: :$

bij die garages waar je die kunt kopen, kan alleen 1 iemand 1 garage kopen dus niet iemand anders meer?

bijvoorbeeld ik koop 1 garage, en me vriend wil die ook maar die garage die ik heb gekocht kan hij dus niet meer kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

dankje voor je reactie. 12 gb is indd weinig, is 40 a 60 gb wel genoeg? en nog een vraag: hopelijk beantwoord je die ook als je dat wilt, alvast bedankt. als je online speelt met je vriend en je bijvoorbeeld zijn auto steelt, kun je dan die in je garage zetten en dat ie voor je zelf is totdat iemand hem steelt of hij ontploft? zoja, waar staat de garage dan in multiplayer? krijg je ook als je een playstation koopt 1 gratis joystick erbij?
Als je alleen GTAV gaat spelen is 40GB genoeg, als je later nog andere games wilt kan je beter naar een PS3 met meer GB zoeken. Je kan je vriend zijn auto jatten, en die in je garage zetten. Tenzij zijn auto verzekerd is en op zijn naam is gezet, dan kan je hem niet tunen en ook niet in je eigen garage zetten. Je krijgt meestal een garage bij je huis, maar je kan ook alleen een garage kopen, voor meer informatie zie: http://nl.wikigta.or...es_(GTA_Online) En de laatste vraag, dat is afhankelijk waar je je PS3 koopt, als je hem in de winkel koopt zit die gewoon in het pakket.

bedankt

nog 1tje: :$

bij die garages waar je die kunt kopen, kan alleen 1 iemand 1 garage kopen dus niet iemand anders meer?

bijvoorbeeld ik koop 1 garage, en me vriend wil die ook maar die garage die ik heb gekocht kan hij dus niet meer kopen?

Nee de garages zijn altijd beschikbaar, het kan dus zo zijn dat jullie beide dezelfde garage hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan toch achteraf een HDD/SSD in een PS3 plaatsen. :?

Als je nog een oude laptop harde schijf heb zou ik zeggen, stop maar in je PS3

5: Je krijg altijd als je een PS3 of XBOX 360 koopt één controller. Soms is er een actie dat je twee controllers krijgt.

en succes met je zoektocht naar een PS3 met 40 of 60 GB. Ik zie ze niet meer nieuw te koop staan.

het is nu 12, 160,320 of 500 GB

Bewerkt: door T2own-Gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...