Jump to content

Warface Xbox 360 editie


PrioX

Recommended Posts

Warface Xbox 360 editie

Ontwikkelaar: Crytek

Uitgever: Microsoft Studios

Genre: FPS

Platforms: Xbox 360 (Xbox LIVE)

Aantal spelers: Co-op met 5 spelers, online multiplayer met 16 spelers

Release: Voorjaar 2014

Demo: Beta is beschikbaar via de officiële website

Website: https://www.warface.com/xbox/

Crytek presenteert Warface, een explosieve FPS-game vol overweldigende actie en enerverende gameplay die je gratis kunt spelen met een Xbox Live Gold-lidmaatschap. Kies een van de vier soldatenklassen en speel op jouw manier door gebruik te maken van de sterke punten van elke klasse! Speel samen met vrienden en gebruik teamwork in intense co-opmissies die elke dag worden vernieuwd. Maak anderen met de grond gelijk in explosieve competitieve modi vol snelle en tactische actie. Ga de strijd aan op vier verschillende locaties. De regelmatige updates zullen je honger naar meer stillen! De bekroonde pc-titel is eindelijk voor het eerst speelbaar op de Xbox 360 in het voorjaar van 2014.

Enkele screenshots:

31c17d38-2ea6-4504-8173-22bd360124f3.jpg?n=Sequence_01.Still006.jpg

21b3ef23-f424-4400-97e2-67bfa9bdab92.jpg?n=Sequence_01.Still007.jpg

baa5ba14-6aab-4ca9-bbfe-4d1d59b0a11c.jpg?n=Sequence_01.Still009.jpg

2d6c7ff1-831d-44d9-813b-5c29c4348dcd.jpg?n=Sequence_01.Still001.jpg

Trailer:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geen Xbox gamer maar ik heb toch naar de trailer gekeken en het lijkt me een enorm leuk spel.

Er staat ook bij Play For Free, ik ging dus naar de website van Warface en je kunt het ook gratis spelen op de pc.

Bedankt voor het delen. Nu heb ik weer een nieuwe game erbij! Ow, wacht. Dit klopt niet

Bewerkt: door Twedeldie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb vorig jaar deelgenomen in de closed beta op de PC en dit is zeker een erg leuk spel. Vooral de co-op missies zijn erg aan te raden met vrienden over Skype. Ik wil er verder niet over oordelen aangezien mijn ervaring van een jaar geleden is, maar een maat van me en ik hebben wel plannen om het binnenkort weer eens uit te proberen. :)

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...