Jump to content

Discussie: Tracey, Amanda en Jimmy.


Michael

Recommended Posts

tracey_de_santa_feet_25_by_dariussat-d70ig3s.jpg

Tracey de Santa heeft waarschijnlijk wel alles wat haar hartje naar verlangt. Ze is bekend van Fame or Shame, ze heeft haar eigen kamer en doet er alles aan om haar lichaam te onderhouden. Heeft ze veel zelfvertrouwen? Dat weet ik niet zo zeker. Toen ik met Michael zat te spelen en terug naar mijn huis ging lag ze met haar hoofd op de toilet, en ze lag daar te kotsen. Zeurend dat niemand een dikke dochter zou willen hebben en dat die Mollis wel heel erg pijn doet. Ze lijkt in principe op een normaal meisje in Rockford Hills. Wanneer Michael en Amanda ruzie hebben, dat ook meteen komt dat Tracey helemaal de verkeerde kant op gaat wordt ze ook wel een meisje die achter haar telefoon, en webcam dingen doet. Ze noemt zich dan ook wel Tracey Suxxx, overduidelijk een verwijzing naar

Candy Suxxx. Het is niet echt duidelijk als ze dit soort dingen heeft gedaan, aangezien ze alleen een voicemail had ingesteld waar ze zichzelf Tracey Suxxx noemt.

Jimmy-Playing_Video_Games-GTAV.png

Een aantal leden zullen zich vast wel herkennen in Jimmy de Santa. Drugsgebruikende gamer, die elke dag maar op zijn kont zit en schreeuwend in zijn headset. Niet voor heel erg lang wanneer je de Storyline uitspeelt. Dan lijkt hij samen met de familie van Michael veel beter op te schieten. Je ziet hem dan ook wel vaker fietsen, sporten en hij zit soms ook met zijn familie Pizza te eten met zijn laptop (Waar je overigens ook de

Niko Bellic Easter Egg kan vinden).

205px-GTA_V_Amanda.jpg

Amanda de Santa, voormalig stripper. Michael praat daar maar naar mijn weten één keer over, waarin een keer met haar wanneer ze in een missie een winkeldiefstal pleegt, waar Michael haar ook nog uit moet helpen. Hij heeft het dan over de Old days, the girl cop routine. Volgens Trevor zijn haar borsten nep en bedriegt ze haar man, Michael ook in een missie. Amanda de Santa drinkt graag veel volgens haar schoonmaakster Eva. (Miss. Amanda drinks alot). Amanda verandert een hoop wanneer de Storyline is afgelopen. Een forumlid heeft

Amanda gevonden op Hushmush.com.


Wat vind jij van de famillie van Michael, vind je het maar een stel gekken die altijd iedereen de schuld geven, of gewoon een probleem familie? Ik denk zelf dat ze gewoon een standaard familie zijn. Tracey, wilt dolsgraag bekend worden en dat zien we dan ook meerdere keren, uiteindelijk zie je haar met Lazlow in Vinewood, waar je hem overigens nog een cosmetische verandering heeft. Jimmy, herken ik volgens mij in heel veel forumleden. En ja, Amanda. Daar kunnen we eigenlijk weinig over zeggen.

Let's discuss about them!

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een aantal leden zullen zich vast wel herkennen in Jimmy de Santa. Drugsgebruikende gamer...

Jij kunt je vergelijken met een drugsgebruikende gamer? Hoeveel drugsgebruikers denk je dat op dit forum zitten? :7

Zoals veel personages in GTA V zijn ook deze weer aardig over de top. Vind het een leuke afwisseling dat je soms je familieleden moet helpen! Ben uiteindelijk blij dat ze toch weer bij elkaar komen, hou ervan als de liefde alles overwint. :puh:

Kan me niet vinden in jouw oordeel dat het een "standaard familie" is, hoor. Een vader die moord voor zijn geld, een vrouw die n**** met haar yoga-leraar, een doorgeslagen zoon en dochter, een witness protection program... Niet wat ik onder "standaard" zou laten vallen.

Maar dat moet ook helemaal niet, een standaard familie is echt saai in een verhaallijn. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een keer blowen is wel wat anders dan wat Jimmy doet... En echte "drugsgebruikers" vind ik niet zo snel in dat topic.

Daar geef ik je dan wel weer gelijk in. Cookie time!

(...) Maar dat moet ook helemaal niet, een standaard familie is echt saai in een verhaallijn. emo.gif

Inderdaad, lijkt me echt vreselijk om met je familie naar de kerk te gaan om vervolgens nog een brunch te houden bij Burger Shot. Ik vind zoals gewoonlijk de personage's eigenlijk wel perfect. :)

idd, niks mis met een keertje blowen :7

Ik zeg dan toch ook niet dat mensen niet een keertje mogen blowen? :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

De volgende GTASims moet gewoon in India, daar kan je tenminste met meerdere vrouwen trouwen :)

Want dat is mijn criteria voor een goede GTA-locatie.

Ik vind de familie best amusant. Uiteraard, ze zijn allemaal een beetje speciaal (en vooral Jimmy/James is niet zo helemaal rationeel in zijn acties en redeneringen) maar ik vind het wel wat hebben. Ik denk dat Tracey nog de normaalste van de 4 is. Een schattige tienermeid met een generieke droom om beroemd te worden? Dat schreeuwt gewoon "'Murica!", maar als personage is ze wel wat veelzijdiger dan dat. Het is niet de perfecte familie, maar het zorgt voor meerdere interessante verhalen en dat is wat telt.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind een gezin niet passen in een GTA. Het liefste zie ik een figuur als Niko weer terug. Een einzelganger with a urge to kill.

Het gezin van Michael is wel echt typisch amerikaans, zoals we het van programma's zoals Made en Super Sweet 16 kennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind een gezin niet passen in een GTA. Het liefste zie ik een figuur als Niko weer terug. Een einzelganger with a urge to kill.

Het gezin van Michael is wel echt typisch amerikaans, zoals we het van programma's zoals Made en Super Sweet 16 kennen.

of here comes honey boo boo :7

Link to comment
Delen op andere websites

Vind een gezin niet passen in een GTA.

Ik vond het eigenlijk wel een leuke ervaring, eens wat nieuws en dan nog goed verwerkt.

Het is niet wat we gewoon zijn, maar het geeft je wel het gevoel dat je een vorm van verantwoordelijkheid met je meedraagt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...