Jump to content

BETAKEY The Elder Scrolls Online


LionOfHolland

Recommended Posts

Sorry de 100% off-topic, maar ik wil de gamecommunity hier toch een beetje helpen.

Ik ben al een tijdje betatester van TESO, oftewel The Elder Scrolls Online. Voor het komende weekend heb ik echter niet alleen weer een invite voor mezelf gekregen maar mag ik ook nog iemand erbij inviten. Wil je in de beta en heb je zelf nog geen key? Plaats dan even een reactie hieronder.

>>> Door Bassieboy35: Topic verplaatst naar goede fora en topic titel iets verduidelijkt. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Tof van je dat je mensen op dit forum een kans geeft om mee te doen in de beta. Op GTAForum is er ook een forum gericht op games, hier te vinden en daar kun je beter de volgende keer posten als het niet over GTA gaat. Je topic zal waarschijnlijk snel worden verplaatst.

Mijn computer is waarschijnlijk niet goed genoeg maar anders had ik 'm zeker gewild! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil het opzich wel proberen, heb ook een PC die het makkelijk aankan. Dus moet lukken! :)

stuur me je mailadres en ik stuur m door!

Tof van je dat je mensen op dit forum een kans geeft om mee te doen in de beta. Op GTAForum is er ook een forum gericht op games, hier te vinden en daar kun je beter de volgende keer posten als het niet over GTA gaat. Je topic zal waarschijnlijk snel worden verplaatst.

Mijn computer is waarschijnlijk niet goed genoeg maar anders had ik 'm zeker gewild! :)

Ok jammer van je PC, dankje voor de info over het forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil het opzich wel proberen, heb ook een PC die het makkelijk aankan. Dus moet lukken! :)

stuur me je mailadres en ik stuur m door!

Ik vraag me eigenlijk af waarom hij zijn emailadres moet geven? Dat is toch totaal niet relevant om een Betakey te geven? Je kan hem toch ook gewoon een PB sturen via het forum? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil het opzich wel proberen, heb ook een PC die het makkelijk aankan. Dus moet lukken! :)

stuur me je mailadres en ik stuur m door!

Ik vraag me eigenlijk af waarom hij zijn emailadres moet geven? Dat is toch totaal niet relevant om een Betakey te geven? Je kan hem toch ook gewoon een PB sturen via het forum? :?

Meestal betekent een friend invite dat je diegene een 'invite' stuurt en dat is dus niet direct een code maar een activatie link bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil het opzich wel proberen, heb ook een PC die het makkelijk aankan. Dus moet lukken! :)

stuur me je mailadres en ik stuur m door!

Ik vraag me eigenlijk af waarom hij zijn emailadres moet geven? Dat is toch totaal niet relevant om een Betakey te geven? Je kan hem toch ook gewoon een PB sturen via het forum? :?

Meestal betekent een friend invite dat je diegene een 'invite' stuurt en dat is dus niet direct een code maar een activatie link bijvoorbeeld.

Dat is precies hoe TESO invite rolled

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...