Jump to content

Kan geen auto verkopen online, melding: duurder dan 50.000


stefanatic74

Recommended Posts

Lekker uitgelegd Tjarda.

Als ik het goed lees, komt het omdat R* een patch had uitgebracht om glitchers tegen te gaan, wagens die ervoor zijn verkocht kunnen niet verkocht worden.

Ik kan zelf ook mijn Voltic niet verkopen, maar mijn Super Diamond wel van 261k.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd. Ik heb met mijn Vacca dat ik deze heb geüpgraded om vervolgens die te verkopen omdat ik geen geld meer had. Maar mijn andere auto's kon ik op een vreemde manier wel voor een hogere bedrag verkopen. Als ik het goed heb kon ik alleen auto's verkopen tot en met een half miljoen.

Kan mijn duurdere "verkregen" auto's niet verkopen, krijg de melding dat het niet mogelijk is omdat de waarde hoger is dan 50.000 dollar.... wie weet hier iets op..?

zal je vast en zeker geglitched hebben ;)

Wat een mooie manier om nieuwe mensen te begroeten op GTAGames! Zo blijven ze ook echt op het forum blijven hangen. Van mij mag je gewoon wel even normaal doen. Gek dat mensen vertrekken omdat mensen vreemd doen tegen nieuwe mensen :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo zou hij geglitched hebben? Volgens mij is het nog nooit mogelijk geweest om High-end Cars (nieuwprijs $50.000,- of meer) te verkopen indien je deze niet eerlijk gekocht hebt. Maar niet eerlijk gekocht betekend niet automatisch geglitched. Je kan 'n auto ook gewoon stelen op straat nietwaar? Neem bv de Obey F9 convertible, die kom ik met regelmaat tegen in de straten van LS. Maar hoeveel ik er ook steel, er is geen LSC te vinden die deze van me afneemt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo zou hij geglitched hebben? Volgens mij is het nog nooit mogelijk geweest om High-end Cars (nieuwprijs $50.000,- of meer) te verkopen indien je deze niet eerlijk gekocht hebt. Maar niet eerlijk gekocht betekend niet automatisch geglitched. Je kan 'n auto ook gewoon stelen op straat nietwaar? Neem bv de Obey F9 convertible, die kom ik met regelmaat tegen in de straten van LS. Maar hoeveel ik er ook steel, er is geen LSC te vinden die deze van me afneemt.

je kan geen dure auto's van de straat verkopen of pimpen maar koop je een auto kan je hem wel verpatsen sinds 1.07 en sinds 1.10 kan dit nu bij elke auto

;)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat als hij dat ding eerst z'n eigen garage inrijdt en het zo 'n Personal Vehicle maakt, dat hij hem dan wel kan verkopen. Dat zou zonaar kunnen, dat weet ik echt niet. (kon iig niet en heb het daarom nooit meer geprobeerd) Maar stelen en direct naar LSC om te verkopen kan iig niet. En gezien de aanhalingstekens om het woord verkregen, denk ik dat dat juist het probleem vd topicstarter is.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat als hij dat ding eerst z'n eigen garage inrijdt en het zo 'n Personal Vehicle maakt, dat hij hem dan wel kan verkopen. Dat zou zonaar kunnen, dat weet ik echt niet. (kon iig niet en heb het daarom nooit meer geprobeerd) Maar stelen en direct naar LSC om te verkopen kan iig niet. En gezien de aanhalingstekens om het woord verkregen, denk ik dat dat juist het probleem vd topicstarter is.

Als die een duurderen auto van de straat in zijn garage zet glitch die zowiezo ... en elke auto die koopt kan je gewoon verkopen maat
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, leuke discussie, ik zal hem wat verhelderen...inderdaad deze duurdere auto's zijn gecloned... :engel:

Eerder kon ik deze autos namelijk wel verkopen (ook in versie1.10), nu dus niet meer...

Collega gamers hebben dit probleem niet, vandaar de vraag...

Link to comment
Delen op andere websites

Als die een duurderen auto van de straat in zijn garage zet glitch die zowiezo

Ik weet niet hoor, maar volgens mij zeg ik toch echt dat dit niet kon, maar niet weet of dat dit na een vd updates wel kan. Een: Nee dat kan nog steeds niet! was dan ook voldoende geweest.

... en elke auto die koopt kan je gewoon verkopen maat

En ook dat zeg ik gewoon, dus ...

Maar goed, de topicstarter geeft zojuist toe dat hij geglitched heeft, dus gaat de discussie in dit geval nergens over. Maar om er maar heel simpel vanuit te gaan dat hij geglitched heeft terwijl dit helemaal niet het geval hoeft te zijn geweest, dat gaat gewoon te ver.

Haha, leuke discussie, ik zal hem wat verhelderen...inderdaad deze duurdere auto's zijn gecloned... :engel:

Eerder kon ik deze autos namelijk wel verkopen (ook in versie1.10), nu dus niet meer...

Collega gamers hebben dit probleem niet, vandaar de vraag...

Sorry, maar zelfs als ik je nu kon helpen deed ik het niet. Glitchen en clonen is valsspelen en daar trek ik m'n handen vanaf.

Link to comment
Delen op andere websites

Als die een duurderen auto van de straat in zijn garage zet glitch die zowiezo

Ik weet niet hoor, maar volgens mij zeg ik toch echt dat dit niet kon, maar niet weet of dat dit na een vd updates wel kan. Een: Nee dat kan nog steeds niet! was dan ook voldoende geweest.

... en elke auto die koopt kan je gewoon verkopen maat

En ook dat zeg ik gewoon, dus ...

Maar goed, de topicstarter geeft zojuist toe dat hij geglitched heeft, dus gaat de discussie in dit geval nergens over. Maar om er maar heel simpel vanuit te gaan dat hij geglitched heeft terwijl dit helemaal niet het geval hoeft te zijn geweest, dat gaat gewoon te ver.

Haha, leuke discussie, ik zal hem wat verhelderen...inderdaad deze duurdere auto's zijn gecloned... :engel:

Eerder kon ik deze autos namelijk wel verkopen (ook in versie1.10), nu dus niet meer...

Collega gamers hebben dit probleem niet, vandaar de vraag...

Sorry, maar zelfs als ik je nu kon helpen deed ik het niet. Glitchen en clonen is valsspelen en daar trek ik m'n handen vanaf.

+1 Voor mij
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...