Jump to content

The Business Meeting [PlayStation 3] om Dinsdag 4 Maart om 20:00


Michael

Recommended Posts

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    18

  • Ezra24rct3

    11

  • TheDutchWesley

    9

  • LionOfHolland

    8

goos wacht met zeuren ik heb ook geen invite binnen ....

Leuke meeting maar kreeg geen invite meer toen jullie missie begonnen

>>> Door Bassieboy35: Dubbele post samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig een livestream! Is er ook iemand die een soort highlights video maakt als t afgelopen is? Gewoon voor de fun om ff terug te kijken.

Sorry, ik dacht dat hij automatisch zou recorden als je gaat livestreamen, maar dat was dus niet het geval. De volgende livestream die je van mij krijgt zal ik er op letten ;)

De PICS:

0_0.jpg0_0.jpg0_0.jpg

0_0.jpg

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig een livestream! Is er ook iemand die een soort highlights video maakt als t afgelopen is? Gewoon voor de fun om ff terug te kijken.

Sorry, ik dacht dat hij automatisch zou recorden als je gaat livestreamen, maar dat was dus niet het geval. De volgende livestream die je van mij krijgt zal ik er op letten ;)

thanks

Opeens, moest ik helaas iets doen. Maar ik wou nog wel komen, maar ik kreeg geen invite, dus ik ben maar gestopt.

Nog wat leuke plaatjes van de meeting:

Haha die eerste ik vind die air rushing echt geweldig doe dat nu de hele tijd

't was een leuke en winstgevende meeting(voor mij althans). Was goed georganiseerd en heb plezier gehad ;)

Winstgevend? hoezo?

>>> Door Bassieboy35: Triple post samengevoegd, onnodige plaatjes uit quote verwijderd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

't was een leuke en winstgevende meeting(voor mij althans). Was goed georganiseerd en heb plezier gehad ;)

Winstgevend? hoezo?

Hij won de race + deathmatch

Ow ja vandaar had ik ff niet aan gedacht. Die deathmatch was wel geniaal met molotovs btw

Link to comment
Delen op andere websites

Het was wel eerst een grote puinhoop. Ik was een klein beetje onduidelijk en uiteindelijk waren we bij de Vanilla Unicorn met vijf Stretch's, terwijl er bijna niemand in ging zitten. Uiteindelijk heeft het richting een kwartier geduurd om eigenlijk mensen bij de eindbestemming te krijgen. Aantal mensen gingen steeds anderen vermoorden en andere dingen doen wat niet de bedoeling was. Uiteindelijk heb ik dus maar een nieuwe sessie gemaakt zonder de mensen die steeds zaten te schieten. Toen was het wel een zeer leuke avond. Helaas moest ik wat eerder weg, maar ik hoop dat jullie allemaal een leuke avond hadden. :)

De meeting was een groot succes. Mede dankzij gunmandevon

Ik wou jou niet benoemen maar wat ben jij toch een grote hypocriet. Ik ben sprakeloos van jou, sinds de meeting begon van xCrazyShotgun deed jij altijd al heel naar hem toe. Uiteindelijk heb jij mijn broertje meerdere keren uitgescholden en het is niet fatsoenlijk om een kind van zeven te beledigen. Daarna begin je mij te stalken via Grand Theft Auto: Online om steeds te bellen. Je begint in de Chat ook dingen te zeggen zoals 'Asphyxiated is zoals normaal weer boos.' maar dat vergeet ik dan niet. Je hebt niet naar de regels geluisterd van de meeting en je hebt het gewoon verkloot. Je begon ook steeds over Mrkwark te zeuren dat hij je steeds zat te vermoorden, maar ik hoor ook wel dingen over jou. Je bent niet meer welkom in mijn meetings voor een tijdje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...