Jump to content

HELP ME! GTA ONLINE!


Mouhcine

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik wil al sinds GTA is gereleast online spelen maar het lukt maar niet als ik telkens online wil krijg ik dit: 'The Rockstar game services has failed to sync files to play GTA Online. Please return to Grand Theft The Auto V and try again later.'

Kan iemand me helpen ik heb mijn DNS al veranderd naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4 maar het lukt nog steeds niet! Ik speel trouwens op de PS3

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit probleem ook gehad,

Ga naar http://socialclub.rockstargames.com/

Log met je account in en ga naar je eigen pagina.

Dan zie je PSN acount die gekoppeld is aan Social Club, Unlink je account.

Link je acount dan weer met Social Club.

Hopelijk is dan je Error verdwenen!

Het heeft bij mij gewerkt! Succes :tu:

Dat kan natuurlijk ook, omdat hij je Social Club-account niet kan vinden, kan 'ie misschien ook geen plekje in de cloud vinden om je voortgang op te slaan, dus probeer dat eens!

Link to comment
Delen op andere websites

@HA5H, bij mij werkt alles perfect.... maar wil je via deze weg een compliment geven voor de duidelijke en mooie tutorial :tu: :tu: :tu:

@Mouhcine, bij welke provider zit je en welk type nat (in je router en PS3) staat er bij jou vermeld? Wellicht zou je daar eens naar moeten kijken? Even via Google een zoekopdracht invullen aangaande je PS3 verbindingsproblemen. Kan namelijk div. oorzaken zijn en moeilijk om voor een ander van een afstandje te beoordelen...laat staan te verhelpen.

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

Iemand hier die mij uit kan leggen hoe ik de gta updates van mn ps3 kan gooien? Ben die network errors spuug en spuugzat. En heb dus pas nog ergens gelezen dat het verwijderen van de updates (om ze er daarna weer op te gooien) misschien wel wil helpen....

Bewerkt: door Vandijk0348
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...