Jump to content

PVV


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

Mensen word wakker en kies voor nederland, want dit gaat zo niet langer.

j7tc3r.jpg

Ook nederlanders moeten recht krijgen op de Superzorgpolis, en alle andere voordelen die niet voor nederlanders zijn.

Let op de VVD is niet voor de gewone nederlanders, en deze mevrouw snapt dat heel goed.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TWjFSjJo0g8

>>> Door Guardian1980: Discussie afgesplitst van een ander topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA-LCS-Maverick

    38

  • ThunderDuck

    20

  • Sir_Ballas

    14

  • Michael

    6

Ik ben het dan wel niet met alle VVD standpunten eens (vooral op het gebied van zorg en zekerheden). Maar dit maakt het wel een sterke premier. Ik ben benieuwd of Wilders ook zo'n gesprek met me probeert aan te gaan als je het er faliekant niet mee eens bent. :puh:

Het 'leuke' aan lokale afdelingen van nationale partijen, vind ik dat ze soms gewoon tegen het beleid zijn van hun landelijke partij (op sommige punten). ^^

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Ook nederlanders moeten recht krijgen op de Superzorgpolis, en alle andere voordelen die niet voor nederlanders zijn.

Ja, laten we de zorg nog goedkoper maken, ook als is er al te weinig budget voor de zorg. Verder is niet meewerken aan Europa strategisch gezien natuurlijk oerdom. Zonder Europa hebben we niks in te brengen tegen supermachten zoals de VS en China.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee waar ik het over heb dus hier zijn enkele ongeldige redenen om op de PVV stemmen

>>> Door Guardian1980: Je mag het ergens niet mee eens zijn, maar dat uit je niet door iemands post aan te passen. Zie PB.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ook nederlanders moeten recht krijgen op de Superzorgpolis, en alle andere voordelen die niet voor nederlanders zijn.

Ja, laten we de zorg nog goedkoper maken, ook als is er al te weinig budget voor de zorg. Verder is niet meewerken aan Europa strategisch gezien natuurlijk oerdom. Zonder Europa hebben we niks in te brengen tegen supermachten zoals de VS en China.

Ja dat moet dan maar he, want dit gaat zo niet langer. We moeten ook geen geld meer aan het buitenland geven, maar aan de nederlandse gezinnen, want het is toch belachelijk als kinderen geen brood meer mee krijgen naar school ? Dus alsjeblieft word wakker en stem PVV of helemaal niet , want dit gaat zo niet langer.

Echt we moeten allemaal het werk stil leggen en hopen dat de regering wakker word, want dit gaat zo niet langer.

Link to comment
Delen op andere websites

We moeten ook geen geld meer aan het buitenland geven, maar aan de nederlandse gezinnen, want het is toch belachelijk als kinderen geen brood meer mee krijgen naar school ?.

Je beseft toch wel dat Nederland door verdragen gebonden is om 0,7 van het BNP aan ontwikkelingshulp te besteden? 'Geen geld naar het buitenland' gaat sowieso niet want geen noodhulp geven is in de diplomatie een enorme faux pas.

En dat kinderen geen brood meer mee naar school krijgen is totaal geen zaak van de regering, maar van de ouders.

Ik bedenk me bovendien dat PVV helemaal niet mee doet met de gemeenteraadsverkiezingen, dus je hersenloze propaganda heeft helemaal geen plaats in dit topic.

Bewerkt: door ThunderDuck
Link to comment
Delen op andere websites

Het geld komt toch verkeerd terecht, en nederlanders eerst lijkt me. Voor jou is het misschien allemaal heel makkelijk, maar voor heel veel andere nederlanders niet, Denk daar maar is over na.

Link to comment
Delen op andere websites

Oo en jij bent zeker ook een fan van de VVD of toch de PVDA ? Ja jij mag je uit de naad werken zodat andere van een uitkering kunnen leven, want ze zijn zo braaf allemaal he ?

Link to comment
Delen op andere websites

Nederlanders eerst? Waar hebben wij het aan verdient om deze bevoorrechte positie te mogen bekleden? Elke wereldburger is even belangrijk, of het nou ver weg is of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Nederlanders eerst? Waar hebben wij het aan verdient om deze bevoorrechte positie te mogen bekleden? Elke wereldburger is even belangrijk, of het nou ver weg is of niet.

Wel ja kom in nederland en heb schijt aan de wet , want het maakt toch niks meer uit wat je doet, en anders heb je even een taakstraf , want die rechters staan toch 100% achter je. Jaa dan je ben namelijk heel zielig he ? Bewerkt: door GTA-LCS-Maverick
Link to comment
Delen op andere websites

Nederlanders eerst? Waar hebben wij het aan verdient om deze bevoorrechte positie te mogen bekleden? Elke wereldburger is even belangrijk, of het nou ver weg is of niet.

Wel ja kom in nederland en heb schijt aan de wet , want het maakt toch niks meer uit wat je doet, en anders heb je even een taakstraf , want die rechters staan toch 100% achter je. Jaa dan ben namelijk heel zielig he ?

Breaking news: Alle buitenlanders zijn crimineel
Link to comment
Delen op andere websites

Nou als je een betere partij dan de PVV weet moet je het zeggen hoor ?

Nederlanders eerst? Waar hebben wij het aan verdient om deze bevoorrechte positie te mogen bekleden? Elke wereldburger is even belangrijk, of het nou ver weg is of niet.

Wel ja kom in nederland en heb schijt aan de wet , want het maakt toch niks meer uit wat je doet, en anders heb je even een taakstraf , want die rechters staan toch 100% achter je. Jaa dan ben namelijk heel zielig he ?

Breaking news: Alle buitenlanders zijn crimineel

Ja en nederland doet er weer niks aan. Echt kom op voor je zelf en vecht voor je vrijheid, want dit gaat zo niet langer.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...