Jump to content

PVV


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

had je al niet eerder een topic over eenzelfde actie waar niks van te merken viel? :7

zowiezo, ik denk niet dat je mensen kan overtuigen van je standpunten, omdat ze A. gebasseerd zijn op meningen en B. (deels)fout zijn. ik zeg niet dat ik of de PVDA het bij het rechte eind heeft, want geen enkele partij heeft dat. en nu lopen zeuren dat rutte II het slecht doet heeft ook weinig zin, want de heren in Den Haag hebben ook geen glazen bol waarmee ze in de toekomst kunnen kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA-LCS-Maverick

    38

  • ThunderDuck

    20

  • Sir_Ballas

    14

  • Michael

    6

Alsjeblieft kom op voor je land, want tot je 67 ga je het niet volhouden, en je kan nou ook heel makkelijk ontslagen worden, dus vergeet dat niet he.

Als je in Nederland iets niet makkelijk kan gebeuren is het ontslagen worden. Daarvoor moet de werkgever een vergunning aanvragen.

Ik hoor anders dat het steeds makkelijker gaat worden om iemand te ontslaan, maar ook dat veel mensen zich zorgen maken, want je krijgt ook geen pak geld meer mee als je ontslagen word. Ik hoor ook dat veel mensen ontslagen worden omdat polen weer goedkoper zijn, dus het gaat alleen nog maar slechter worden.
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik aan de PVV denk, denk ik aan de jaren 30 van de vorige eeuw. De Joden waren de schuldigen, nu is een ander volk de schuldige. Wilders meest schokerende uitspraak is wel dat ie alle moslims wil deporteren. Ik geloof dat hij deze uitspraak in de VS had gedaan, om alliantie te zoeken met andere idioten zoals bv de leden van de Tea Party. PVV stemmen? Prima hoor, maar verwacht niet dat het land er beter van word. Zeker niet als je met uitspraken komt over de gulden terug. Laten we eerlijk zijn, naar de gulden teruggaan moeten we NIET willen. Daar zijn we als export land niet bij gebaat, en dan hebben we het niet eens over al de rompslomp die de veranderingen met zich teweegbrengt. Wilders is een populist, en zegt wat het bekrompen volk wilt. Alleen ziet men helaas niet in dat een stem op de PVV, een stem op de achteruitgang is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor anders dat het steeds makkelijker gaat worden om iemand te ontslaan

Dat klopt, het ontslagrecht wordt versoepeld. Dit is echter niet zo dramatisch als je denkt: De procedure wordt simpeler en de kantonrechter mag niet meer gevraagd worden om het contract te ontbinden.

want je krijgt ook geen pak geld meer mee als je ontslagen word

Incorrect. De ontslagvergoeding wordt vervangen door een transitiebudget van maximaal 75,000 euro.

Ik hoor ook dat veel mensen ontslagen worden omdat polen weer goedkoper zijn, dus het gaat alleen nog maar slechter worden.

Polen werken nou eenmaal goedkoper dan Nederlanders. Laagopgeleide mensen zijn dus inderdaad de dupe van de toetreding, maar daar staat tegenover dat het bedrijfsleven heel erg profiteert van de lagere loonkosten. Dit risico neem je echter: Je kan of concurreren met de Polen, of je raakt je baan kwijt.
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik aan de PVV denk, denk ik aan de jaren 30 van de vorige eeuw. De Joden waren de schuldigen, nu is een ander volk de schuldige. Wilders meest schokerende uitspraak is wel dat ie alle moslims wil deporteren. Ik geloof dat hij deze uitspraak in de VS had gedaan, om alliantie te zoeken met andere idioten zoals bv de leden van de Tea Party. PVV stemmen? Prima hoor, maar verwacht niet dat het land er beter van word. Zeker niet als je met uitspraken komt over de gulden terug. Laten we eerlijk zijn, naar de gulden teruggaan moeten we NIET willen. Daar zijn we als export land niet bij gebaat, en dan hebben we het niet eens over al de rompslomp die de veranderingen met zich teweegbrengt. Wilders is een populist, en zegt wat het bekrompen volk wilt. Alleen ziet men helaas niet in dat een stem op de PVV, een stem op de achteruitgang is.

We hebben geen keus meer, en vergeet niet dat het nederland miljarden kan opleveren he. Maar kom op jullie vinden zelf toch ook dat zwarte piet en geert wilders veilig op staart moeten kunnen lopen ??????????? Kijk naar mark rutte die lacht ze eigen helemaal rot, en verdient een top salaris.

Ik hoor anders dat het steeds makkelijker gaat worden om iemand te ontslaan

Dat klopt, het ontslagrecht wordt versoepeld. Dit is echter niet zo dramatisch als je denkt: De procedure wordt simpeler en de kantonrechter mag niet meer gevraagd worden om het contract te ontbinden.

Veel mensen voelen zich anders al ziek, en zijn erg bang om ontslagen te worden.

want je krijgt ook geen pak geld meer mee als je ontslagen word

Incorrect. De ontslagvergoeding wordt vervangen door een transitiebudget van maximaal 75,000 euro.

Maar dat willen ze ook nog in een leer potje doen, dus of je dat geld nou echt krijgt ?

Nou heeft me vader nog net op tijd bij de bank weten weg te komen met 300.000 euro waar die ze hele leven hard voor gewerkt heeft, via een speciale regeling godzijdank, want het UWV wou niet dat er nog meer mensen bij de bank ontslagen werden.

Ik hoor ook dat veel mensen ontslagen worden omdat polen weer goedkoper zijn, dus het gaat alleen nog maar slechter worden.

Polen werken nou eenmaal goedkoper dan Nederlanders. Laagopgeleide mensen zijn dus inderdaad de dupe van de toetreding, maar daar staat tegenover dat het bedrijfsleven heel erg profiteert van de lagere loonkosten. Dit risico neem je echter: Je kan of concurreren met de Polen, of je raakt je baan kwijt.

Dat moet dus verbetert worden, want die polen mogen dan wel harder werken, maar het moet wel netjes en goed gedaan worden, maar dat merk je dan weer niet, want ze gooien het er maar op. Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Dat moet dus verbetert worden, want die polen mogen dan wel harder werken, maar het moet wel netjes en goed gedaan worden, maar dat merk je dan weer niet, want ze gooien het er maar op.

Kijk, ik wil je niet beledigen, maar dergelijke opvattingen zijn gebaseerd op stereotypen. Je kunt niet afgaan van stereotypen om een oordeel te vellen over een bepaald onderwerp; Daarvoor gebruik je cijfers.
Link to comment
Delen op andere websites

Dat moet dus verbetert worden, want die polen mogen dan wel harder werken, maar het moet wel netjes en goed gedaan worden, maar dat merk je dan weer niet, want ze gooien het er maar op.

Kijk, ik wil je niet beledigen, maar dergelijke opvattingen zijn gebaseerd op stereotypen. Je kunt niet afgaan van stereotypen om een oordeel te vellen over een bepaald onderwerp; Daarvoor gebruik je cijfers.

Ja maar het is toch belachelijk als jij straks vervangen worden door 3 polen omdat die weer goedkoper zijn ? Ik hoor het de laatste tijd vaak op het werk hoor.
Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar het is toch belachelijk als jij straks vervangen worden door 3 polen omdat die weer goedkoper zijn ? Ik hoor het de laatste tijd vaak op het werk hoor.

Nee hoor, dat vind ik niet belachelijk. Zo werkt de vrije markt nou eenmaal. Polen zijn goedkoper, dus bedrijven kunnen besparen.
Link to comment
Delen op andere websites

Nederlanders eerst? Waar hebben wij het aan verdient om deze bevoorrechte positie te mogen bekleden? Elke wereldburger is even belangrijk, of het nou ver weg is of niet.

Wel ja kom in nederland en heb schijt aan de wet , want het maakt toch niks meer uit wat je doet, en anders heb je even een taakstraf , want die rechters staan toch 100% achter je. Jaa dan ben namelijk heel zielig he ?

Breaking news: Alle buitenlanders zijn crimineel

EyeRolling.gif

Discriminatie? Niet alle buitenlanders zijn crimineel. Alhoewel er wel veel Marokkaanse en Turkse mensen zijn die vaak crimineel zijn, zijn niet alle buitenlanders crimineel. Ik heb niks tegen buitenlanders als hun normaal een baan zoeken en een goede burger zijn in Nederland. Dat is wel een ander verhaal wanneer een buitenlander in Nederland komt om te profiteren van de economie en criminele activiteiten uitvoeren, die mogen dan van mij ook weer mooi op de vliegtuig worden teruggezet.

Link to comment
Delen op andere websites

Discriminatie? Niet alle buitenlanders zijn crimineel. Alhoewel er wel veel Marokkaanse en Turkse mensen zijn die vaak crimineel zijn, zijn niet alle buitenlanders crimineel. Ik heb niks tegen buitenlanders als hun normaal een baan zoeken en een goede burger zijn in Nederland. Dat is wel een ander verhaal wanneer een buitenlander in Nederland komt om te profiteren van de economie en criminele activiteiten uitvoeren, die mogen dan van mij ook weer mooi op de vliegtuig worden teruggezet.

Lieverd, heb jij ooit van sarcasme gehoord?

Wat de PVV zegt klinkt veel mensen als muziek in de oren. Waarom? Omdat Geert Wilders ze alleen maar zegt wat het grootste deel van de bevolking wilt horen. Dat is in 99% van de gevallen niet mogelijk, anders was het al wel gebeurd: elke politicus wil zieltjes winnen, dus willen ze doen wat het publiek wil, als dat binnen de grenzen van mogelijkheid ligt. Mocht Geert Wilders aan de macht komen bij de volgende Tweede Kamerverkiezingen, dan wil ik het nog wel eens zien. Dan moet hij de lijnen uitzetten en kan de rest van de oppositie op alles aanvallen. Dan kan Wilders niet meer zeggen wat de bevolking wilt; dan moet hij het doen. Helaas zal dan blijken dat hij toch niet zo fantastisch is als heel veel mensen nu willen geloven. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar het is toch belachelijk als jij straks vervangen worden door 3 polen omdat die weer goedkoper zijn ? Ik hoor het de laatste tijd vaak op het werk hoor.

Nee hoor, dat vind ik niet belachelijk. Zo werkt de vrije markt nou eenmaal. Polen zijn goedkoper, dus bedrijven kunnen besparen.

Dus de nederlanders moeten maar in de bijstand gezet worden ?
Link to comment
Delen op andere websites

Discriminatie? Niet alle buitenlanders zijn crimineel. Alhoewel er wel veel Marokkaanse en Turkse mensen zijn die vaak crimineel zijn, zijn niet alle buitenlanders crimineel. Ik heb niks tegen buitenlanders als hun normaal een baan zoeken en een goede burger zijn in Nederland. Dat is wel een ander verhaal wanneer een buitenlander in Nederland komt om te profiteren van de economie en criminele activiteiten uitvoeren, die mogen dan van mij ook weer mooi op de vliegtuig worden teruggezet.

:7 :7 :7 :7

Ja maar het is toch belachelijk als jij straks vervangen worden door 3 polen omdat die weer goedkoper zijn ? Ik hoor het de laatste tijd vaak op het werk hoor.

Nee hoor, dat vind ik niet belachelijk. Zo werkt de vrije markt nou eenmaal. Polen zijn goedkoper, dus bedrijven kunnen besparen.

Dus de nederlanders moeten maar in de bijstand gezet worden ?

Nederlanders moeten een opleiding volgen waardoor zij niet vervangen kunnen worden door ongeschoolde Polen, of zij moeten met de Polen concurreren. Bewerkt: door ThunderDuck
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...