Jump to content

PVV


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

Gast waartegen ben jij gebotst met je kopt, ga eens ergens anders lopen zagen over je partijtje. Niemand heeft behoefte aan al die bullshit die je hier loopt te verkopen zolang je geen goede argumenten kan voorleggen. Ten tweede moet je mensen die op een andere partij gaan stemmen niet zitten afzeiken. Ga ergens in de stad op een marktplein staan en deel flyers uit, man.

>>> Door Guardian1980: Kijk eens goed naar wat ik dik gemaakt heb. Wat jij hier doet is wel zo ongeveer hetzelfde :7<<<

Ik reken hem er niet op af dat ie voor die partij kiest, de manier waarop hij zijn gedachten opdringt en op de anderen reageert stoort me mateloos, terwijl alles wat hij zegt op zijn eigen mening gebaseerd is. Ik respecteer zijn mening, maar hij moet ook die van anderen respecteren, punt uit. :)

Bewerkt: door Krikke1992
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA-LCS-Maverick

    38

  • ThunderDuck

    20

  • Sir_Ballas

    14

  • Michael

    6

(...) 7 maart gaat er dan ook eindelijk is wat gebeuren.

Er gaat echt niks gebeuren op zeven maart. Haal dat idee maar uit je hoofd.

Jawel lees het nieuws maar is, en word wakker.

http://www.nieuws.nl...gen-geblokkeerd

Zie ook deze video even, want nederland is er echt helemaal klaar mee.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7Y0IxuTJZuE

Link to comment
Delen op andere websites

Word wakker uit je illusie, Maverick. Nederland is niets beu. Er gaat morgen niets gebeuren.

Alles dat je hier hebt opgesomd zijn niet meer dan stereotypes en meerdere populistische lege termen en uitspraken, die je vervolgens als waarheid presenteert. Zet je eens even neer en kijk om je heen. Komen de muren naar beneden? Staat de straat in brand? Is je job plots verdwenen? Nee? Wel "Keep Calm and Carry On".

Link to comment
Delen op andere websites

Word wakker uit je illusie, Maverick. Nederland is niets beu. Er gaat morgen niets gebeuren.

Alles dat je hier hebt opgesomd zijn niet meer dan stereotypes en meerdere populistische lege termen en uitspraken, die je vervolgens als waarheid presenteert. Zet je eens even neer en kijk om je heen. Komen de muren naar beneden? Staat de straat in brand? Is je job plots verdwenen? Nee? Wel "Keep Calm and Carry On".

Daarom moeten we morgen ook durven op te komen voor ons zelf maar ook voor ons land.

De politie zal het morgen ook in de gaten gaan houden.

http://www.transport-online.nl/site/45554/politie-houdt-actiedag-7-maart-goed-in-de-gaten/

Ook de truckers zullen morgen meedoen.

https://www.burgerforum-eu.nl/op-7-maart-sluiten-nederlandse-truckers-snelwegen-af/

Eindelijk nederland word wakker :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

Bewerkt: door GTA-LCS-Maverick
Link to comment
Delen op andere websites

En jij blijft voortleven met je ogen dicht. Nou nou... Dat gaat veel veranderen.

Jij kiest toch ook gewoon voor je eigen land ???????

7551560611_69206614750097.jpg

Bewerkt: door GTA-LCS-Maverick
Link to comment
Delen op andere websites

In feite kies ik niet bewust, maar ik heb weinig te klagen.

En ik zie nu eigenlijk ook geen echte reden voor jou om dat wel te doen. Het feit dat je hier al over kunt klagen wilt al zeggen dat je het niet zo slecht stelt.

Link to comment
Delen op andere websites

kun je AUB stoppen met zeuren? je zou blij moeten zijn dat je niet in Afrika woont, waarom denk je dat al die buitenlanders hierheen komen? omdat ze in hun eigen land minder of geen kans hebben op een goede baan.

Link to comment
Delen op andere websites

7551560611_69206614750097.jpg

Dit komt enorm geloofwaardig over, ik denk dat ik maar even een boze brief ga schrijven naar Den Haag. Ik ben 100% overtuigd, voornamelijk door de goede spelling, de intellectuele toon, en het niet overmatig gebruiken van leestekens van deze persoon.
Link to comment
Delen op andere websites

kun je AUB stoppen met zeuren? je zou blij moeten zijn dat je niet in Afrika woont, waarom denk je dat al die buitenlanders hierheen komen? omdat ze in hun eigen land minder of geen kans hebben op een goede baan.

Ja dus moeten de nederlanders maar ontslagen worden ?????? We hebben al zat werklozen en dat gaat zo alleen maar erger worden.

7551560611_69206614750097.jpg

Dit komt enorm geloofwaardig over, ik denk dat ik maar even een boze brief ga schrijven naar Den Haag. Ik ben 100% overtuigd, voornamelijk door de goede spelling, de intellectuele toon, en het niet overmatig gebruiken van leestekens van deze persoon.

Nederlanders eerst

>>> Door SpacyColours: Dubbelpost samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

7551560611_69206614750097.jpg

Dit komt enorm geloofwaardig over, ik denk dat ik maar even een boze brief ga schrijven naar Den Haag. Ik ben 100% overtuigd, voornamelijk door de goede spelling, de intellectuele toon, en het niet overmatig gebruiken van leestekens van deze persoon.

Nederlanders eerst

deze reactie is niet heel bijdragend aan het onderwerp van dit topic, en bovendien compleet irrelevant aan de quote die jij quote.

Link to comment
Delen op andere websites

7551560611_69206614750097.jpg

Dit komt enorm geloofwaardig over, ik denk dat ik maar even een boze brief ga schrijven naar Den Haag. Ik ben 100% overtuigd, voornamelijk door de goede spelling, de intellectuele toon, en het niet overmatig gebruiken van leestekens van deze persoon.

Nederlanders eerst

deze reactie is niet heel bijdragend aan het onderwerp van dit topic, en bovendien compleet irrelevant aan de quote die jij quote.

Toch klopt het gewoon, en ga maar is op staart vragen aan nederlanders, dan weet je waarom.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...