Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 4


Ezra24rct3

Recommended Posts

Titel: Call of Duty: Modern Warfare 4

Maker: Sledgehammer Games (Bekent van Modern Warfare 3)

Spelers: 1 t/m 12 (PS3&Xbox360), 1 t/m18 (PS4, XbOne, PC)

Officiële aankondiging: E3 2014

Release: oktober/november/december 2014

Huidige Call Of Duty Makers cycle: Infinity Ward, Sledgehammer Games, Treyarch

Alle huidige informatie is leaked!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap jullie eigenlijk niet met het uitmelken? :?

Ze bedoelen hiermee dat Call of Duty al jaren hetzelfde is en er weinig tot geen innovatie is. Elk jaar hebben we een nieuwe Call of Duty. Maar wat veranderd er eigenlijk? Vrij weinig in mijn ogen (veel recycling). Het lijkt ook of dat ze niks willen veranderen omdat het toch wel verkoopt.

Dat er een nieuwe MW komt is natuurlijk nog niet officieel en het zijn dus nog pure geruchten. Zelf hoop ik dat ze eens wat nieuws proberen met COD. Het zou op zich kunnen met een nieuwe MW. Maar als we kijken naar het verleden is dat nog niet het geval geweest. En ik roep dit al jaren, het gebeurd niet en toch koop ik het spel... Typisch een COD dingetje. :7

Ik laat me dit jaar verassen. Uiteindelijk koop ik deze nieuwe Call of Duty op de Xbox One.

Link to comment
Delen op andere websites

Vindt Call Of Duty sinds Black Ops 2 steeds slechter worden, bij Black Ops 2 was het de campers. Bij Ghosts werd het nog vele malen erger: campers, spawnplekken, I.M.S en I.E.D. Ik hoop dat het bij deze Call Of Duty weer de goede richtig in gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

De Modern Warefare serie heb ik altijd wat minder interessant gevonden door de Black Ops serie. Mijn interesse voor Call of Duty is dramatisch afgenomen sinds de slechte innovatie bij iedere game wat hierboven genoemd is. Als de game hier in huis komt te liggen zal dat sowieso niet vanaf het eerste uur zijn. Ik wacht nog even af als ze met echt iets nieuws komen, het duurt ook nog wel even.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...