Jump to content

[Discussie] passive mode improvements


bossofzeeland

Recommended Posts

Hallo mensen van het forum.

Dit topuc is gewijd aan de passive mode, waarvan ik vind dat die verbeterd moet worden.

Stel je bent gewoon in passive mode aan het cruisen door de stad, en je word vervolgens doodgeschoten door een troller, niet leuksl als je ff rust wilt. Ik weet dat gta online draait om mensen vermoorden en dingen opblazen. Maar soms ronduit vervelend dat mensen zonder reden je doodschieten en je dus niet verder kunt waar je mee bezig was. Ook noet je in passive mode niet dood kunnen gaan als je word aangereden.

Ik zet bijv. Passive mode aan als ik even naar het urinoir moet. Kom ik terug ben ik 3/4 doodgegaan.

Maar wat is jullie mening over de passive mode? Moet het zo blijven of moet er wat aan gedaan worden

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mensen van het forum.

Dit topuc is gewijd aan de passive mode, waarvan ik vind dat die verbeterd moet worden.

Stel je bent gewoon in passive mode aan het cruisen door de stad, en je word vervolgens doodgeschoten door een troller, niet leuksl als je ff rust wilt. Ik weet dat gta online draait om mensen vermoorden en dingen opblazen. Maar soms ronduit vervelend dat mensen zonder reden je doodschieten en je dus niet verder kunt waar je mee bezig was. Ook noet je in passive mode niet dood kunnen gaan als je word aangereden.

Ik zet bijv. Passive mode aan als ik even naar het urinoir moet. Kom ik terug ben ik 3/4 doodgegaan.

Maar wat is jullie mening over de passive mode? Moet het zo blijven of moet er wat aan gedaan worden

Doodschieten zou toch niet mogelijk moeten zijn in Passive Mode?

Enige waar ik mij wel dood aan erger is het feit dat je alsnog overreden kunt worden terwijl je in Passive Mode zit, waardoor je vervolgens hele kapitalen verliest aan ziekenhuiskosten..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat passive mode in de auto gaan zetten. En dat je kan schieten, niet op je medespelers, maar op politie en burgers. Als ze dat erin doen, is passive mode gelijk wat beter.

Link to comment
Delen op andere websites

@ xCrazyShotgun: Met passive mode aan in een auto kan je gewoon schieten op burgers en politie.

Maar dus niet medespelers?

Medespelers kan je ook gewoon opblazen/neerknallen met passive mode aan in een auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zouden het zo moeten maken dat als je in passive mode zit en je word beschoten/omver gereden dat de speler die jou aanvalt zelf de schade krijgt die jij normaal zou krijgen.

Kijk ... dat vind ik nou 'n topidee :D

Daarnaast vind ik dat je met 'n bounty op je naam,passive mode gewoon niet uit moet kunnen schakelen,

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...