Jump to content
Joriz

GTA Online: The Business Update vanaf nu beschikbaar!


gallery_1_5_83194.jpg

Vestra privévliegtuigje

De eerder aangekondigde Business Update is vanaf nu beschikbaar voor GTA5 en GTA Online. De update voegt vele zakelijke kleding, de wapens Heavy Pistol (circa GTA$ 3500) en de Special Carbine (circa GTA$ 14500), het Vestra privévliegtuigje en maar liefst drie nieuwe wagens toe aan het spel. Na het downloaden van de elfde update zijn al deze dingen kosteloos beschikbaar in het singleplayer gedeelte van GTA5. Net zo als de voorgaande Valentijnsupdate dient er in GTA Online wel GTA$ voor deze nieuwe content worden betaald, wat nogmaals Rockstar Games nieuwe verdienmodel van GTA Online duidelijk maakt.

In GTA Online kost de Dinka Jester GTA$ 240.000, de Grotti Turismo R GTA$ 500.000 en de Albany Alpha GTA$ 150.000. Het Buckingham Vestra privévliegtuigje kost in GTA Online maar liefst GTA$ 950.000 waarbij het dus enkel voor de super rijke is weggelegd. Al is het jammer dat het allemaal zo duur is kan je dus wel gratis in deze voertuigen in GTA5 met je singleplayer karakters, waardoor je er alsnog mee kan rijden en vliegen.



Grotti Turismo R tuning opties bij Los Santos Customs

Update: Inmiddels is bekend wat de elfde update allemaal aan GTA Online heeft toegevoegd. Hierbij de belangrijkste punten:

  • Nieuwe kleding is toegevoegd tot de kledingwinkels
  • Nieuwe tatoeages zijn toegevoegd tot de tatoeageswinkels.
  • Vier nieuwe kapsels (2 voor mannen en 2 voor vrouwen) bij de kappers beschikbaar.
  • Nieuwe maskers zijn beschikbaar bij Vespucci Movie Masks.
  • Twee nieuwe bandenrook opties bij Los Santos Customs in Online (groen en paars).
  • Vier nieuwe voertuigen (3 cars, 1 plane) zijn toegevoegd: Grotti Turismo R, Dinka Jester, Albany Alpha, and Buckingham Vestra
  • Twee nieuwe wapens zijn nu beschikbaar: Heavy Pistol, Special Carbine
  • Drie nieuwe animaties zijn toegevoegd aan Online – Dock, Knuckle Crunch, and Air Thrusting.
  • Als je op Select druk zie je nu niet Home voor je huis maar de naam voor je huis. Komt er dus in de toekomst een optie om meerdere huizen te bezitten?
  • Nieuwe klassieke toetergeluiden zijn beschikbaar
  • Daarnaast zijn nog vele details verbeterd en gerepareerd.



De Dinka Jester met zijn tuning opties bij Los Santos Customs en de nieuwe klassieke toetergeluiden!

Complimenten dus aan Rockstar Games voor het blijven uitbrengen van verbeteringen aan GTA Online.

Houd GTAGames.nl in de gaten voor meer nieuws over de GTA Online Heists en de grotere uitbreiding voor GTA5 waar later meer over bekend wordt gemaakt!

Bron: Rockstar Games Support

Bewerkt: door Joriz
Bijgewerkt met change log

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het valt mij op dat je weer je auto's voor grote bedragen kan verkopen. En dat je auto's boven de 50.000 dollar kan verkopen. En het lukte mij zelfs om twee auto's van mijzelf gelijk na elkaar te verkopen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het valt mij op dat je weer je auto's voor grote bedragen kan verkopen. En dat je auto's boven de 50.000 dollar kan verkopen. En het lukte mij zelfs om twee auto's van mijzelf gelijk na elkaar te verkopen

Alles wat jij noemt was al mogelijk, hoor. Tenminste, ik heb al meermaals een auto 'omgeruild' door de auto voor een hoop geld te verkopen (sommige leveren nog meer dan $300.000 op tot zelfs $600.000). En het was ook al langer mogelijk om meerdere auto's na elkaar te verkopen, met uitzondering van gestolen auto's. Of is dat laatste nu ook mogelijk dan? :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het valt mij op dat je weer je auto's voor grote bedragen kan verkopen. En dat je auto's boven de 50.000 dollar kan verkopen. En het lukte mij zelfs om twee auto's van mijzelf gelijk na elkaar te verkopen

Alles wat jij noemt was al mogelijk, hoor. Tenminste, ik heb al meermaals een auto 'omgeruild' door de auto voor een hoop geld te verkopen (sommige leveren nog meer dan $300.000 op tot zelfs $600.000). En het was ook al langer mogelijk om meerdere auto's na elkaar te verkopen, met uitzondering van gestolen auto's. Of is dat laatste nu ook mogelijk dan? :puh:

Dat was me echt nog nooit opgevallen. Ik heb vorige week nog een Obey 9F verkocht voor 10.000(!) dollar... raar toch?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

.. wanneer je auto is gekocht via een web site, kan je deze voor een hoge waarde verkopen, ook meerdere achter elkaar.. wanneer je een auto van de straat volledig tuned, krijg je hier max 10.000 voor en kan je er maar 1 per 45 min verkopen..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb net in SP alle drie de auto's uit geprobeerd en even gecheckt wat de tuningopties zijn. Nou ... ik kan jullie zeggen, ik ben er bijna uit. Die Jester gaat er zeker komen, die Alpha zeker niet. Over de Turismo zit ik nog in twijfels.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het valt mij op dat je weer je auto's voor grote bedragen kan verkopen. En dat je auto's boven de 50.000 dollar kan verkopen. En het lukte mij zelfs om twee auto's van mijzelf gelijk na elkaar te verkopen

Alles wat jij noemt was al mogelijk, hoor. Tenminste, ik heb al meermaals een auto 'omgeruild' door de auto voor een hoop geld te verkopen (sommige leveren nog meer dan $300.000 op tot zelfs $600.000). En het was ook al langer mogelijk om meerdere auto's na elkaar te verkopen, met uitzondering van gestolen auto's. Of is dat laatste nu ook mogelijk dan? :puh:

Dat was me echt nog nooit opgevallen. Ik heb vorige week nog een Obey 9F verkocht voor 10.000(!) dollar... raar toch?

Hmm, de Obey 9F kost $120.000. En je zult bij veel auto's minder dan de helft terug krijgen als je deze verkoopt. Dan nog is het inderdaad niet veel, maar het kan volgens mij wel. En ik neem aan dat je hem niet van de straat hebt gehaald? Want ik heb er onlangs wel iets van $45.000 voor gekregen toen ik de convertible-variant verkocht. En ik had deze zelf gewoon gekocht (voor $130.000). :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb net in SP alle drie de auto's uit geprobeerd en even gecheckt wat de tuningopties zijn. Nou ... ik kan jullie zeggen, ik ben er bijna uit. Die Jester gaat er zeker komen, die Alpha zeker niet. Over de Turismo zit ik nog in twijfels.

Ik vond die Jester maar niks. Japanse hybride... Vond die Alpha wel een mooi geluid hebben. De Turismo is heel vet, ben alleen benieuwd of ie sneller is dan de adder..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De Dinka Jester ook maar is naar Los Santos Customs gereden:

Echt coole opties heeft hij. Ziet er echt goed uit. Check vooral al die nieuwe toetergeluidjes die nu beschikbaar zijn puh2.gif

Hij is wel merkbaar trager dan de Grotti Turismo R, maar die is dan ook vele malen duurder.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gelukkig had ik nog genoeg geld op de bank :) dus heb ze alle 3 kunnen kopen, had daar ook nog plaats voor in mijn garage.

Mijn vrouw heeft de Albaniy Alpha en de Dinka Jester gekocht. daar was ze tevreden mee.

Ook de wapens hebben we kunnen kopen.

Nu alleen nog sparen voor de Vestra.

De kleuren voor mijn Grotti Turismo R, geïnspireerd op de kleuren van de oude Xbox 360. :D lol

post-138695-0-03913600-1393948915.jpg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...