Jump to content

Het Update Ideeën topic


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    5

  • FcUtreg4Life

    5

  • Yoeerii

    4

  • Flamecrest

    3

The GovPack:

Property:

Politiebureau in Singleplayer

Voertuigen:

Police Cruiser

Police Ranger

FIB Buffalo

FIB Ranger

Police Maverick

Overig:

FIB Backup (contact)

Nieuwe missies (door een nieuw contact) waar je politie/FIB speelt

Overheidsvoertuigen in garage opslaan en in Los Santos Customs tunen.

Laat dit alsjeblieft een ding worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Roleplay pack:

- Benzinemeter en tankoptie

- Eten en drinken om in leven te blijven (zoals SA)

- Crew huis, soort van ontmoetingsplek voor de crew

- Een snelheidsmeter

- Passive mode die écht werkt :puh:

- Met de trein kunnen reizen en kunnen besturen

- Optie om missie geld direct op je bank te zetten

Ik heb jaren op een San Andreas multiplayer server gespeeld en roleplay was echt

super vet als eenmaal iedereen zich er aan houdt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Roleplay pack:

- Benzinemeter en tankoptie

- Eten en drinken om in leven te blijven (zoals SA)

- Crew huis, soort van ontmoetingsplek voor de crew

- Een snelheidsmeter

- Passive mode die écht werkt :puh:

- Met de trein kunnen reizen en kunnen besturen

- Optie om missie geld direct op je bank te zetten

Ik heb jaren op een San Andreas multiplayer server gespeeld en roleplay was echt

super vet als eenmaal iedereen zich er aan houdt. :)

Denk je niet dat door dit als DLC te maken, het de gameplay verpest voor sommigen? Ik voel me persoonlijk niet zo geroepen om elke paar ingame uur iets te moeten eten of drinken. Ik gok dat dit ook de reden is dat ze het eet-en-drink systeem maar gedeeltelijk in GTA IV hebben geïmplementeerd, en de reden dat ze het vrijwel hebben weggelaten in GTA V/Online (alleen de P's & Q's zijn nog over zover ik kan zien).

Link to comment
Delen op andere websites

Home Sweet Home Update:

- Mogelijkheid om op een boot te wonen, saven is alleen mogelijk in een haven en daar heb je een 10 car garage met helipad.

- Customize van je huis/garage. Wat me wel leuk lijkt is foto's die je hebt gemaakt ophangen in je huis (op de plekken van andere schilderijen)

- Gameroom in huis waar je kan poolen,darten en andere spelletjes.

- Grote villa's, bijvoorbeeld aan het water met prive haventje.

- Meerdere huizen/garages bezitten, bijvoorbeeld in de stad en Paleto bay ofzo.

Bij meerdere garages 'tijdelijke' plek om van auto's te wisselen zodat je wel alle 10 plekken kan bezetten.

- Nieuwe kleding, bijvoorbeeld een soort van Hugh Hefner kamerjas ofzo.

- Nieuwe voertuigen:

Vind die 3-Wheeler een goed idee maar misschien in de vorm van een Trike.

Vliegtuig dat op water kan landen.

- Honden.

- Las ergens over een baan als vrachtwagen chauffeur, dat vind ik ook leuk om wat bij te verdienen.

Bugfix: Dat je moet betalen bij Mors voor je auto als degene die hem gelsoopt hebt het niet kan betalen. Weerhoud mij ervan om de exotische wagens de garage uit te rijden.

misschien weet je het al, maar met de cargobob kun je ook op water landen:) het is dan geen vliegtuig, maar het is wel iets wat veel mensen niet weten:)

Bewerkt: door wrecklezzdj
Link to comment
Delen op andere websites

Roleplay pack:

- Benzinemeter en tankoptie

- Eten en drinken om in leven te blijven (zoals SA)

- Crew huis, soort van ontmoetingsplek voor de crew

- Een snelheidsmeter

- Passive mode die écht werkt :puh:

- Met de trein kunnen reizen en kunnen besturen

- Optie om missie geld direct op je bank te zetten

Ik heb jaren op een San Andreas multiplayer server gespeeld en roleplay was echt

super vet als eenmaal iedereen zich er aan houdt. :)

Denk je niet dat door dit als DLC te maken, het de gameplay verpest voor sommigen? Ik voel me persoonlijk niet zo geroepen om elke paar ingame uur iets te moeten eten of drinken. Ik gok dat dit ook de reden is dat ze het eet-en-drink systeem maar gedeeltelijk in GTA IV hebben geïmplementeerd, en de reden dat ze het vrijwel hebben weggelaten in GTA V/Online (alleen de P's & Q's zijn nog over zover ik kan zien).

Ligt eraan. Als je het aan en uit kunt zetten is het ideaal.

Of speciale sessies waar dit in voorkomt, dan heb je free roam en roleplay sessies.

Link to comment
Delen op andere websites

Roleplay pack:

- Benzinemeter en tankoptie

- Eten en drinken om in leven te blijven (zoals SA)

- Crew huis, soort van ontmoetingsplek voor de crew

- Een snelheidsmeter

- Passive mode die écht werkt :puh:

- Met de trein kunnen reizen en kunnen besturen

- Optie om missie geld direct op je bank te zetten

Ik heb jaren op een San Andreas multiplayer server gespeeld en roleplay was echt

super vet als eenmaal iedereen zich er aan houdt. :)

Denk je niet dat door dit als DLC te maken, het de gameplay verpest voor sommigen? Ik voel me persoonlijk niet zo geroepen om elke paar ingame uur iets te moeten eten of drinken. Ik gok dat dit ook de reden is dat ze het eet-en-drink systeem maar gedeeltelijk in GTA IV hebben geïmplementeerd, en de reden dat ze het vrijwel hebben weggelaten in GTA V/Online (alleen de P's & Q's zijn nog over zover ik kan zien).

Ligt eraan. Als je het aan en uit kunt zetten is het ideaal.

Of speciale sessies waar dit in voorkomt, dan heb je free roam en roleplay sessies.

Dan zou het dus niet consistent zijn binnen Online. Dus als je geen eten of drinken bij de hand hebt switch je even naar een free roam sessie, of zet je de DLC even uit. Voor de rest echt een topidee, lijkt me geweldig :)

Link to comment
Delen op andere websites

@ wrecklezzdj: Is dat zo?? Dat wist ik niet. Dat ga ik meteen ff uitproberen haha.

Ik zat alleen meer aan een vrijetijds vliegtuigje te denken voor als je een huis aan het water hebt, dan kan je hem ook parkeren naast je boot op het water :-).

Link to comment
Delen op andere websites

@ wrecklezzdj: Is dat zo?? Dat wist ik niet. Dat ga ik meteen ff uitproberen haha.

Ik zat alleen meer aan een vrijetijds vliegtuigje te denken voor als je een huis aan het water hebt, dan kan je hem ook parkeren naast je boot op het water :-).

yup je kan er ook mee varen:) wel voorzichtig landen anders verzuipt hij gewoon. Of je na het landen kan uitstappen durf ik eigenlijk niet te zeggen. Have fun!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...