Jump to content

Dochter van maffiabaas klaagt Rockstar Games aan vanwege Grand Theft Auto V


Michael

Recommended Posts

Al een kleine tijd geleden stond in het nieuws van GTAForum dat Rockstar Games zou worden aangeklaagd door Lindsay Lohan. Nu is er weer nieuws boven water gekomen. Karen Gravano eist veertig miljoen dollar voor het gebruik van haar uiterlijk en verhaal.

img_530e79447aafc.jpg

Deze topic is gebaseerd op het artikel van PSX-Sense. Foto en Bron:

PSX-Sense.nl

Wanneer je de missie Burial speelt zal je een meisje redden van de dood. Nadat je haar hebt geholpen zal je haar naar een plek brengen waar een aantal mensen haar kunnen ophalen. In de tussentijd vertelt ze dat ze de dochter is van Sammy Batino, ze heet Antonia Bottino. Sammy Batino was een lid van de Gambetti Familie die ging samenwerken met de overheid. Dit is natuurlijk een grote verwijzing naar Karen Gravano. Volgens Karen heeft ze het recht om haar verhaal te delen. Wel heeft ze enorm veel respect voor de makers en schrijvers van Grand Theft Auto V.

Nu moeten we eigenlijk een beetje hopen dat Rockstar Games weer geluk heeft. Uiteraard heeft ze recht om haar eigen verhaal te delen maar vind ik toch wel dat je naar de positieve kant van het verhaal moet kijken. Je zit in een videospel die meer dan één miljard heeft verdiend. Karen Gravano wilt waarschijnlijk wel een duur handtasje of heeft wat dingen te betalen wanneer zo voor een belachelijk bedrag Rockstar Games aanklaagt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon weer een kwestie van aandacht,

Denk niet dat ze het gaat winnen, in elk geval niet dat hele bedrag.

Als niemand van de pers er nog lucht aan geeft an is deze zaak heel snel weer vergeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Extreem overdreven, Asphyxiated. Extreem overdreven...

Volgens mij is ze de dochter van een maffiabaas die aandacht nodig heeft. Want haar vader laat haar niks toe, want hij is bang dat ze ontvoerd wordt of... hetzelfde overkomt als Johnny's vrouwtje...

Link to comment
Delen op andere websites

Weten jullie überhaupt wel wie zei is?

Dochter van maffiabaas klaagt Rockstar Games aan vanwege Grand Theft Auto V.

Jaa der zijn wel meer dochters van maffiabazen, heb je nooit iets van haar gehoord of gezien?

Link to comment
Delen op andere websites

Weten jullie überhaupt wel wie zei is?

Dochter van maffiabaas klaagt Rockstar Games aan vanwege Grand Theft Auto V.

Jaa der zijn wel meer dochters van maffiabazen, heb je nooit iets van haar gehoord of gezien?

Uiteraard, ze heeft in een televisieserie gezeten die ik wel vaak keek. Voor de rest boeit het mij ook niet ;)

Extreem overdreven, Asphyxiated. Extreem overdreven...

:7

Link to comment
Delen op andere websites

LOL... Denk niet dat Karen aandacht of geld nodig heeft.. Weten jullie überhaupt wel wie zei is?

Ik denk dat er genoeg bewezen is dat juist de mensen die veel aandacht hebben degenen zijn met een aandachttekort.

En nee, ik ken haar niet, maar eventjes 40 miljoen eisen omdat 'je verhaal' in een game zit en dan zeggen dat je je verhaal gewoon bekend wilt maken, dat noem ik best wel aandacht zoeken, ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze het spel spelen moeten ze ook de DISCLAIMER aan het begin lezen, want daar staat duidelijk:

THIS CONTENT IS PURELY FICTIONAL AND NOT ADDICTED TO ANY PERSON, OR SOMETHING ELSE

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

THIS CONTENT IS PURELY FICTIONAL AND NOT ADDICTED TO ANY PERSON, OR SOMETHING ELSE

Dat pleit je echt niet gelijk vrij, hoor. :puh: Als ze een zaak heeft, kan dit regeltje echt niet voorkomen dat er een claim komt.

Niet dat ik denk dat het een zaak is.

Deze zin is een beetje hetzelfde als die briefjes dat clubs/bars niet verantwoordelijk zijn voor gestolen goederen uit de garderobe. Zichzelf in proberen te dekken door te bluffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...