Jump to content

Onduidelijkheid over een vermist vliegtuig van Malaysia Airlines


xCrazyShotgun

Recommended Posts

Er is trouwens een brokstuk in de zee gevonden dat mogelijk tot het vliegtuig zou behoren

Ik volg het nieuws continu en dit soort dingen zijn allemaal weer ontkracht. Zelfs de olievlek die op het water dreef behoort niet tot MA Flight 370.

en volgens een radar zou het vliegtuig net voordat het niet meer te traceren was rechtsomkeer hebben gemaakt.

Correct. Een militaire radar zag op het laatste moment dat de stip omgedraaid was, hoewel dit volgens mij niet duidelijk bevestigd is zouden ze nu meer ten westen van de laatst gerapporteerde locatie van het vliegtuig aan het zoeken zijn. Wel bijzonder trouwens, na 4 dagen nog steeds geen spoor van het vliegtuig. Bij AF Flight 447 was na één dag na de crash al puin gespot in zee, vijf dagen na de crash vonden ze een groot gedeelte terug.

Bewerkt: door Rutger.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rutger.

    13

  • _Night-Men_

    7

  • BelgiumRedDevils

    4

  • thebig

    4

Mobieltjes gaan nog over, dus dat betekent dat het vliegtuig op een geheime locatie is geland. Ook waren er een Oostenrijker en Italiaan die tickets via de telefoon gekocht en daarna contant betaald.

Dit heb ik net gehoord op RTL4.

Link to comment
Delen op andere websites

Mobieltjes gaan nog over, dus dat betekent dat het vliegtuig op een geheime locatie is geland.

Dit bericht komt van een niet erg betrouwbare Chinese bron. Het komt er uiteindelijk op neer dat de familie de telefoon vier keer heeft gebeld en er niemand opnam. (Maar ook geen 'dead tone' te horen was)Dit kan verscheidene dingen betekenen:

  • De persoon in kwestie kan zijn telefoon zijn vergeten mee te nemen voordat hij het vliegtuig instapte.
  • De persoon in kwestie kan zijn telefoon zijn kwijtgeraakt/gestolen voordat hij het vliegtuig instapte.
  • De persoon in kwestie heeft zijn telefoon zo ingesteld dat als hij niet bereikbaar is, er automatisch doorverwezen wordt naar een vaste lijn.
  • De persoon in kwestie is nooit het vliegtuig ingestapt, dit hoop je als familie zijnde natuurlijk maar die kans blijft klein.
  • Of inderdaad: het vliegtuig is op een geheime locatie geland.

Ook waren er een Oostenrijker en Italiaan die tickets via de telefoon gekocht en daarna contant betaald.

Wat moet dit zeggen? Het is vrij normaal in Maleisië om de tickets ter plekke contant te betalen..

Dit heb ik net gehoord op RTL4.

Lekker typisch dat RTL4 weer overhaaste conclusies trekt, zo help je ontzettend veel onjuiste informatie de wereld in. :{ Blijft lekker sensatienieuws dat ze brengen.

Bewerkt: door Rutger.
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de dubbelpost, maar bij deze informatie over het zoekgebied op dit moment:

_73498637_china_malaysia_plane4_624.jpg(aldus BBC)

Reuters wist te vermelden dat Maleisische militairen denken het vermiste vliegtuig op radar gespot te hebben bij de Straat van Malakka. Dit komt overeen met een deel van het zoekgebied op dit moment (zie afbeelding hierboven).

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste beelden op radar (voor deze dus) gaven aan dat het vliegtuig boven de Zuid-Chinese Zee opeens rechtsomkeert maakte. Op zich is dit al een merkwaardige beweging, maar als ze dan nu boven de Straat van Malacca worden gespot, slaat het helemaal op niets meer. De enige reden waarom je rechtsomkeert zou maken is om opnieuw te landen, dan ga je niet opeens aan de andere kant gaan vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan nu zelf meehelpen met de zoektocht naar het vliegtuig wrak (mits het gecrasht is natuurlijk).

http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014

Een boel mensen helpen mee, zijn speciale satellietbeelden voor gemaakt. In totaal heb ik nu zo'n 215 tegels in een vierkant doorgewerkt en na mijn tentamen zal ik er nog een boel doen, alle kleine beetjes helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Of inderdaad: het vliegtuig is op een geheime locatie geland.

Ja... En hoe lang denk je dan dat het zou duren voor de NSA de locatie van dat mobieltje heeft gevonden? Een minuut? Een halve? Bullshit.

My thoughts exactly.

Een vliegtuig kan in deze tijden niet zomaar verdwijnen, er hangt stront aan de knikker.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan nu zelf meehelpen met de zoektocht naar het vliegtuig wrak (mits het gecrasht is natuurlijk).

http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014

Een boel mensen helpen mee, zijn speciale satellietbeelden voor gemaakt. In totaal heb ik nu zo'n 215 tegels in een vierkant doorgewerkt en na mijn tentamen zal ik er nog een boel doen, alle kleine beetjes helpen.

Ik zag hem gisteren bij jouw Reddit linkje, site wil alleen nog steeds niet laden :( Vanavond nog maar eens proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Of inderdaad: het vliegtuig is op een geheime locatie geland.

Ja... En hoe lang denk je dan dat het zou duren voor de NSA de locatie van dat mobieltje heeft gevonden? Een minuut? Een halve? Bullshit.

Of inderdaad: het vliegtuig is op een geheime locatie geland.

Ja... En hoe lang denk je dan dat het zou duren voor de NSA de locatie van dat mobieltje heeft gevonden? Een minuut? Een halve? Bullshit.

My thoughts exactly.

Een vliegtuig kan in deze tijden niet zomaar verdwijnen, er hangt stront aan de knikker.

Dames, het begint mij een beetje te irriteren op GTAForum dat jullie (en enkele anderen) een klein onderdeel van mijn (of iemand anders zijn) verhaal citeren en dat volledig uit de context trekken en gaan weerleggen.

Ik plaats een reactie aan Ezra24rct3 gericht waarin ik een vijf-regel-kennede opsomming plaats waarbij ik zijn statement probeer te weerleggen. Toch is er een minuscule mogelijkheid dat wat Ezra24rct3 beweerde tóch klopt en dat vermeld ik als allerlaatste mogelijkheid in mijn opsomming. Wat doen jullie? Jullie citeren mijn allerlaatste mogelijkheid en roepen bullshit? :7

Hoe kan je jezelf ooit serieus nemen? Erg debiel hoe jullie toch even moeten reageren, hoewel jullie niets nieuws kunnen toevoegen aan de discussie.

Ik zag hem gisteren bij jouw Reddit linkje, site wil alleen nog steeds niet laden :( Vanavond nog maar eens proberen.

Gisterenavond kreeg ik het linkje ook niet aan de praat, vanochtend wel maar nu wil hij hier ook niet meer openen. Ik las op Twitter dat Tomnod.com de hoeveelheid nieuwe mensen die willen helpen niet aankan en extra kracht probeert bij te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Of inderdaad: het vliegtuig is op een geheime locatie geland.

Ja... En hoe lang denk je dan dat het zou duren voor de NSA de locatie van dat mobieltje heeft gevonden? Een minuut? Een halve? Bullshit.

My thoughts exactly.

Lijkt mij niet dat men een 'geheime' locatie bouwt op een plek waar telefoonsignalen gewoon traceerbaar zijn. Jouw/jullie verhaal kun je beter bestempelen met een bullshit-stempel dan dat van Rutger.

Link to comment
Delen op andere websites

Excuseer, ik heb me verkeerd uitgedrukt.

Ik bedoelde dat ik geen bal geloof van het verhaal van de media. Een vliegtuig verdwijnt niet zomaar van de radar, samen met alle telefoon-en GPS-signalen van de passagiers. Dat kan gewoonweg niet(tenzij er een apparaat bestaat om al deze signalen in een straal van X meter te blokkeren, wat zou kunnen natuurlijk).

Met m'n vorige post bedoelde ik dus dat ik niet geloof dat de NSA geen bal heeft omdat je deze signalen niet zomaar kunt uitschakelen. Ik denk dus dat er stront aan de knikker is en dat er dus geen ramp is gebeurd.

@ hierboven: Telefoonsignalen ja, maar GPS heeft zowat overal bereik hoor. Verder vraag ik me af hoe het kan dat een vliegtuig plots niet meer te vinden is via GPS. Dat verdwijnt niet zomaar.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

(tenzij er een apparaat bestaat om al deze signalen in een straal van X meter te blokkeren, wat zou kunnen natuurlijk).

@ hierboven: Telefoonsignalen ja, maar GPS heeft zowat overal bereik hoor. Verder vraag ik me af hoe het kan dat een vliegtuig plots niet meer te vinden is via GPS. Dat verdwijnt niet zomaar.

Zoals je zelf al aangaf: er bestaat vast wel een apparaat om zulke signalen te blokkeren. Als je een vliegtuig wil laten verdwijnen, kan ik me voorstellen dat je een locatie bouwt waar geen enkel signaal naar buiten gaat ;)

En inderdaad vreemd dat het vliegtuig zomaar van de kaart verdween. Een werker op een olieplatform zou nu ook gezegd hebben dat hij een brandend vliegtuig heeft zien vliegen, ten oosten van Vietnam, rond dezelfde tijd als de vermissing van het vliegtuig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...