Jump to content

!HELP! Mijn personal verchicle is kwijt


StanJ123

Recommended Posts

Was hij verzekerd?

Inderdaad, was hij verzekerd?

Als je een auto in je garage heb staan en er staat bij (pijltje omlaag om naam enz. te zien) ''Insured'' dan is ie verzekerd.

Anders niet. dan staat er ''Non Insured'' of zoiets.

Link to comment
Delen op andere websites

Verzekering? Impound? Staat nog op straat als je in de zelfde sessie nog zit. Mechanic al gebeld? Dan staat erachter of die aanwezig. Zo niet dan staat er iets achter. Impound of destroyed. Succes

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is verzekerd volledig, maar staat niet in garage, is 2x inpound en 1x heb ik heb terug gestolen (m'n motor) en daarna heb ik m'n auto en motor niet meer gezien

Bewerkt: door StanJ123
Link to comment
Delen op andere websites

Had ik ook een keer... dikke paniek hier want ik was m'n Entity kwijt :muur:

Van alles geprobeerd maar niks wilde lukken... uiteindelijk uit nijd de xbox maar uitgezet en naar bed gegaan... :-(

Volgende dag met goeiemoet weer aangezet in de hoop dat het een foutje bij R* was...maar helaas, hij was echt weg... :-(:muur:

Toen ben ik een race in gegaan om te kijken of ik hem wel kon selecteren, helaas... ook daar was ie weg...

Maarrr... toen ik de race uitgereden had en weer terug kwam in de session kreeg ik een melding (links boven) dat m'n auto "distroyed" was en de verzekering moest bellen...

Dat heb ik gedaan en, tadaa daar was mijn Precious weer... :*D:klap::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Welke auto was het? Als je de auto hebt gekocht via het internet, krijg je er altijd tracker en verzekering op. Als dit niet zo is, dus geen gekochte auto via het internet. Zou het kunnen zijn dat je de verzekering op de auto bent vergeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...