Jump to content

gta IV mobiel gaat niet verder


rotmensje999

Recommended Posts

Ik heb al een tijdje gta 4 en heb die uitgespeeld. maar nu ben ik weer overnieuw begonnen en ben bij missie 2. Ik sta dan te wachten maar er gebeurt nog niks. uiteindelijk belt Roman mij en dan druk ik enter en hij neemt niet op. Toen stapte ik uit en hij deed het wel. Maar een tijdje. Ik hing gelijk op. Toen kwamen die mannen en ik moest Roman bellen. Maar hij nam niet op. Ik weet van toen ik het eerst speelde dat de hand naar het oor ging. Dus ik stapte uit en Niko had het in zijn hand en Roman nam niet op. Ik heb de nieuwste patch al geïnstalleerd maar het werkt nog niet.

Kan iemand mij helpen? hartelijk dank.

Link to comment
Delen op andere websites

De standaard knop om een telefoon op te nemen is zoals je zegt "Enter", dus daar kan het niet aan liggen. Wellicht dat de game een bug had. Ik raad je aan om je savegame eens opnieuw te laden. Als dat niet werkt zou ik een New game maken, het is toch pas de 2e missie. Mocht dat ook niet werken zou ik de game eens opnieuw installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...