Jump to content

Rooftop Rumble


Johncubano

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FcUtreg4Life

    10

  • LethalMaximus73

    6

  • ERRWINS

    4

  • harry1985

    3

Ik wil best Rooftop Rumble met je doen, ben zo arm als een kerkrat :7 als je een ps3 hebt kan je me toevoegen als je wilt:alaska1001. En als je een X-doos hebt, heb je pech gehad :7

heb je toegevoegd :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil best Rooftop Rumble met je doen, ben zo arm als een kerkrat :7 als je een ps3 hebt kan je me toevoegen als je wilt:alaska1001. En als je een X-doos hebt, heb je pech gehad :7

heb je toegevoegd :)

Oké, ik zal vanavond wel accepteren maarruh.......ik ben niet van plan om uren RR te doen.

Ennuh..... schimmelzicht tel er nog maar 200.000$ bij op ;)

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Heey. Ik was dus in level 89 en nu naar 90. En ik wou deze missie gaan doen. Is ineens rooftop wederom uit mijn missie lijst verdwenen. Hoe kan dit en hebben hier meer last van. Hij stond er voorheen wel gewoon weer in maar inmiddels weer weg. Heel apart dit.

Link to comment
Delen op andere websites

Rooftop Rumble is door Rockstar gereset voor iedereen.

Kreeg gisteren een telefoontje van Martin en kon deze missie doen en kreeg hem dubbel uitbetaald 37000 dollar.

Daarna stond hij weer keurig netjes in mijn lijst en kon ik hem weer opnieuw doen en dit keer kreeg ik weer 18500 dollar.

Vond het wel aardig hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Rooftop Rumble is door Rockstar gereset voor iedereen.

Kreeg gisteren een telefoontje van Martin en kon deze missie doen en kreeg hem dubbel uitbetaald 37000 dollar.

Daarna stond hij weer keurig netjes in mijn lijst en kon ik hem weer opnieuw doen en dit keer kreeg ik weer 18500 dollar.

Vond het wel aardig hoor.

Doe je hem dan alleen of met anderen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...