Jump to content

Mafia III


rubensoest01

Recommended Posts

Ik las een paar dagen geleden ergens dat er waarschijnlijk een maffia 3 aan komt.

Dus mijn vraag aan jullie is. Of iemand van jullie hier meer van weet?

En wie van jullie heeft maffia 1 of 2 gespeeld? En wat vonden jullie er van?

Ik zelf heb maffia 1 nooit gespeeld maar maffia 2 wel en vond het echt een goeie game.

Als maffia 3 uit komt ga ik hem sowieso halen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    30

  • moechy

    15

  • KoningJesper

    15

  • TekaLoca

    8

Ik weet wel dat 2K Games opzoek is naar mensen met een 'Italiaansa Accenta'. Ook is er uitgelekt dat de game zich in Louisiana gaat afspelen. Dit alles wijst er waarschijnlijk op dat er binnenkort een aankondiging komt van Maffia 3 :puh:

Dat is écht gaaf als er een nieuwe spel daarvan komt! Ik heb zelf Mafia II eens gekocht via PlayStation Network maar nooit gedownload. Alhoewel het wel een geweldige spel is :tu:

Ik heb eens de Platinum Editie 2e hands gekocht. Daar kreeg je alle DLC bij :puh: Misschien ga ik hem binnenkort eens spelen, dan ga ik het eens wagen om de story rond te spelen.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste is het Mafia ipv Maffia :puh:, ten tweede heb ik zowel 1 als 2 gespeeld. Deel 1 was een pareltje, deel 2 was teleurstellend. Dit doordat je door games als GTA ook meer verwacht van games in het genre. Ik hoop daarom ook dat ze met deeltje 3 meer de GTA kant opgaan (kwa vrijheid) en de serieuze touch blijven houden. Wellicht iets donkerder dan vorige deeltjes, zodat je dat echte maffia sfeertje krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Eventjes de topictitel aangepast en in het juiste subforum geplaatst.

Ik heb gehoord dat de Mafia-games goed zijn, al heb ik ze nog nooit gespeeld. Ben een paar weken geleden wel naar een tweedehandswinkel geweest en heb met Mafia II in mijn handen gestaan, maar is uiteindelijk RDR geworden.

Spijtig genoeg is deze Mafia in productie voor de current gen, de PS4 & XBO dus. Waarschijnlijk ga ik hem dus niet kunnen spelen, gezien ik voorlopig niet van plan ben een nieuwe console aan te schaffen.

Heb een site gevonden met allemaal info over de game, de screenshots zien er wel mooi uit: http://www.mafia3game.net/.

Als we die site mogen geloven, was de game al aangekondigd in 2012 en gepland voor 2013. Nu het al 2014 is, is de game dus blijkbaar uitgesteld, maar kan het niet lang meer duren voor we daadwerkelijk kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mafia II is de enige die ik heb gespeeld van de reeks. Die was qua verhaal heel goed, de missies waren ook heel erg tof, maar er was geen free roam en dat was echt hét minpunt aan deze game. Hopelijk is dat bij Mafia III anders.

Ik kijk uit naar deze game :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dit staat op die site:

The action unfolds with white-knuckled car chases, explosive gunplay, compelling characters and an engaging narrative set against a backdrop of meticulously detailed period environments that showcase the difference a decade can make in the evolution of music, fashion, advertising and automobiles.

Action-Packed Mafia 3 Gameplay: Take part in heart-stopping car-to-car chases, visceral hand-to-hand combat and intense gunplay, all of which come together to form a deep and engrossing gameplay experience.

Epic Gangster Story: Inspired by iconic mafia drama, the compelling characters and cinematic presentation will pull players into the allure and impossible escape of life in the Mafia.

Immersive World and Period: Enter the world of Empire City World War II is raging in Europe and the architecture, cars, music and clothing all echo the period. As time passes, hot rod cars, 50s fashion and some of the eras best music reflect the birth of a cool new era.

Illusion Engine: 2K Czechs proprietary Illusion Engine, allows gamers to explore Empire Bays 10 square miles of beautifully rendered outdoor environments and intricately designed interiors.

Soundtrack Reflects the Mood of the Era: Players will be immersed in the Golden Era of America as Mafia III features tracks from some of the eras most influential artists.

ESRB Rating: MATURE with Blood, Strong Language, Sexual Content, Nudity, Use of Drugs and Alcohol, and Intense Violence

- See more at: http://www.mafia3game.net/gameplay/#sthash.J7onpQRb.dpuf

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, dat is alleszins groter dan het Empire Bay uit Mafia II (wat dan ook een vrij kleine map was)

Voor de mensen die problemen hadden met de lineariteit van Mafia II zijn er natuurlijk de meerdere DLC's van Mafia II. Waarvan ik Joe's Adventure de beste vind. Daar heb je veel meer vrijheid dan in Mafia II en voelt de game al meer aan als een GTA in de '50s met wat extra RPG-elementen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Serieus, als je Mafia (I) nog niet hebt gespeeld, absoluut gaan doen. Goed verhaal, variërende missies, aardige moeilijkheidsgraad, en na afloop van de storyline de vermakelijke (en moeilijke) Free Ride Extreme, waarin het moeilijk is aan de '100%' te geraken. Echt, spelen die game.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is écht gaaf als er een nieuwe spel daarvan komt! Ik heb zelf Mafia II eens gekocht via PlayStation Network maar nooit gedownload. Alhoewel het wel een geweldige spel is :tu:

Je hebt het gekocht maar nooit gedownload en je weet dat toch dat het een 'geweldige' spel is? Hoe krijg je dat voor elkaar dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...