Jump to content

Mafia III


rubensoest01

Recommended Posts

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    30

  • moechy

    15

  • KoningJesper

    15

  • TekaLoca

    8

Ik kijk de komst van de nieuwe Mafia wel met argusogen aan, vooral omdat de vorige game afgeraffeld en zonder de goede replaywaarde van Lost Heaven op de markt kwam. Mafia 1 wordt nog steeds gemod door (gekke) Tsjechen.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Pff, al die speciale edities zien er altijd veel te sexy uit..

Nou vind ik mezelf wel een echte fan, maar bij elke collector's edition moet ik e lang kwijlend naar kijken en dan concluderen dat ik er geen 130-140€ voor over heb nope.gif

mafia3collectorsedition.jpg

Heb wel het idee dat dit spel een prachtige soundtrack zal hebben!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben fan van het freeroam genre met goed verhaal. Mafia II was de eerste die ik speelde en is inderdaad een vette game. Een deel 3 zal next gen worden, dus geen idee of ik daar aan toe ga komen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad een geweldig mooie collector's Edition. Net zoals FFF heb ik hier geen 130-150 euro voor over. Er zit een langspeelplaat in die ik wel kan afspelen hier thuis, maar had liever een statue gehad van een van de hoofdpersonen uit het verhaal. Platen zijn ook zeker wel de moeite waard alleen het totaal plaatje vind ik niet passen bij deze prijsklasse.

100 euro zou ik er zeker wel voor neertellen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Gameplay Reveal zoals je kan zien. De trailer viel in mijn ogen een beetje tegen. Gameplay ziet er echter wel gelikt uit. Zit veel sfeer in de stad als ik de beelden zo zie. Ook een grote map die uit 10 districten bestaat. Dat Sitdown gedeelte lijkt mij ook erg interessant.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik hoop iig dat er minder gecut wordt dan in Mafia 2. Ik zag net onderstaand filmpje en dan vind ik het toch wel jammer om te zien wat er van Mafia 2 is geworden uiteindelijk. Ik speelde zowel Mafia 1, uit 2001 en Mafia 2 en ik vind Mafia 1 de betere (volledigere) game. Best jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Pff, al die speciale edities zien er altijd veel te sexy uit..

Nou vind ik mezelf wel een echte fan, maar bij elke collector's edition moet ik e lang kwijlend naar kijken en dan concluderen dat ik er geen 130-140€ voor over heb nope.gif

mafia3collectorsedition.jpg

Heb wel het idee dat dit spel een prachtige soundtrack zal hebben!

LP's bij de limited edition? Dan wordt het toch best aantrekkelijk moet ik zeggen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...