Jump to content

Mafia III


rubensoest01

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    30

  • moechy

    15

  • KoningJesper

    15

  • TekaLoca

    8

Ik ga zeker deel III halen! misschien niet op de release maar hij komt zeker in huis.

Alleen vind ik 't persoonlijk jammer dat ze niet direct beginnen waar deel II is gestopt dat ze verder gaan met Vito's verhaal (ook al komt ie terug in de game) zou ik veel vetter vinden hopelijk komen we er ook achter wat er met Joe is gebeurd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ben ik de enige die al die video's die ze releasen -stuk of 40 de afgelopen twee maanden emo.gif- heeft gezien?

Denk het wel...

Anyway, ik zit nog te twijfelen tussen deze en Watch Dogs 2, want die San Fransisco setting spreekt mij ook wel erg aan... He, verdorie... :$

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik de enige die al die video's die ze releasen -stuk of 40 de afgelopen twee maanden emo.gif- heeft gezien?

Denk het wel...

Anyway, ik zit nog te twijfelen tussen deze en Watch Dogs 2, want die San Fransisco setting spreekt mij ook wel erg aan... He, verdorie... bloos.gif

Niet twijfelen man, koop Mafia 3 en pik W_D2 op met een sale ergens, ooit, als die een beetje oké is.. yep.gif
Link to comment
Delen op andere websites

Oké nice! yep.gif Sowieso altijd reviews afwachtenm is het beste. Kijk maar weer afgelopen maand met No Man's Sky; marketing zat vol leugens.. nope.gif

Met wat geluk heb je een paar dagen ervoor al veel reviews beschikbaar (bijna alle goede AAA-games) en kan je op day1 nog aanschaffen. Zelf heb ik in de afgelopen 4 jaar maar één keer een game ge-preorderd en dat was Uncharted 4 puh2.gif Maar daar was dan ook al een 94 Metascore van bekend twee weken voor release.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al een tijdje gestopt met trailers kijken van deze game, dat word mij allemaal wat teveel. Wel heb ik nog steeds zin in mafia 3, het meest benieuwd ben ik toch wel naar Vito, en hoe het met Joe afgelopen is. De nieuwe hoofdpersoon weet mij niet te boeien, heb ik hellemaal niks mee. Maar daar zet ik mij wel overheen in deze game.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De nieuwe hoofdpersoon weet mij niet te boeien, heb ik hellemaal niks mee. Maar daar zet ik mij wel overheen in deze game.

Hoe komt dat? Ik persoonlijk was er ook in het begin niet helemaal weg van, maar nu echt steeds meer duidelijk begint te worden wat voor een plot dit gaat worden en waarom, begin ik eigenlijk steeds meer te begrijpen waarom Lincoln Clay misschien wel juist een geschikte karakter is. Hij is natuurlijk geen mafia-lid, uitgaande van Italiaanse Cosa Nostra principes. Maar dat hoeft echt nog geen probleem te zijn, als je bijvoorbeeld Goodfellas hebt gezien, door velen erkend als de beste mafiafilm ooit, zie je ook hoe 'de outsiders' in 'de insiders' in de film zijn. Het zou ook goed kunnen werken met Lincoln, als het verhaal echt sterk geschreven is.

Ik hoop verder dat die behalve zijn wraaklust ook iets van een PTSD heeft dankzij de oorlog, ondersteund met gruwelijk intense flashbacks!

Link to comment
Delen op andere websites

Geen pré-launch review copies! (Gewoon WTF) :(

Moeten we ons zorgen maken? Ik snap niet waarom 2K dit opeens doet, terwijl ze vol vertrouwen een wat frappante marketingsstrategie hebben gebruikt. Goed, laten we hopen dat er geen slechte bedoelingen achter zitten. Ik koop 'm in ieder geval niet meer op day1.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet geen, maar weinig had ik gelezen. Ik dacht ook eerst "kut", maar dit betekent niets. Genoeg spellen die dit deden en goed bleken te zijn. Bovendien hebben veel youtuber (de extreem kritische AngryJoe bijv.) het spel al en zien die beelden er goed uit, zonder rare glitches of framedrops. Ze zijn ook erg enthousiast (ook over de story)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik de enige die al die video's die ze releasen -stuk of 40 de afgelopen twee maanden emo.gif- heeft gezien?

Denk het wel...

Anyway, ik zit nog te twijfelen tussen deze en Watch Dogs 2, want die San Fransisco setting spreekt mij ook wel erg aan... He, verdorie... bloos.gif

haha ja hier ook. Fuck it, neem ze allebij. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Niet geen, maar weinig had ik gelezen. Ik dacht ook eerst "kut", maar dit betekent niets. Genoeg spellen die dit deden en goed bleken te zijn. Bovendien hebben veel youtuber (de extreem kritische AngryJoe bijv.) het spel al en zien die beelden er goed uit, zonder rare glitches of framedrops. Ze zijn ook erg enthousiast (ook over de story)

Hmm, ik zal eens even kijken naar wat AngryJoe erover te zeggen heeft, ik kan me meestal wel vinden in zijn mening en vaak zijn z'n video's ook vermakelijk puh2.gif

Het is gewoon dat ik mij altijd standaard zorgen maak als er geen review copies worden verspreid, of in dit geval maar heel weinig. Natuurlijk zijn er gevallen waar de game alsnog goed uitpakt, zoals DOOM niet lang geleden, maar dat is meer de uitzondering dan de regel. Ahja, ik zie het wel tegemoet, in ieder geval ga ik geen pre-order plaatsen, wat ik wel van plan was bij Game Mania door 2 games in te leveren en dezelfde 2 games goedkoper terug te kopen via de PS Store emo.gif

Aaagghhr, Ik wil gewoon dat de game supergoed zal zijn en hierdoor ben ik spontaan enorm sceptisch frown.gifbekdicht.gifduh.gifthumbsdown.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...