Jump to content

Mafia III


rubensoest01

Recommended Posts

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    30

  • moechy

    15

  • KoningJesper

    15

  • TekaLoca

    8

Ik heb 'm dan toch gekocht, tegen letterlijk bijna al mijn principes in, maar goed:

Het is niet alleen de PC-port die veel te wensen overlaat, ook op de PS4 is de game gewoon niet af en voldoet totaal niet aan de norm van de dag vandaag. (Ik weet overigens niet hoe het zit met de XO-versie, daar vind je niet veel info over, want al die gasten zijn druk met Gears4 puh2.gif)

Ik heb er nu ongeveer 3uur ingestoken en kan alleen concluderen dat er een geweldige game schuilgaat achter een scala aan technische en visuele problemen. Dit is dan ook precies de reden dat die review copies niet werden verzonden, het is net alsof je een early access versie aan het spelen bent.

Ik ben niet de meest veeleisende van zijn game op dit vlak, maar dit kan voor mij gewoon niet voor een AAA open-wereld game die lang genoeg in ontwikkeling is geweest. Ik baal er echt van, als dit de nieuwste AC-game was, dan kon het me niet echt veel schelen, maar.. dit is Mafia III nosmile.gif

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm dan toch gekocht, tegen letterlijk bijna al mijn principes in, maar goed:

Het is niet alleen de PC-port die veel te wensen overlaat, ook op de PS4 is de game gewoon niet af en voldoet totaal niet aan de norm van de dag vandaag. (Ik weet overigens niet hoe het zit met de XO-versie, daar vind je niet veel info over, want al die gasten zijn druk met Gears4 puh2.gif)

Ik heb er nu ongeveer 3uur ingestoken en kan alleen concluderen dat er een geweldige game schuilgaat achter een scala aan technische en visuele problemen. Dit is dan ook precies de reden dat die review copies niet werden verzonden, het is net alsof je een early access versie aan het spelen bent.

Ik ben niet de meest veeleisende van zijn game op dit vlak, maar dit kan voor mij gewoon niet voor een AAA open-wereld game die lang genoeg in ontwikkeling is geweest. Ik baal er echt van, als dit de nieuwste AC-game was, dan kon het me niet echt veel schelen, maar.. dit is Mafia III nosmile.gif

Ja dit dus. Ik ben nu net na de heist en het verhaaL is echt geweldig, maar het is allemaal gewoon totaal nog niet af. Er had zo en zo veel meer ingezeten.
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dit dus. Ik ben nu net na de heist en het verhaaL is echt geweldig, maar het is allemaal gewoon totaal nog niet af. Er had zo en zo veel meer ingezeten.

Ik kan me echt kwaad maken om deze trend, maar goed, nu ben ik eigenlijk meer benieuwd naar het volgende: Weet het verhaal nog steeds zijn niveau van de eerste paar uur te behouden zodra je steeds meer en meer de stad moet overnemen met side activities etc.?
Link to comment
Delen op andere websites

Wel is het zo, dat er op het einde van de maand gratis DLC komt met alle updates.

Customisation etc, bug fixes en een nieuw verhaal.

Ik heb tot hiertoe eigenlijk nog geen bugs gehad.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Ben van plan hem binnen 2 weekjes aan te schaffen als ie het ook echt waar is. Wat vinden jullie? Doen of niet?

Ik heb er pas 3uur inzitten, dus ik kan nog geen genuanceerd antwoord over geven. Tot zover: zeer zeker niet nope.gif

Wel is het zo, dat er op het einde van de maand gratis DLC komt met alle updates.

Customisation etc, bug fixes en een nieuw verhaal.

Ik heb tot hiertoe eigenlijk nog geen bugs gehad.

Free DLC komt in de vorm van car customisation, toegang tot races, outfits, gouden wapens etc.

Echter komt verhaal-content alleen in de vorm van betaalde DLC, in totaal zullen dat er 3 zijn:

“Faster, Baby!” will see Lincoln partner up with Roxy Laveau, an old flame, to take care of a corrupt Sheriff who’s been making trouble for Civil Rights activists in New Bordeaux.

“Sign of the Times” has a spookier tone, with Father James asking Lincoln to investigate ritualistic killings.

In “Stones Unturned” Lincoln joins CIA agent John Donovan to settle a blood feud that was born in the jungles of Vietnam. /VG24

Season Pass kost 30€, ik denk dus straks dan ook 10€ per stuk, maar dat zien we dan wel weer.

Ik snap de hele negativiteit niet echt, eerlijk gezegd.

De negatieve backlash die de game ontvangt van de community is erg groot en wat betreft technische en visuele problemen kan ik me er volledig bij aansluiten. Maar ik vraag me wel af op welk platform jij het speelt en hoeveel grote openwereld AAA-games jij hebt gespeeld in pak 'm beet de afgelopen 3 jaar? Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Mafia 3 Deluxe edition, dus inclusief season pass :D.

Om op je vraag te antwoorden.

Mafia 2, Red Dead Redemption, GTA V, Assassins Creed serie etc :) (sommige zijn ouder dan 3 jaar, i know but still )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze als we nasr de inhoud van het spel kijken, ze het niet verdienen. De inhoud is weliswaar niet geweldig (eentonig), maar heeft ook zeker goede dingen. Maar als je kijkt. war hele slecht het geoptimaliseerd is, blurry graphics, extreem veel

opties die missen, lage framerates, kortom een spel wat niet af is, verdienen ze dit. Het is gewoon belachelijk dat je klanten 60 euro laat betalen, terwijl je zelf gewoon denkt "Fuck it, wij krijgen ons geld toch wel". Dat kan gewoon niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...