Jump to content

Mafia III


rubensoest01

Recommended Posts

Ik denk dat ze als we nasr de inhoud van het spel kijken, ze het niet verdienen. De inhoud is weliswaar niet geweldig (eentonig), maar heeft ook zeker goede dingen. Maar als je kijkt. war hele slecht het geoptimaliseerd is, blurry graphics, extreem veel

opties die missen, lage framerates, kortom een spel wat niet af is, verdienen ze dit. Het is gewoon belachelijk dat je klanten 60 euro laat betalen, terwijl je zelf gewoon denkt "Fuck it, wij krijgen ons geld toch wel". Dat kan gewoon niet.

Bottomline is dit gewoon correct en komt precies neer op mijn eerste impressie: er schuilt een geweldige game achter veel problemen. Ik denk dat iemand als Moechy het geluk heeft veel minder gevoelig te zijn voor zulke problemen en jij of ik, zeer waarschijnlijk een stukken meer fanatieke gamer dan Moechy, hier veel meer aan ergeren.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    30

  • moechy

    15

  • KoningJesper

    15

  • TekaLoca

    8

Ik ben zeker een fanatieke gamer maar ik heb tot hiertoe nog geen bugs gevonden in mijn game. Ik erger mij pas aan glitches of bugs als de game hierdoor onspeelbaar word.

Dit is bij mij niet het geval, ook kijk ik verder dan enkel de bugs. De sfeer en de muziek etc van de game vind ik al de moeite waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongen uit mijn klas heeft de game ook en zegt dat het erg matig bevalt. Je kan geen kleding veranderen en de missies zijn heel eentonig; ga naar een warenhuis, schiet iedereen dood, keer terug naar opdrachtgever/begin plek. En dat bijna iedere missie, zegt hij. De map is erg mooi maar als de gameplay zo saai is is het het geld ook niet waard. Klopt dit jongens?

Link to comment
Delen op andere websites

Kleding en dergelijke komt eind van de maand uit normaal.

Voor de rest zijn de meningen 50/50 heb ik de indruk, ikzelf vind het wel een nice game.

Word mss wat eentonig maar dan moet jeje aanpak maar veranderen.

Bv ipv steeds stealth te gaan kan je ook eens gun blazing binnenwaaien bv.

Link to comment
Delen op andere websites

Moechy, KJ en anderen die deze game hebben.

CuhQsnQWIAENRTT.jpg]

Weten jullie of Optional Chapters als deze een einde kennen? Want ik had laatst de waarde van een racket gemaximaliseerd, maar nu staat die weer op 30/50K :vp:

Overigens vond ik dit wel een leuke voor gtaforum, de GTA:Online mechanic zijn vader:

:7 :7
Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat de goede kant op, maar het is gewoon echt een game die je met een afprijzing moet kopen. Het is zo belachelijk repetitief, die ontwikkelaars hebben echt shit gebruikt bij het maken van de game. Dit is geen Mafia..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel gisteren uitgespeeld! smile3.gif

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, het doet veel dingen heel goed, autorijden is superlekker. Gunplay is bijna ongekend voor een 3rd-person knaller. De OST heerlijk, maar ik mis toch wel de jazz! Er zijn een paar superkarakters (Donovan, father James, Marcano's), zo af en toe ziet het er toch wel erg mooi uit, zeker sinds patch 1.02(?), de wapens zijn erg nice, de stad is mooi, met name de French Ward is echt geweldig. Maar het doet ook veel dingen verkeerd. Ik had echt gehoopt dat dit 1 van mijn favoriete games zou zijn van dit jaar, maar het mocht niet zo zijn. Dat hele idee met rackets is gewoon stom! Als je meteen gewoon per wijk misschien 1 of 2 zaakjes mocht opblazen/slopen en dan meteen de echte district-baas kon uitlokken en die kon killen en dat dan 9x en dan nog af en toe die andere missies ertussen duurde het spel misschien 13-15uur maar was het echt 3x beter dan dit zooitje.

Wie van Hangar 13 dacht echt dat dit een goede idee kon zijn? frown.gif: Je gaat naar Donovan om informatie -> Donovan geeft je twee personen om mee te praten -> Je gaat naar #1 van die 2 personen -> Die persoon geeft je "informatie" over een racket en diens baas -> je lokt een racketbaas uit door naar 3, soms 4 plekken te rijden en te boel te slopen, iemand te vermoorden, iets te jatten etc -> Je keert terug naar die persoon met informatie en die vertelt je waar de racket baas is -> Je killt de racket baas of je voegt hem toe aan je onderneming wat nergens op slaat -> Je gaat naar #2 van die 2 personen -> Die persoon geeft je "informatie" over een racket en diens baas -> je lokt een racketbaas uit door naar 3, soms 4 plekken te rijden en te boel te slopen, iemand te vermoorden, iets te jatten etc -> Je keert terug naar die persoon met informatie en die vertelt je waar de racket baas is -> Je killt de racket baas of je voegt hem toe aan je onderneming wat nergens op slaat -> Ja gaat terug naar Donovan, want die heeft nu informatie over waar de baas van de District is -> Je killt de baas van de District in een meestal erg vette missie.

En dit doe je dan 9x! 9 fucking keer! 18 fucking rackets!

Ik heb 'm alweer uit de PS4 gehaald en wellicht dat ik 't met een Donovan-DLC weer een kans geef, want dan hoef ik toch geen rackets meer over te nemen clown.gif

Overigens is Donovan echt 1 leipe bad-ass!

Voor zij die 'm bijna uitspelen en denken het spel te stoppen tijdens de credits, doe het niet: er is nog een erg gave cutscene na de credits!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...