Jump to content

TitAN


tjarda1999

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    15

  • ERRWINS

    5

  • JustHano

    3

  • LethalMaximus73

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bedoel je dat als je op de Titan springt dat de klep niet opengaat ? Want dat is vreemd aangezien ik vandaag het een vriend zag doen.

De klep bij mij gaat niet meer open ik blijf slaan en dan ontploft de titan...
Link to comment
Delen op andere websites

Tjarda jouw GTA is gewoon krek. Zal morgen ff testen of het nog werkt of dat het gepatcht is. Dingen vervoeren met de Titan lukte mij en mijn vrienden nooit. De ene keer ontplofde hij of viel de auto eruit.

Link to comment
Delen op andere websites

Tjarda jouw GTA is gewoon krek. Zal morgen ff testen of het nog werkt of dat het gepatcht is. Dingen vervoeren met de Titan lukte mij en mijn vrienden nooit. De ene keer ontplofde hij of viel de auto eruit.

vervoeren kon altijd heb nooit problemen mee gehad als je ervaren vliegers of piloten hebt maar voor patch 1.11 kon ik hem altijd openenn

nu 1.11 en hij ontploft :?

Link to comment
Delen op andere websites

Tjarda jouw GTA is gewoon krek. Zal morgen ff testen of het nog werkt of dat het gepatcht is. Dingen vervoeren met de Titan lukte mij en mijn vrienden nooit. De ene keer ontplofde hij of viel de auto eruit.

vervoeren kon altijd heb nooit problemen mee gehad als je ervaren vliegers of piloten hebt maar voor patch 1.11 kon ik hem altijd openenn

nu 1.11 en hij ontploft :?

dat ontploffen is al vanaf dag 1 hoor. Als jij je auto er in rijdt, en de piloot gaat vliegen en beweegt te veel. Dan gaat de auto achterin stuiteren en ontploft de boel. En indd valt de auto er ook uit als je maar iets te stijl omhoog vliegt.

Het lijkt me sterk dat bij jou alles gewoon goed gaat altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Tjarda jouw GTA is gewoon krek. Zal morgen ff testen of het nog werkt of dat het gepatcht is. Dingen vervoeren met de Titan lukte mij en mijn vrienden nooit. De ene keer ontplofde hij of viel de auto eruit.

vervoeren kon altijd heb nooit problemen mee gehad als je ervaren vliegers of piloten hebt maar voor patch 1.11 kon ik hem altijd openenn

nu 1.11 en hij ontploft :?

dat ontploffen is al vanaf dag 1 hoor. Als jij je auto er in rijdt, en de piloot gaat vliegen en beweegt te veel. Dan gaat de auto achterin stuiteren en ontploft de boel. En indd valt de auto er ook uit als je maar iets te stijl omhoog vliegt.

Het lijkt me sterk dat bij jou alles gewoon goed gaat altijd.

nee dat is het niet ik heb het over de klep ik speel al vanaaf dag 1 gta en kloot vanaaf dag een met de titan en als je gewoon goede mensen hebt dan ontploft die niet als jij niet kan vliegen of rijden ect dan is dat jou probleem :puh: Want je moet zorgen dat de als de moter voor zit dat je er achteruit ingaat ect maar dat ter zaken

het gaat hier om de klep sinds 1.11 kan die niet meer open je blijft slaan en vanzelf ontploft die dat was nooit zo hoor

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je iets fout doet, want ik sla vaak tegen de zijkant aan van de Titan, totdat de klep een stukje opengaat. Dan ga ik het vliegtuig in en dan een stukje vooruit rijden met het vliegtuig en dan is de klep open. Met deze manier krijg ik de klep van de Titan open.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je iets fout doet, want ik sla vaak tegen de zijkant aan van de Titan, totdat de klep een stukje opengaat. Dan ga ik het vliegtuig in en dan een stukje vooruit rijden met het vliegtuig en dan is de klep open. Met deze manier krijg ik de klep van de Titan open.

vroeger ook maar sinds 1.11 niet meer...
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je iets fout doet, want ik sla vaak tegen de zijkant aan van de Titan, totdat de klep een stukje opengaat. Dan ga ik het vliegtuig in en dan een stukje vooruit rijden met het vliegtuig en dan is de klep open. Met deze manier krijg ik de klep van de Titan open.

vroeger ook maar sinds 1.11 niet meer...

Ik kan hem gewoon nog openen sinds 1.11.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je iets fout doet, want ik sla vaak tegen de zijkant aan van de Titan, totdat de klep een stukje opengaat. Dan ga ik het vliegtuig in en dan een stukje vooruit rijden met het vliegtuig en dan is de klep open. Met deze manier krijg ik de klep van de Titan open.

vroeger ook maar sinds 1.11 niet meer...

Ik kan hem gewoon nog openen sinds 1.11.

heb het zelfs net nog met vrienden geprobbeert engiste wat die doet is boem
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...