Jump to content

TitAN


tjarda1999

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    15

  • ERRWINS

    5

  • JustHano

    3

  • LethalMaximus73

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heel vreemd. Zou wel teleurstellend zijn als hun dit inderdaad hebben gepatchet. Aangezien ik een van de dingen nog wou doen was uit een vliegende Titan springen met een Sanchez. Hopelijk wordt dit weer teruggehaald aangezien het niet anderen voorsprong gaf in hun progressie in Grand Theft Auto Online.

Link to comment
Delen op andere websites

@Tjarda

Het zou inderdaad wel jammer zijn als het gepatcht is

Maar wat ik ook wel raar vind, eerst als je met een random auto vol tegen die Titan aanreed dat die dan helemaal in zou deuken enzo, maar nu gebeurt er bij mij helemaal niks, of ligt dat nou aan mij?

Bewerkt: door Hano_2000
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er wel eens met een auto in gezeten en de auto leek wel bezeten, zo ging ie te keer. Denk dat sommige lags krijgen of andere problemen.

Ik dank dat Rockstar maar lags of andere problemen krijgen als ze dit niet un-patchen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zou de gedachte van rockstar zijn om dit te patchen?

Ik heb wel eens gehad dat ik vloog en iemand met zijn personal vehicle achterin zat, dat die auto toen ontplofte en dat ik die auto moest betalen, ik denk om zulke redenen

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zou de gedachte van rockstar zijn om dit te patchen?

Ik heb wel eens gehad dat ik vloog en iemand met zijn personal vehicle achterin zat, dat die auto toen ontplofte en dat ik die auto moest betalen, ik denk om zulke redenen

nee het zou officiaal alleen bij missie's zijn en niet voor free from alleen ik ga eens iets van een ticket insturen naar rockstar over dit
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...