Jump to content
Joriz

De mooiste GTAV Snapmatic foto's V!


Vanwege de GTAGames.nl-Winteractie is het al weer een tijdje terug dat er een speciaal Snapmatic nieuwsbericht op GTAGames.nl is beland. Maar inmiddels zijn we al weer bij het vijfde nieuwsbericht aanbeland met de mooiste Snapmatic's van GTAGames.nl. De Snapmatic deelfuncties die Rockstar Games aan Grand Theft Auto V heeft toegevoegd blijft namelijk ongekend populair! Op het GTAForum.nl delen we dan ook onze mooiste Snapmatic foto's. Hierbij een selectie van de mooiste foto's van de afgelopen weken. Complimenten nogmaals voor alle mooie kiekjes! Applaus.gif

0_0.jpg

Hoe Copkiller_ dit voor elkaar heeft gekregen weet ik ook niet puh2.gif

0_0.jpg

Hano_2000 doet ons terug denken aan de jaren 70 en de Polaroids van toen

321sC6h.jpg

HA5H moest zo nodig weer met alle winkelwagentjes in Jackass stijl rondkarren!

0_0.jpg

dmg maakte deze foto van een Zonsondergang in Los Santos

0_0.jpg

Drop Shipping krijgt dank zij deze Snapmatic van Asphyxiated een geheel nieuwe betekenis!

0_0.jpg

thebig maakte een foto van deze stencil art

0_0.jpg

"xCrazyShotgun, Wat zeg juh? Moet ik het kleuriger inzien?"

Deel ook je mooiste Snapmatic foto's op GTAForum.nl!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

0_0.jpg

Drop Shipping krijgt dank zij deze Snapmatic van Asphyxiated een geheel nieuwe betekenis!

Dat was wel een leuk verhaal, ik had een kraan gevonden van HWY die containers kon optillen in de singleplayer. Toen ik het dakje zag kon ik het niet weerstaan omdat eens te proberen. Het is een wonder dat die man eronder bleef zitten. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

*foto*

Drop Shipping krijgt dank zij deze Snapmatic van Asphyxiated een geheel nieuwe betekenis!

Dat was wel een leuk verhaal, ik had een kraan gevonden van HWY die containers kon optillen in de singleplayer. Toen ik het dakje zag kon ik het niet weerstaan omdat eens te proberen. Het is een wonder dat die man eronder bleef zitten. :7

Waar staat die kraan?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

*foto*

Drop Shipping krijgt dank zij deze Snapmatic van Asphyxiated een geheel nieuwe betekenis!

Dat was wel een leuk verhaal, ik had een kraan gevonden van HWY die containers kon optillen in de singleplayer. Toen ik het dakje zag kon ik het niet weerstaan omdat eens te proberen. Het is een wonder dat die man eronder bleef zitten. :7

Waar staat die kraan?

Ik weet niet precies waar hij staat, maar je kan hem vinden achter dat gebouw. Als het goed is doe je de missie Tow Truck (Blitz Play) daar ook. Rij eens langs de garage waar ook Michael de Bravado Gauntlets verzamelt. Misschien kan je daar het gebouw vinden. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...