Jump to content
Joriz

Xbox One komt in september naar België en Nederland!


gallery_1_5_36593.png

Je zou niet anders zeggen dat de Xbox One al lang in Nederland te koop is. Via diverse webwinkels kan je hem al voor heel veel geld naar je toe laten sturen. Echter is de Xbox One officieel nog niet vanuit Microsoft in België en Nederland te koop. Daar komt dit najaar eindelijk verandering in. In september van dit jaar komt de console eindelijk beschikbaar in 26 additionele landen, waaronder ook België en Nederland.

De bevestigde 26 landen zijn:

[table='']Argentinië|India|Saoedi Arabië

België|Israël|Singapore

Chili|Japan|Slowakije

Colombia|Korea|Zuid-Afrika

Tsjechië|Nederland|Zweden

Denemarken|Noorwegen|Zwitserland

Finland|Polen|Turkije

Griekenland|Portugal|Verenigde Arabische Emiraten

Hongarije|Rusland| [/table]

Goed nieuws dus ook voor ons Rockstar Games en Grand Theft Auto V fans. Take-Two baas Strauss Zelnick had namelijk eerder gezegd dat GTA5 naar nieuwe consoles komt zodra wij gamers er klaar voor zijn. Mogelijk is de release van de Xbox One in 26 extra landen genoeg reden voor Take-Two om GTA5 en de geplande 10 andere nieuwe generatie games deels al dit najaar uit te brengen op de Xbox One en PlayStation 4. De PlayStation 4 is trouwens al weer vanaf november 2013 te koop in Nederland en lijkt de voorkeur te hebben bij de meeste leden van GTAGames.nl

Eind april worden er meer bekend gemaakt over de Xbox One lancering in België en Nederland, houd GTAGames.nl is de gaten voor meer nieuws over de nieuwe generatie consoles en de geplande Rockstar Games titels!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Belachelijk laat. Door al de onzin die Microsoft naar ons wierp gaat bijna 95% van mijn GTA Clan (Death Inc.) switchen naar de PS4.

Dus daar sta je dan als Xbox Gamer. In de steek gelaten door Microsoft, dat bijna een jaar na dato pas ons de Xbox One geeft. Be-la-che-lijk!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Inderdaad, ik ben sinds de Xbox 360 actief op Xbox, en vind het een supergoede console, maar door al deze onzin schakel ik terug over op PS4 of ik kan alleen gaan gamen... Ook al koop ik pas een nieuwe console als er een nieuwe GTA uitkomt die mijn 360 niet kan draaien, niemand van m'n vrienden gaat dan Xbox One hebben... :erm:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

@Shorty, Al die onzin viel reuze mee, echter door de communicatie van MS is t mis gegaan. Want de plannen die ze hadden spraken mij veel meer aan dan hoe t nu is.

Verder, ik zie het probleem niet zo, er zijn toch nog amper games voor uitgekomen (geldt ook voor PS4).

En daarbij destijds toen de XB360 uitkwam heeft t een lange tijd geduurd voordat de PS3 in NL beschikbaar was.

Verder kan je de XBO makkelijk importeren, en zelfs Nederlandse winkelketens bieden ze aan of gaan ze aanbieden, weliswaar tegen iets hogere prijs (20 euro extra oid), maar je kan ze ook natuurlijk importeren voor iets van 460 ;). Mooie is nog wel, ook al is de XBO nog niet in NL verkrijgbaar, je kan d'r makkelijker aankomen dan een PS4, waar sommige nog steeds op hun pre-order wachten.

Bewerkt: door Crypteq

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het ontging mij helemaal dat de Xbox One nog steeds niet te koop is hier. Zo lang geleden is dat nu ook inmiddels. :7

Beetje heel erg laat van Microsoft. Want ik dacht dat het al bekend was dat de Xbox One hier wat later zou gaan komen dan gedacht, maar een uitstel tot september??? Mooi zooitje ongeregeld daar.

Ik ga zelf trouwens voor de PlayStation 4 zodra ik het geld heb, maar dat verder terzijde... :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ga naar Duitsland en wellicht heb je hem ook nog voor een paar euro goedkoper. Of als je het geld en het vervoer hebt kan je ook naar UK heb je hem voor 380 Pond= 453 Euro. Kan je bestellen bij Amazon.co.uk voor 380 en bij Amazon.de voor 473.

Bewerkt: door TheDutchWesley

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eindelijk geven ze ons een datum. Laten we hopen dat Rockstar Games binnenkort een aankondiging online plaatst voor de PC, Xbox One en PS4 versie van GTA V! :D

Ik koop de Xbox One in ieder geval op de release datum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Verder kan je de XBO makkelijk importeren, en zelfs Nederlandse winkelketens bieden ze aan of gaan ze aanbieden, weliswaar tegen iets hogere prijs (20 euro extra oid), maar je kan ze ook natuurlijk importeren voor iets van 460 ;).

Klopt! Als ik wil haal ik 'm zo binnen maar er is voor mij nog geen game die mij zegmaar verplicht om over te stappen naar next-gen. Daarom wacht ik nog tot er echt een knaller is :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het ontging mij helemaal dat de Xbox One nog steeds niet te koop is hier. Zo lang geleden is dat nu ook inmiddels. :7

Beetje heel erg laat van Microsoft. Want ik dacht dat het al bekend was dat de Xbox One hier wat later zou gaan komen dan gedacht, maar een uitstel tot september??? Mooi zooitje ongeregeld daar.

Ik ga zelf trouwens voor de PlayStation 4 zodra ik het geld heb, maar dat verder terzijde... :puh:

me to tom ik spaar ook voor ps4

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Beetje laat vindt ik. Te laat om eerlijk te zijn.

De console is dan al 10 maanden uit in een paar landen, terwijl de ps4 dan al 10 maanden uit is in bijna alle landen. Ik denk niet dat Gamers hier zo lang willen wachten op een nieuwe Xbox, als er al een goedkopere alternatief beschikbaar is.

Daarbij ben ik er ook al zeker van, dat tegen die tijd de Playstation al een kleine prijsdrop heeft gekregen, En het zou ook geen veerde marketing move zijn van sony. €500 of €350 zal dan een enorm verschil zijn. Iets wat ik nog niet zie gebeuren bij da Xdoos

Ik snap ook eerlijk gezegd niet waarom het zo laat moet zijn. Oke, Het is optijd voor de 'holiday rush', maar ik kan niet inzien waarom het niet eerder kan, Zeker als je bedenkt dat voor die tijd nog genoeg next-gen titels gaan komen, en mensen die graag snel willen spelen.

Ikzelf ga er toch niet een halen, ben al bij met mijn ps4.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...