Jump to content

Race auto sport


schimmelzicht

Recommended Posts

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • schimmelzicht

    39

  • taker1987

    23

  • FcUtreg4Life

    20

  • ERRWINS

    12

De Jester vind ik zelf ook geen fijne race wagen, rijdt iets te stabiel naar mijn voorkeur.

Die wagen is juist perfect voor alles behalve racen, die Roof customization, dat de achterruit dicht zit, is perfect tijdens missies en freemode. Niemand kan je van achteren raken :D

Cool ik dacht dat dat puur cosmetisch was, maar t werkt dus echt zoals het staal van de auto?

Link to comment
Delen op andere websites

Zonder upgrades rijdt de Carbonizzare, naar mijn mening beter. Als je er upgrades op zet, is het echt een wereld van verschil. Dat geldt ook voor de Obey 9F. Ik ga ergens deze week, mijn Carbonizzare verkopen en een andere sportwagen kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren in drag race is de carbo wel iets sneller dan de elegy. Maar dat is dan ook het enige

Was ook afhankelijk van het moment. Met m'n Obey 9F Coupe heb ik ImagineerBram in z'n Elegy verslagen, maar ook van hem verloren. En dat terwijl ik (jouw?) in de Carbo ook gewoon verslagen heb. Bij 'n dragrace hangt alles af van 'n goede start en acceleratievermogen.

Link to comment
Delen op andere websites

Had net zo goed geen Coquette kunnen kopen...... in races waarbij iedereen z'n custom Jester gebruikt is die vrijwel waardeloos. De Coquette vliegt over elke vangrail en de snelheid van de Jester doet die van de Coquette in het niet lijken. (Mits full tuned)

Kortom na de Business DLC is de Coquette waardeloos geworden :7

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Jester vliegt ook over iedere vangrail en dat vind ik z'n enige nadeel. Ik vind het namelijk altijd fijn om in de vangrail te leunen en deze als geleiderail te gebruiken, maar dat hoef je met de Jester niet te proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

De coquette zou ik niet nemen ik heb hem ook.en gisteren in een meeting met de dragrace werd ik door elke auto uit gereden. Zelfs de sultan was beter dan mijn auto.ik had ook gehoopt dat ik kon winnen van fcutreg4life.maar helaas was zijn obey 9f sneller

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik de Carbonizzare het meest geschikt als race auto.

De auto is lekker snel, remt goed en is lekker speels.

Ik heb zo'n beetje 90 levels gehaald met die auto door te racen tegen

een Feltzer wat altijd heerlijk nek aan nek ging.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap de problemen met de Comet niet. Dat ding is dan ook geschikt voor expert racers, net zoals de Adder. Heb talloze Elegy's en jesters verslagen met een Comet

teveel overstuur naar mijn smaak, een beetje vind ik nog wel prettig en ten alle tijden beter dan onderstuur, maar toch ... bij oa de pfister comet en de obey 9f is het imo teveel van het goede

bij de obey wordt het naar gelang je hem verder tuned alleen maar erger ook, wellicht dat het bij de comet minder wordt?

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap de problemen met de Comet niet. Dat ding is dan ook geschikt voor expert racers, net zoals de Adder. Heb talloze Elegy's en jesters verslagen met een Comet

teveel overstuur naar mijn smaak, een beetje vind ik nog wel prettig en ten alle tijden beter dan onderstuur, maar toch ... bij oa de pfister comet en de obey 9f is het imo teveel van het goede

bij de obey wordt het naar gelang je hem verder tuned alleen maar erger ook, wellicht dat het bij de comet minder wordt?

Dat ding opgefokt is niks meer aan. Standaard rijdt tie ok

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...