Jump to content

Race auto sport


schimmelzicht

Recommended Posts

Totaal 80.000 verdient.

Die vent die beukte heb ik niks van gemerkt. Ik stond voorop. Daarnaast was het op de gtaforum circuit een mooie inhaal actie van mij op Utrecht helaas sloot tie niet mooi af maar toch ging het heel hard en strak.

Indd vaker doen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • schimmelzicht

    39

  • taker1987

    23

  • FcUtreg4Life

    20

  • ERRWINS

    12

Totaal 80.000 verdient. Die vent die beukte heb ik niks van gemerkt. Ik stond voorop. Daarnaast was het op de gtaforum circuit een mooie inhaal actie van mij op Utrecht helaas sloot tie niet mooi af maar toch ging het heel hard en strak. Indd vaker doen!

ik speel online heel veel de race 4way maddnes , en daar lopen ze gewoon express te beuken en te rammen , had het hier niet verwacht dat het zou gaan gebeuren aangezien er serieus word geraced , jammer dat er dan iemand tussen zit die je gewoon aan de kant beukt en niet ff de moeite neemt om gas terug te nemen of zelfs te remmen.

tuurlijk een foute kan altijd gebeuren , maar niet 5 x in een race bij 2 verschillende personen , bij midasic was je bij de start al aan het beuken waardoor hij amper nog bij kon komen. daarna ging je mij achterna en ook ik kreeg een onnodige tik tegen mn kont . hopelijk let je de volgende keer wat beter op :)

ik denk dat die persoon zelf wel weet wie ik bedoel dus dan ga ik hier geen naam noemen ..

Link to comment
Delen op andere websites

@taker1987

Ik weet precies wat je bedoeld. Toen GTA online een beetje soepel ging lopen, was Down the drain een populaire race om snel te levelen en geld te verdienen. Op een gegeven moment zat ik in een race met Nederlanders en ze spraken met elkaar af via de headset om mij voor de finish aan de kant te beuken. Mijn reactie daarop was dat ik de headset heb gepakt en de snotneuzen duidelijk gemaakt dat ze niet zo stoer moesten doen en als ze zo door deden dat ze als Bad Sport werden bestempeld. Toevallig zat er een Engelsman in de race die waarschijnlijk door had wat ik deed. Hij stuurde me een invite en sindsdien hebben tot en met level 100 samen geracet. Om en om winnen en zorgen voor een unieke ervaring op race gebied zoals wachten als iemand verongelukt en lekker nek aan nek racen. Dat is pas echt genieten!

img-20131112-wa000485lwl.jpg

Bewerkt: door Insomniac
Link to comment
Delen op andere websites

Dat soort gasten ontkom je niet aan. Ik werd zelf tijdens beide dragraces uit de race gereden door iemand. Bij de eerste zat ik zelf ook enigszins fout, probeerde in Schimmels slipstream te komen en die ander week geen millimeter, maar bij die 2e kreeg ik echt 'n harde beuk te verwerken. Maar goed, wellicht was dat m'n straf voor de tikken die ikzelf, zij het niet bewust, uitdeelde gedurende de Gumball 3000 race. Daar zat ik bijna de hele race vast achter dezelfde persoon omdat deze goed z'n lijnen verdedigde en ik 'm in elk gat probeer te prikken dat ik zie. En ja ... dan rij je er weleens tegenaan. Was ik er dan eindelijk voorbij, dan maakte ik 'n fout waardoor het spelletje opnieuw begon.

Overigens wil ik nog wel wat kwijt over Schimmels opmerking dat ik de GTA Forum race niet netjes afsloot. Als je doelde op de tik die je in de laatste bocht van me kreeg, dan was dat toch echt je eigen fout. Jij miste je bocht waardoor ik langszij kon komen, jij corrigeerde je auto naar mijn racelijn. Die tik was onoverkomelijk, niet bewust en zeker niet mijn fout. Als ik dat gevoel namelijk wel had gehad, dan had ik je de race laten winnen, zoals ik 'n ronde of twee daarvoor je ook weer liet passeren nadat je 'n beuk van me kreeg die wel mijn fout was.

Link to comment
Delen op andere websites

@taker1987 Ik weet precies wat je bedoeld. Toen GTA online een beetje soepel ging lopen, was Down the drain een populaire race om snel te levelen en geld te verdienen. Op een gegeven moment zat ik in een race met Nederlanders en ze spraken met elkaar af via de headset om mij voor de finish aan de kant te beuken. Mijn reactie daarop was dat ik de headset heb gepakt en de snotneuzen duidelijk gemaakt dat ze niet zo stoer moesten doen en als ze zo door deden dat ze als Bad Sport werden bestempeld. Toevallig zat er een Engelsman in de race die waarschijnlijk door had wat ik deed. Hij stuurde me een invite en sindsdien hebben tot en met level 100 samen geracet. Om en om winnen en zorgen voor een unieke ervaring op race gebied zoals wachten als iemand verongelukt en lekker nek aan nek racen. Dat is pas echt genieten! img-20131112-wa000485lwl.jpg

ja precies! dat soort gasten kom je helaas tegen die express gaan lopen rammen zodat ze zelf kunnen winnen met een zwakkere auto.

en met forum leden is het gewoon leuk om normaal en eerlijk te racen , ik had gister bij de eerste race ook het eerste stuk fcutreg achter me aan maar ik probeerde mn lijn goed te verdedigen, toen hij me had ingehaald maakte hij een stuur fout en knalde tegen een boom aan :puh: ik moest er wel om lachen :D later haalde hij me toch weer in en werd geloof ik zelfs 2de in een race waar ik uiteindelijk 3de of 4de werd :puh: dat zijn leuke races . de laatdste drag race was geniaal , vooral op het eind dat je met 5 a 6 man op de juiste baan moet komen , 2 of 3 mensen die tegen de voorkant knalde van de vangrail. en ben daar op 1ste geworden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Die kwam iets te laat binnen, maar heb 'm in m'n nieuwe (voorlopig) definitieve playlist staan.

Some Serious Racing

Nurburgring

Innercity Drag

GTA Forum

Drag Over The Bridge

Mille Miglia

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/playlists/playlist/Tp2uwnXuX0e0e65robCIcw

btw: Ik had je (Schimmelzicht) 'n PB gestuurd. Heb je die ondertussen al gelezen en er over nagedacht?

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed ook voor een paar races ff mee en ik wil ff van jullie weten of ik jullie had gebeukt, want zelf doe ik dat sowieso niet (zowel (mijn excuses daarvoor) gaat het gewoon per ongeluk, zeker niet express) of dat jullie iemand anders bedoelen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed ook voor een paar races ff mee en ik wil ff van jullie weten of ik jullie had gebeukt, want zelf doe ik dat sowieso niet (zowel (mijn excuses daarvoor) gaat het gewoon per ongeluk, zeker niet express) of dat jullie iemand anders bedoelen

Ik reed toch voorop dus ik had er geen last van. Maar waarom gebruikte je in de eerste dragrace mijn slipstream niet? Dan had je gewonnen denk ik!

Link to comment
Delen op andere websites

@Hano,

Geen idee wie mij in de dragraces raakte. In race 1 reed hij in 'n gele auto (weet niet wat voor een) en in race twee heb ik 'm niet eens gezien. In de Gumball 3000 was ik weer met diezelfde gele auto aan het bakkeleien (ik denk Talker1987), maar was het doorgaans wel fair en de overige races lag ik steevast en erg eenzaam op P2. Alleen tijdens de GTA Forumrace kon ik het gevecht met Schimmelzicht aan en wist ik 'm wonder boven wonder nog te winnen ook.

Daarbij, ik weet ondertussen dat je niet expres loopt te beuken. Heb al vaak genoeg tegen je gereden en al vaak genoeg wel die beuk van je gehad. Altijd volgden er direct excuses en in 90% van de gevallen liet je me ook weer passeren waarmee je eigenlijk 'n goed resultaat voor jezelf weer weggooide. Onsportieve mensen doen dat niet, en onsportieve mensen zullen dat ook aan me merken. Dan ga ik namelijk ook ineens onsportief rijden.

Zo had ik er vanmiddag eentje tijdens het 8tje draaien op het vliegveld. Weet ff niet meer hoe die race heet, maar ik reed in m'n Turismo, hij in 'n Adder. Al in de eerste ronde (van 5) kreeg ik 'n kans 'm in te halen en zo'n kans laat ik dan niet lopen ook. En ja hoor ... ik was 'm nog niet volledig gepasseerd en daar kwam die tik op m'n kont. Gelukkig kon ik de daaropvolgende spin direct opvangen en m'n weg vervolgen zonder teveel tijd verloren te hebben en in 3 rondje 4 zat ik weer op z'n staart. Daar ben ik lekker achter blijven hangen, totdat hij in rondje 5 de laatste bocht aan wou snijden. Je kunt vast wel raden wat ik toen deed. :)

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed ook voor een paar races ff mee en ik wil ff van jullie weten of ik jullie had gebeukt, want zelf doe ik dat sowieso niet (zowel (mijn excuses daarvoor) gaat het gewoon per ongeluk, zeker niet express) of dat jullie iemand anders bedoelen

Ik reed toch voorop dus ik had er geen last van. Maar waarom gebruikte je in de eerste dragrace mijn slipstream niet? Dan had je gewonnen denk ik!

Eerlijk gezegd, begrijp ik dat hele Slipstream gebeuren niet echt, is me al een keer uitgelegd maar ben het alweer vergeten :7 :$

@FCUtreg

Als ik het me goed herinner heb ik geen één keer in een gele auto gereden, volgens mij alleen in m'n Jester en die is een soort van zwart/rood.

En mooi om te horen dat je me gelooft. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...