Jump to content

GTAF speelt Pokémon!


Nissan

Recommended Posts

Toevallig heeft iemand me er laatst een paar laten lezen ja. Zoals van Lampent en co., maar ook dat beest die je ziel opslokt als je in zijn rug kijkt of iets dergelijks. Ook die evolutie van Munna, en een handjevol LSD-vissen in Pokémon Black staan garant voor een terugkerende ontmoeting in mijn nachtmerries. Maar wat nog veel meer confusing is, is dat Pokémon aan de ene kant gewoon visuele data-gastjes zijn die op een PC worden opgeslagen en bij wie je CD-ROMs naar binnen kunt schuiven voor modificatie, maar tegelijkertijd lopen die freaks van Team Plasma me steeds te vertellen dat Pokémon vrij horen te zijn, iets waar ik wel wat in zie maar tegelijkertijd dagen ze me wel uit voor Pokémon battles en geven ze me geld als ik ze versla zelfs, en zit de rest van de bevolking me wijs te maken dat Pokémon kidnappen en elkaar laten uitmoorden/flauwvallen goed is voor de band die je met die mormels opbouwt, iets wat ik zelf meer schaar onder het Stockholm Syndroom, niet te vergeten dat ik heel moeilijk een band op kan bouwen met een Pokémon als Klinklank, of een zwevende verzameling kaarsvet dat afsnoept van mijn levensenergie, en nou ja... logica hoort dus niet echt thuis in de Pokémon-wereld.

Ik heb net onder de douche (of all places) eens nagedacht over voortPLANTing van bijvoorbeeld de familie Bulbasaur. Ik denk dat hij begint met wat Vine Whips, om, als hij en zijn partner eenmaal in de mood zijn, over te gaan op Leech Seed. Squirtle gebruikt zijn waterkannon en van Charmander wil ik het niet weten, maar hoe ze zelf als partners zijn is beter voor te stellen.

Bulbasaur is de vriendelijke, betrouwbare jeugdvriend. Als hij evolueert naar Ivysaur komt hij in de pubertijd, gaat hij met de verkeerde vrienden om maar gaat nog steeds goed om met zijn partner. Hij evolueert naar Venusaur als je net getrouwd bent en er spijt van hebt, want die hangt alleen maar op de bank en vreet de koelkast leeg.

Squirtle begint als een redelijk druk rotjoch, die altijd in de spits staat bij het voetballen. Wartortle is het pestjoch van de middelbare school, en Blastoise is de ietwat coole maffia-vader die zijn kinderen verwend.

Charizard, daar wil je niet mee samenwonen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    6

  • SpacyColours

    6

  • Crazy-Ghost

    5

  • Silverbyte

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ken eigenlijk alleen de eerste 151 pokemon en voor de rest een paar andere pokemon, omdat ik daar pokemonkaarten van heb :D

Als ik er dan ook 6 mag opnoemen, dan worden het:

1. Ditto - Zeg nou zelf, wat is er nou cuter dan een Ditto?

Spr_1b_132.png

200px-Duplica_Ditto_Pikachu.png

Ditto-pikachu!

2.Unown - Geen idee waarom ik hem in mijn team heb op 2

Spr_2c_201_s.gif

3. Snorlax - Warm bed om op te slapen, wel erg lage fuel-efficiency.

Pin143.gif

4. Mr Mime - Mimeartiest voor de visuele entertainment in het team.

Trozeiani122.gif

5. Jigglypuff - voor de audio-entertainment

Spr_2c_039_s.gif

6. Jinx - Er gaat niets boven een dikke pakkert van Jinx!

Spr_3e_124_s.gif

Link to comment
Delen op andere websites

@ NicolaB: Erg toepasselijk dat je niet weet waarom je Unown hebt. :puh:

Speelt/speelde iemand trouwens wel eens de Pokémon Trading Card Game? Ik heb het Gameboy-spel daarvan helemaal kapot gespeeld. De laatste jaren vooral. :$

Van de zomer heb ik eens bekeken hoe je met Pokémonkaarten hoort te spelen via Trading Card Game Online. Redelijk snel mee gestopt doordat er weinig Pokémon uit de eerste generatie in zitten. Wel een Lugia weten te scoren in één van de packs. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Speelt/speelde iemand trouwens wel eens de Pokémon Trading Card Game? Ik heb het Gameboy-spel daarvan helemaal kapot gespeeld. De laatste jaren vooral. :$

Ik had vroeger altijd zo'n CD-rom, waar dat spel op stond. Regelmatig gespeeld vroeger, maar ik kan me er niet meer zoveel van herinneren. Met de 'echte' kaarten speelde ik dat spel overigens niet, daar beperkte ik het tot ruilen en verzamelen. Als het goed is heb ik nog ergens een map vol Pokémon-kaarten liggen. puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Kaarten heb ik ook nog in overvloed. Ook een aantal zeldzamere exemplaren uit de eerste series, zoals Shining Charizard. De TCG heb ik nooit gespeeld - hier in de buurt speelden we andere spelletjes met de kaarten, zoals 'handje klap' en 'ver gooien'. De winnaar van een ronde mocht de ingezette kaart van de tegenstander hebben. Heel wat sterke kaartjes bemachtigd op die manier. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Spacy: En waarom zou team Rocket verslagen zijn als je hun pokemons vermoormd. Al die volwassen mannen kunnen toch wel een klein kind in elkaar slaan. :puh:

Ik denk niet dat mensen op kunnen tegen Pokémon... Als ze een beetje leuke aanvallen hebben uiteraard. Als je een Pokémon vangt met alleen maar "harden" als aanval...jeugdfrustraties. Dan liever een Caterpie of Weedle van een lager level vangen en die iets langer trainen, dan heb je in ieder geval nog "tackle".

Link to comment
Delen op andere websites

Spacy: En waarom zou team Rocket verslagen zijn als je hun pokemons vermoormd. Al die volwassen mannen kunnen toch wel een klein kind in elkaar slaan. :puh:

Ik denk niet dat mensen op kunnen tegen Pokémon... Als ze een beetje leuke aanvallen hebben uiteraard. Als je een Pokémon vangt met alleen maar "harden" als aanval...jeugdfrustraties. Dan liever een Caterpie of Weedle van een lager level vangen en die iets langer trainen, dan heb je in ieder geval nog "tackle".

Maar team Rocket is met supee veel mensen, waarom zouden ze allemaal achter elkaar hun pokemon inzetten en niet gewoon allemaal tegelijk zodat ze ver in de meerderheid zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een Pokémon vangt met alleen maar "harden" als aanval...jeugdfrustraties.

Beter een Pokémon met Harden, dan een jongen in bed zonder. ^^

Oh ja trouwens, voor iedereen die het nog niet kende, hier vind je een awesome Pokémon orkest van awesomeness. Ik zit er zelf aan te denken zo'n album te bestellen. En me voor te stellen dat er een Pokémon film gemaakt wordt op deze muziek. En dan qua setting een beetje Jurassic Park-achtig, ver van de herhalende anime-films die nu steeds worden uitgepoept. Met een beetje een horror-backstory met een Hypno die Ecruteak City onveilig maakt. Dat is pas iets voor een Kickstarter-actie.

http://www.youtube.com/watch?v=5LDNEbaYcfY

Link to comment
Delen op andere websites

Speelt/speelde iemand trouwens wel eens de Pokémon Trading Card Game? Ik heb het Gameboy-spel daarvan helemaal kapot gespeeld. De laatste jaren vooral. bloos.gif

Ik had het voor de PC, voor 5 euro bij de boekhandel gekocht destijds. Met de eerste like 200 kaarten kon je toen spelen, tegen een meisje met d'r haren in kaarsvet gedoopt denk ik. Leuk spel, heb me er heel erg mee vermaakt, maar de AI was zo retarded op z'n tijd :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, je had inderdaad zo'n computerspel, die speelde ik wel eens op de naschoolse opvang. Het eerste gevecht was altijd Machop tegen Staryu, en ik probeerde altijd alles wat ik kon om die te verliezen, maar dat was onmogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

De moeilijkste was dan wel met bugs tegen Fire types, (challenge nummer 16 ofzo), daar zat slechts één algoritme in waarmee je die kon beaten, door iets anders te doen verloor je altijd. Ik moet die CD eens terug zoeken, ik wil dat zowaar weer gaan spelen door dat gebabbel van jou :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...