Jump to content
Joriz

Sony geeft 60% korting op de PlayStation spellen van Rockstar Games!


Afgelopen weekend was er al 80% korting op de PC titels van Rockstar Games. Nu volgt Sony met een verlijkbare actie door in de PlayStation Store maar liefst 60% korting te geven op bijna alle PlayStation 3, PSP en PS2-klassiekers van Rockstar Games. Dit is dus de speciale kans voor PlayStation/Rockstar fans om kennis te maken met spellen zoals Bully (Canis Canem Edit), Grand Theft Auto IV (koop het complete pack als je geen PlayStation Plus hebt!) Midnight Club II, Max Payne 3, Red Dead Revolver en The Warriors.

gallery_1_5_35692.jpg

De grote uitzondering op de actie is, naast Red Dead Redemption, Grand Theft Auto V. Die voor €69.99 te koop is in de PlayStation Store. Mogelijk kan je deze dus minimaal een tientje goedkoper halen bij je lokale gamewinkel. De actie duurt iedergeval tot het eind van deze week. Verder voorwaarden aan deze kortingsactie zijn op moment van schrijven niet duidelijk.

Bron: Sony PlayStation Blog

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Misschien eens nadenken over Bully en Warriors, twee R* games die ik nooit gespeeld heb.

Bedankt voor het melden. :)

The Warriors moet je zeker kopen! Ik heb hem lang geleden op PS2 gekocht en het is een van de beste vechtgames die ik ooit gespeeld heb. De enige reden dat ik hem kocht, was omdat de cover me aansprak. Ik heb geen enkel moment spijt gehad van mijn keuze. Ik had trouwens helemaal niet door dat het een Rockstar game was. :puh:

Ik heb net Red Dead Revolver aangeschaft, omdat ik van alles wat met westerns te maken heeft, hou. Misschien ga ik ook nog wel andere Rockstar klassiekers als Max Payne (de eerste) en Manhunt kopen.

Bewerkt: door Platypus

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

@Platypus, is het dan wel handig om op de PS3 te spelen? Want VC en SA op de PS3 vond ik echt wel kut, en ik heb geen zin om daarvoor nog eens geld te geven. Anders kan ik evengoed die oude PS2 weer onder het stof vanaan halen, of niet?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Max Payne 3 en Bully zal ik eens gaan halen. Nog nooit heb ik deze twee games gespeeld, dus dat wordt eens tijd. :)

EDIT: Bully is als ik me niet vergis alleen voor de PS2 te halen, dus dat wordt hem niet.

EDIT: Bully is dus ook voor de PS3, dus dat wordt hem.

Bewerkt: door xCrazyShotgun

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heel leuk allemaal, alhoewel ik totaal niet fan ben van digitale downloads. Geef mij maar gewoon een mooie CD. Ik ben totaal niet er tevreden mee en ik vind het veel mooier om een CD te hebben. Deze deal laat ik dus maar voorbij gaan. :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...