Jump to content

PVV / Geert Wilders-topic


NicolaB

Recommended Posts

Hij wilt niet minder criminele marrokanen, maar mindr marrokanen. De criminelen eruit zetten is een manier, een sterker remigratie en immigratie beleid is het tweede en derde manier. Hiermee creeer je minder marrokanen, en minder criminele marrokanen. Het uitzetten van alleen de criminele marrokanen is dus niet het enige doel.

Ik benhet overigens niet met hem eens, maar ook niet met veel van de punten van hierboven. De meest belachelijke vind ik dan nog wel die van tom die zegt dat ze niet met een raar accent zouden moeten praten, moeten we de brabanders en groningers ook uitzetten? En hoezo zouden ze neerlands MOETEN spreken? Als een amerikaan of engelander hier woont zonder neerlands te lere , kraait er geen haan naar, hoezo zou engels dan voor hen niet genoeg zijn ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commandant

    23

  • ThunderDuck

    21

  • Dutchy3010

    6

  • NicolaB

    6

Hij wilt niet minder criminele marrokanen, maar mindr marrokanen. De criminelen eruit zetten is een manier, een sterker remigratie en immigratie beleid is het tweede en derde manier. Hiermee creeer je minder marrokanen, en minder criminele marrokanen. Het uitzetten van alleen de criminele marrokanen is dus niet het enige doel.

Ik benhet overigens niet met hem eens, maar ook niet met veel van de punten van hierboven. De meest belachelijke vind ik dan nog wel die van tom die zegt dat ze niet met een raar accent zouden moeten praten, moeten we de brabanders en groningers ook uitzetten? En hoezo zouden ze neerlands MOETEN spreken? Als een amerikaan of engelander hier woont zonder neerlands te lere , kraait er geen haan naar, hoezo zou engels dan voor hen niet genoeg zijn ?

Ik bedoelde met 'accent' eigenlijk 'taal', maar het was ook slechts een greep naar het feit dat allochtonen soms veel moeite moeten doen om verstaanbaar te zijn. Brabanders en Groningers horen ook normaal te praten, dat geldt voor iedereen die hier komt wonen. Mensen die op vakantie zijn hier mogen natuurlijk gerust hun eigen taaltje gebruiken (al horen wij Nederlanders ook Engels te praten als we in bepaalde landen komen, omdat ze ons anders niet verstaan).

Wel wil ik trouwens nog benadrukken dat ik niet heb gezegd dat ik iedereen met een andere moedertaal/accent uitgezet moet worden. Ik ben alleen voor het uitzetten van criminele allochtonen.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

De meest belachelijke vind ik dan nog wel die van tom die zegt dat ze niet met een raar accent zouden moeten praten,

Ey swa, was miz met jou?! Niks mis met deze swa. Jwz G.

Dus daar is niks mis mee :7?

Link to comment
Delen op andere websites

De recente uitspraken van Wilders zijn een poging om weer vol in de schijnwerpers te komen, wat hem zeker gelukt is.

Inderdaad, negatieve publiciteit is ook publiciteit...

Het beste is om hem en zijn uitspraken maar gewoon te negeren.

Maar goed dat gaat last in de wereld van de Media

Link to comment
Delen op andere websites

De PVV heeft eigenlijk niks tegen de Islam, het gaat eigenlijk niet om een religie.

Wat willen wij: Meer of minder Marokkanen!?

:? Leg eens uit. Marrokanen zijn zelf geen religie.

Heb je nooit godsdienst gekregen? Dan moet je weten dat de religie van de Marokkanen de Islam is...

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je nooit godsdienst gekregen? Dan moet je weten dat de religie van de Marokkanen de Islam is...

En alle Christenlijke Marokkandn, Joodse Marokkanen dan? Is een kleine groep, maar die zijn er wel. En bij goddienst les maak je me niet wijs dat het geloof van Marrokanen de Islam is. Dan scheer je ze toch écht allemaal over een kam.

Link to comment
Delen op andere websites

De meest belachelijke vind ik dan nog wel die van tom die zegt dat ze niet met een raar accent zouden moeten praten,

Ey swa, was miz met jou?! Niks mis met deze swa. Jwz G.

Dus daar is niks mis mee :7?

Geen reden tot haat naar die mensen, ik zie genoeg Nederlanders die diezelfde soort taal gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, procentueel ligt het aantal diefstallen hoger bij autochtonen dan bij allochtonen. Maar als je absoluut gaat kijken zie je dat het meevalt, er zijn immers meer autochtonen dan allochtonen in Nederland.

Ik snap je niet commandant, en dat zal ik ook blijven doen. Er zijn een aantal factoren waarom immigranten welkom moeten blijven in Nederland. Ten eerste zitten we demografisch redelijk krap; over een niet al te lange tijd zal ons sterftecijfer een stuk hoger zijn dan ons geboortecijfer, dat heet grijze druk. Doordat allochtonen naar een land immigreren, in dit geval Nederland, is een van de eerste dingen die ze vaak doen een gezin stichten. Allochtonen hebben een hoger geboortecijfer dan autochtonen, wat dus betekent dat de bevolking iets zal toenemen met allochtonen in je land of dat in ieder geval de grijze druk iets verholpen wordt.

Voor de rest is de media een grote factor die meespeelt in deze kwestie. Zij laten jouw het beeld zien van buitenlanders die, in onze ogen dan, dingen doen die niet door de beugel kunnen. Kijk maar eens naar het PowNews, wat overduidelijk rechts is en graag allochtonen op een satirische wijze op de hak neemt. Voor de rest is er nog de poppenkast van Geert, die loopt te roepen dat alle buitenlanders het land uitmoeten omdat ze alleen maar nog voor criminaliteit en verloedering zouden zorgen.

Maar dat is ook weer onterecht. Want waarom zouden buitenlanders voor verloedering zorgen? In deze tijden waar het wereld door internet een dorp is geworden moeten we ons niet zo meer hechten aan onze eigen identiteit. Men doet alsof we opeens met z’n allen onze Nederlandse cultuur verliezen, maar da’s echt fout. Allochtonen, en dat weet ik, doen bijvoorbeeld net zo graag mee aan carnaval als autochtonen. En ja, invloeden van buitenaf zullen er altijd zijn en komen. Nederland heeft in het verleden veel immigranten verwelkomd (in de 17e eeuw was 50% van de inwoners van Amsterdam buitenlander) en nu is het percentage ook nog redelijk hoog.

Nu komen wij bij een punt wat ik totaal niet begrijp: de buitenlanders moeten dit land verlaten. Dat is ten eerste vrij ridicuul, want velen wonen hier al enkel generaties en hebben hier hun vrienden, hun thuis. Alhoewel ze een stukje van een ander land met zich meedragen voelen ze zich in eerste instantie Nederlander. Loop maar ‘ns over straat met het WK voetbal, iedereen zal in ’t oranje gehuld zijn rond een wedstrijd, ook de allochtonen.

Het is echt belachelijk dat sommige mensen vinden dat alle buitenlanders moeten oprotten. Slechts een klein percentage maakt zich daadwerkelijk schuldig aan strafbare feiten, zowel bij autochtonen als allochtonen. Laten we in Nederland nou eens streven naar eenheid, zorgen dat mensen die de weg kwijt zijn om het zo maar even te zeggen weer proberen op het rechte pad te helpen en stoppen met onnodige verwijten, verwensingen en weet-ik-wat-allemaal te maken die alleen voor verdeeldheid zorgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...