Jump to content

Hoe report je een cheater in GTA: Online?


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    10

  • Flamecrest

    7

  • FcUtreg4Life

    6

  • schimmelzicht

    3

Ik spreek uit ervaring dat 'randoms' je meestal belazeren :7

Mooi om dat te horen, dan weet ik nu in ieder geval zeker dat ik nooit met randoms ga spelen.

Kijk, weet je wat het is, als je met vrienden gamet of met mensen waarmee je vaak gamet, krijg je een heel nieuw strategisch niveau die je met randoms gewoon niet krijgt. Dan ken je elkaars sterke en zwakke punten. Voorbeeldje: 'Titan of a job'. Als ik die met mijn maat speel, hebben we een vaste routine die we volgen. We snipen iedereen die we zien, vervolgens rijd ik door de hangar heen om mensen uit hun schuilplaats te lokken die mijn maat afschiet. Dan rijdt mijn maat de truck aan de kant terwijl ik de Titan instap. We weten namelijk van elkaar al dat hij een betere sniper is, en ik de betere piloot.

Dat is gewoon iets wat je nooit met randoms kan krijgen, omdat er altijd wel iemand is die zo de vijanden inrijdt en neergeschoten wordt, of iemand die niet communiceert ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik spreek uit ervaring dat 'randoms' je meestal belazeren :7
Mooi om dat te horen, dan weet ik nu in ieder geval zeker dat ik nooit met randoms ga spelen. Kijk, weet je wat het is, als je met vrienden gamet of met mensen waarmee je vaak gamet, krijg je een heel nieuw strategisch niveau die je met randoms gewoon niet krijgt. Dan ken je elkaars sterke en zwakke punten. Voorbeeldje: 'Titan of a job'. Als ik die met mijn maat speel, hebben we een vaste routine die we volgen. We snipen iedereen die we zien, vervolgens rijd ik door de hangar heen om mensen uit hun schuilplaats te lokken die mijn maat afschiet. Dan rijdt mijn maat de truck aan de kant terwijl ik de Titan instap. We weten namelijk van elkaar al dat hij een betere sniper is, en ik de betere piloot. Dat is gewoon iets wat je nooit met randoms kan krijgen, omdat er altijd wel iemand is die zo de vijanden inrijdt en neergeschoten wordt, of iemand die niet communiceert ofzo.

Klopt helemaal, zo heb ik dat met een survival, Boneyard. Ik ben geen loper om de map uit te kiemen om nog wat vijanden te zoeken, daarom ben ik de sniper die altijd op 1 vaste plek zit, namelijk in de bus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik spreek uit ervaring dat 'randoms' je meestal belazeren :7
Mooi om dat te horen, dan weet ik nu in ieder geval zeker dat ik nooit met randoms ga spelen. Kijk, weet je wat het is, als je met vrienden gamet of met mensen waarmee je vaak gamet, krijg je een heel nieuw strategisch niveau die je met randoms gewoon niet krijgt. Dan ken je elkaars sterke en zwakke punten. Voorbeeldje: 'Titan of a job'. Als ik die met mijn maat speel, hebben we een vaste routine die we volgen. We snipen iedereen die we zien, vervolgens rijd ik door de hangar heen om mensen uit hun schuilplaats te lokken die mijn maat afschiet. Dan rijdt mijn maat de truck aan de kant terwijl ik de Titan instap. We weten namelijk van elkaar al dat hij een betere sniper is, en ik de betere piloot. Dat is gewoon iets wat je nooit met randoms kan krijgen, omdat er altijd wel iemand is die zo de vijanden inrijdt en neergeschoten wordt, of iemand die niet communiceert ofzo.
Klopt helemaal, zo heb ik dat met een survival, Boneyard. Ik ben geen loper om de map uit te kiemen om nog wat vijanden te zoeken, daarom ben ik de sniper die altijd op 1 vaste plek zit, namelijk in de bus.

Is het niet meer mogelijk om gewoon met een paar man achter de container te schuilen? Dat deed ik met een paar maten toen we nog laag level waren, en 10k een hele hoop geld was voor een missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Achter de container wordt je makkelijk geraakt. Vanuit de bus kun je makkelijk 4 waves overleven zonder armor of health te verliezen. Enige die je raakt is de helicopter.

Ik had juist bij de container nooit problemen, daar kon ik altijd blijven staan zonder dood te gaan. :) Bus heb ik nooit geprobeerd, kan ik wel eens proberen ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...