Jump to content
Joriz

The Business Update blijft onbeperkt beschikbaar!


De speciale mini-trailer voor de nieuwe Business Update

Al hadden we het eerder ook al in het nieuws gemeld wil ik (omdat er onduidelijkheid over was) nogmaals bevestigen dat alle inhoud van The Business Update onbeperkt in GTA Online blijft zitten. Enkel de Valentijnsupdate was dus voor een beperkte tijd verkrijgbaar (al blijven die items wel in het spel als je ze toen had gekocht).

Je kan dus onbeperkt gebruik blijven maken of alsnog een aanschaf doen voor een gloednieuwe Dinka Jester, Grotti Turismo R, Albany Alpha of het Buckingham Vestra privévliegtuigje.

Ook de handige wapens Heavy Pistol en de Special Carbine kan je dus blijven gebruiken of alsnog aanschaffen.

Houd GTAGames.nl in de gaten want er is meer nieuws op komst over een volgende uitbreiding voor GTA Online. Tevens heeft Rockstar Games plannen voor een nieuw Event Weekend waarmee dus weer extra veel RP en GTA$ zijn te verdienen. Mocht je trouwens met andere Nederlanders samen GTA Online willen spelen dan ben je welkom in onze eigen GTAForum Crew! yep.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Vind het nog steeds ronduit absurd dat de heists er nog niet zijn.

Heb dan al tijden een xbox one, en verveelde mij een beetje en ben weer is ff gta wezen doen.

Maar ook daar ben ik mij alweer snel gaan vervelen...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De PC

pc pc PC PC PC!!! Versie ik wil de PC versie :cry: :cry: :cry:

Ik denk dat iedereen met een beetje een fatsoenlijke PC de PC-Versie graag wilt.. Maarja, R* stelt die graag uit, voor een een of andere reden die mij toch niet staat.

OT: Ik had al gedacht dat deze update perma zou blijven -> Valentijn is 1 dag, dit viel niet op zo'n dag.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...