Jump to content

Zet je auto nog lager dan laag en laat het driften in online


schimmelzicht

Recommended Posts

Als er mensen zijn die klachten over elkaar hebben kunnen ze dat dan bij de plaatselijke moderators zeggen. Ik ben namelijk niet geïnteresseerd om zulke posts te zien op het forum waar nergens overgaat. Je hebt ook een mooie knop waar je iemand mee kan rapporteren als je echt vind dat diegene regels overtreed. Jammer dat mensen dat nog steeds niet weten en zo'n mooi topic moeten bevuilen :-(

Ik vind zulke lage auto's verschrikkelijk, het enige waar ik dan aan kan denken is wat voor hel het zou zijn om verkeersdrempels te moeten nemen. Nee dankje, ik prefereer realistische modificaties.

Vind ik ook, alhoewel ik wel graag met de Futo enorm veel modificaties hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • schimmelzicht

    16

  • ERRWINS

    5

  • Tommy-Vercetti

    4

  • Flamecrest

    3

Als er mensen zijn die klachten over elkaar hebben kunnen ze dat dan bij de plaatselijke moderators zeggen. Ik ben namelijk niet geïnteresseerd om zulke posts te zien op het forum waar nergens overgaat. Je hebt ook een mooie knop waar je iemand mee kan rapporteren als je echt vind dat diegene regels overtreed. Jammer dat mensen dat nog steeds niet weten en zo'n mooi topic moeten bevuilen :-(

Ik vind zulke lage auto's verschrikkelijk, het enige waar ik dan aan kan denken is wat voor hel het zou zijn om verkeersdrempels te moeten nemen. Nee dankje, ik prefereer realistische modificaties.

Vind ik ook, alhoewel ik wel graag met de Futo enorm veel modificaties hebt.

Ik ben benieuwd hoe de futo rijdt na deze glitch.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...