Jump to content

Zet je auto nog lager dan laag en laat het driften in online


schimmelzicht

Recommended Posts

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • schimmelzicht

    16

  • ERRWINS

    5

  • Tommy-Vercetti

    4

  • Flamecrest

    3

ja klopt, dat zijn wel nadelen.

Dit is ook mijn enige auto waarmee het kan.

Het is ook een replica van een S4 van stance works, die had ook van die blauwe velgen.

Dus dit vond ik wel tof.

Kan zo snel even geen foto van de originele vinden, maar dit is een iets nieuwer model.

IMG_7331.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

So car. Much wow

Toch een "standaard zakenauto" waar een mooi race monster van is gemaakt.

Ik heb ff op stance work gezocht en ondanks dat ze de meeste auto's veel te laag maken wat lelijk is en ook heel onpraktisch, maar toch hebben ze ook wat pareltjes.

Btw de Asea "sticker bomber" in gta v lijkt mij op deze auto van hun gebaseerd.

EDIT:

Ik kan de afbeelding helaas niet goed krijgen, als ik m als afbeeldings url erin zet zie je een hele lange code en als ik m copy paste dan staat er dat m'n bericht te kort is en dat het niet kan worden geplaatst

Bewerkt: door LionOfHolland
Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind jij. Ik vind van wel. Dus het is niet aan jou om aan mij te vertellen wat ik mooi moet vinden. Is maar goed ook anders was er geen variatie in het spel.

Ik sluit af. Gegroet

Wat is jouw probleem, hij zegt toch helemaal niet wat jij moet doen, hij geeft alleen zijn mening dat hij vind dat het er zo niet mooier op wordt.

Last van je hormonen?

Link to comment
Delen op andere websites

Stuur dan een pm als je er niet mee eens bent. Dit is off-topic. Dat moet je wel weten als je al jaren op een forum zit. Of maak er een melding van. Maar ga geen berichten die nergens op slaan en zeker niet meer up to date zijn op een topic plaatsen wat over verlaagde auto's gaat.

Ik heb de door jou aangehaalde reactie geplaatst omdat ik het interpreteerde als negatief over het feit dat het lelijk zal zijn. Tot hier niks aan de hand alleen mijn reactie op de poster was zo gelopen omdat het wel duidelijk werd gemaakt dat niemand het mooi zal vinden en dat mijn smaak duidelijk geen smaak van de wereld zou zijn. Dit vind ik nutteloos vandaar mijn reactie. Het was in ieder geval geen toegevoegde waarde op dit topic ( net zoals jou reactie ).

Al heeft iemand het over roze stringetjes dan heb ik er daar respect voor zolang ik ook het gevoel van wederzijds respect hebt. En ik miste het onderdeel respect in zijn reactie.

Wat ik ook niet kan vinden in jou reactie is respect omdat jij mijn hormonen ervan beticht dat ik een rare reactie plaats.

Voorbeeld als jij een topic start over roze auto's met dollar velgen en jij vind dat mooi. Dan kan ik daar op reageren met:

A: Grappig, maar niet mijn smaak.

B : ik post niks

C : jij bent echt super gay, en niemand vind dit mooi. Je kan beter stoppen met je softe gedoe.

Mijn voorkeur zal niet antwoord C zijn. Ik zal jou onderwerp in waarde laten en ik zal ook niet proberen jou topic naar beneden te halen.

Voor de rest kan jij je beter druk maken om wereldvrede aan te pakken want doe je naar mijn mening nog iets nuttigs voor de maatschappij.

Gegroet!

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik zeggen dat je jezelf tegen praat?

Er is een reactie geplaatst dat jouw smaak niet hetzelfde is als zijn smaak en er werd verder niets achter gezocht maar toch ging je er fel op in. En nu praat je over respect tonen en dat meningen moeten worden gerespecteerd en posters in hun waarde gelaten moeten worden. Als ik 1 pagina terug ga, zie ik dat jij dat niet doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het gaat om een reactie op een bericht in een topic mag je daar ook verhaal gaan halen, een PB sturen is daar niet voor nodig zolang het kort blijft. Je bestempeld iets heel snel als "nutteloos voor dit topic" maar meneer GTAKevin mag hier toch ook zijn mening over jou methode geven? Als dat je niet aanstaat moet je gewoon geen topic openen. Jij vergeet dat je het niet eens hoeft te zijn met iemand anders, en dat mag je gewoon zeggen.

Ik vind zulke lage auto's verschrikkelijk, het enige waar ik dan aan kan denken is wat voor hel het zou zijn om verkeersdrempels te moeten nemen. Nee dankje, ik prefereer realistische modificaties.

Bewerkt: door Narukami
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...