Jump to content

Rooftop Rumble probleem !


harry1985

Recommended Posts

@Insomniac & YoyooNL,

Ik bel me helemaal suf naar die Martin,maar krijg 'm niet... ook tussen de missies staat ie niet :@ Ik speel overigens op de PS3 wellicht ligt het daaraan... Gewoon maar ff afw888 en anders maar niet..zijn nog zat (leuke) missies waar ik mijn $ en RPs mee binnensmokkelt.

Ik heb ook PS3, anders add me ff. Dan doen we hem samen ff zodat hij in je lijst komt.

Desnoods host ik hem en leave ik dan zodat jij host wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • YoyooNL

    11

  • ERRWINS

    10

  • UberBug

    6

  • FcUtreg4Life

    4

een vriend van me had hem er ook niet meer tussen staan foetsie verdwenen! Tot vanmiddag hij stond er weer tussen :) wij spelen allemaal via de PS3, anders add me even op je ps3 dan nodigen we je uit wellicht staat hij er daarna wel weer tussen:)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is inmiddels ook verdwenen bij mij en als ik Martin bel, krijg ik telkens Trash Talk. Ik hoop dat ik hem morgen weer terug heb :)

wat ik heb gehoord is dat er een fout in rooftop zat vandaar dat die uit de lijst was verdwenen. de xbox gebruikers als die rooftop missie speelde en leverde netjes het pakketje af kwam er te staan missie failed! nu hebben ze de fout eruit gehaald en is hij weer terug in de lijst als het goed is.

Dit probleem zal vcaker voorkomen bij bepaalde missies omdat xbox en playstation allemaal op dezelfde server zitten, naar horen zeggen komt dit doordat er nog veel cheaters en hackers actief zijn :(

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is inmiddels ook verdwenen bij mij en als ik Martin bel, krijg ik telkens Trash Talk. Ik hoop dat ik hem morgen weer terug heb :)

wat ik heb gehoord is dat er een fout in rooftop zat vandaar dat die uit de lijst was verdwenen. de xbox gebruikers als die rooftop missie speelde en leverde netjes het pakketje af kwam er te staan missie failed! nu hebben ze de fout eruit gehaald en is hij weer terug in de lijst als het goed is.

Dit had ik gisteren ook met Trash Talk, we doen de missie precies zoals bedoeld ik kill de Crew Boss en dacht joepie weer gehaald. Maar niets is minder waar we kregen mission failed omdat we de Crew Boss hadden gekilld ik dag WTF!! ben ik gek of niet.

Dit probleem zal vcaker voorkomen bij bepaalde missies omdat xbox en playstation allemaal op dezelfde server zitten, naar horen zeggen komt dit doordat er nog veel cheaters en hackers actief zijn :(

Link to comment
Delen op andere websites

Het leukste is dat ik nooit een probleem heb ondervonden met welke missie dan ook. Alleen nu moet ik gewoon wachten tot dat iemand me uitnodigt voor RR of ik moet het geluk hebben dat Martin hem me aanbiedt.

midasic is sinds eregister lvl 75 , hij heeft nog steeds geen telefoon van martin gehad over die missie en ook nog geen invite om RR te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

wellicht een optie om mij te adden op gta online.

ik ben nog niet level 75 maar word tientallen keren per dag uitgenodigd. mijn vrienden spelen rr ook dagelijks dan kan ik je eens een invite sturen wellicht staat hij er daarna tussen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Het leukste is dat ik nooit een probleem heb ondervonden met welke missie dan ook. Alleen nu moet ik gewoon wachten tot dat iemand me uitnodigt voor RR of ik moet het geluk hebben dat Martin hem me aanbiedt.

midasic is sinds eregister lvl 75 , hij heeft nog steeds geen telefoon van martin gehad over die missie en ook nog geen invite om RR te doen.

geduld is 'n schone zaak ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is inmiddels ook verdwenen bij mij en als ik Martin bel, krijg ik telkens Trash Talk. Ik hoop dat ik hem morgen weer terug heb :)

wat ik heb gehoord is dat er een fout in rooftop zat vandaar dat die uit de lijst was verdwenen. de xbox gebruikers als die rooftop missie speelde en leverde netjes het pakketje af kwam er te staan missie failed! nu hebben ze de fout eruit gehaald en is hij weer terug in de lijst als het goed is.

Dit had ik gisteren ook met Trash Talk, we doen de missie precies zoals bedoeld ik kill de Crew Boss en dacht joepie weer gehaald. Maar niets is minder waar we kregen mission failed omdat we de Crew Boss hadden gekilld ik dag WTF!! ben ik gek of niet.

Dit probleem zal vcaker voorkomen bij bepaalde missies omdat xbox en playstation allemaal op dezelfde server zitten, naar horen zeggen komt dit doordat er nog veel cheaters en hackers actief zijn :(

je moet de crewboss toch killen om het te voltooien of ben ik nou blond?

ik heb gelukkig nog niet van dat soorrt rare dingen gehad alleen maar rare dingen in het online zelf!!

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is inmiddels ook verdwenen bij mij en als ik Martin bel, krijg ik telkens Trash Talk. Ik hoop dat ik hem morgen weer terug heb :)

wat ik heb gehoord is dat er een fout in rooftop zat vandaar dat die uit de lijst was verdwenen. de xbox gebruikers als die rooftop missie speelde en leverde netjes het pakketje af kwam er te staan missie failed! nu hebben ze de fout eruit gehaald en is hij weer terug in de lijst als het goed is.

Dit had ik gisteren ook met Trash Talk, we doen de missie precies zoals bedoeld ik kill de Crew Boss en dacht joepie weer gehaald. Maar niets is minder waar we kregen mission failed omdat we de Crew Boss hadden gekilld ik dag WTF!! ben ik gek of niet.

Dit probleem zal vcaker voorkomen bij bepaalde missies omdat xbox en playstation allemaal op dezelfde server zitten, naar horen zeggen komt dit doordat er nog veel cheaters en hackers actief zijn :(

je moet de crewboss toch killen om het te voltooien of ben ik nou blond?

ik heb gelukkig nog niet van dat soorrt rare dingen gehad alleen maar rare dingen in het online zelf!!

Ja klopt en daarom stond ik heel raar te kijken toen dit gebeurde, ik kon het niet geloven.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is inmiddels ook verdwenen bij mij en als ik Martin bel, krijg ik telkens Trash Talk. Ik hoop dat ik hem morgen weer terug heb :)
wat ik heb gehoord is dat er een fout in rooftop zat vandaar dat die uit de lijst was verdwenen. de xbox gebruikers als die rooftop missie speelde en leverde netjes het pakketje af kwam er te staan missie failed! nu hebben ze de fout eruit gehaald en is hij weer terug in de lijst als het goed is. Dit probleem zal vcaker voorkomen bij bepaalde missies omdat xbox en playstation allemaal op dezelfde server zitten, naar horen zeggen komt dit doordat er nog veel cheaters en hackers actief zijn :(

Da's raar, heb ik niet gehad op m'n Xbox, en toch kon ik de missie nog spelen? :?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat ook niet gehad hoor die fouten! maar er zijn er genoeg die dat blijkbaar wel hadden, ook van horen zeggen dat er weer veel cheaters en hackers actief zijn, dus het kan zomaar vaker gebeuren bij andere missions!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...