Jump to content

Rooftop Rumble probleem !


harry1985

Recommended Posts

Ze zijn inderdaad actief. De laatste tijd kom ik regelmatig spelers tegen met level 1000. Iets wat in mijn ogen nog niet mogelijk is.

ja inderdaad, level 1000 vanmiddag nodig en die had shooting nog niet eens vol! vervolgens gooide die een bounty op mijn hoofd van 19000000 en ik kon hem niet killen hij mij wel!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • YoyooNL

    11

  • ERRWINS

    10

  • UberBug

    6

  • FcUtreg4Life

    4

Inmiddels heb ik eindelijk (spontaan) de missie van Martin ontvangen! Ze hebben hem echter wel moeilijker gemaakt....tenminste...dat was van R* de bedoeling... onderstaand YT filmpje bewijst het tegendeel ;)



Link to comment
Delen op andere websites

Dan zijn ze er heel snel bij....gisteren kon dit namelijk nog... (stel je dan ook voor dat je met missies snel en wat makkelijke geld kan verdienen en het dan niet nodig is om Shark cash cards te kopen :sst: )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net ook nog een probleem met Rooftop Rumble; er stond 'kill the professionals' en toen ik hun doodde kreeg ik de melding te zien dat de missie was Failed omdat 'The professional was killed'

Link to comment
Delen op andere websites

en weer weg... de missie :@ Ik heb er welgeteld 2 dagen van mogen genieten... Is de missie bij meerdere (tijdelijk) verdwenen of zijn ze er weer mee bezig?

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

En hij is weer terug ....het lijkt wel een flipperkast/toverbal en nu is ie weer groen met die missie.. :D

Eerst kreeg ik 'm niet ondanks dat ik allang boven rank 75 was...toen gingen ze hem aanpassen omdat ie te makkelijk was en kreeg ik 'm daarna wel....toen waren er weer slimmeriken (zie YT filmpje boven) die een andere manier gevonden hadden en ik was 'm weer kwijt... en sinds gisteren is ie er weer... :bonk::cab:

ik speel overigens met de PS3 dus voor een volgende keer kan ik je aanbod aannemen @ERRWINS...thnx!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...