Jump to content

Soms mis ik de oude mechanic


LethalMaximus73

Recommended Posts

De mechanic had voor heen toen ie de auto's zelf bracht soms rare manieren om te parkeren, soms goed, soms tegen een andere auto aan of een muur.

Vond ik persoonlijk niet erg, als ie te irritant werd, schoot ik hem overhoop, of sloeg hem in mekaar :puh:.

Maar tegenwoordig, dat ie de auto gewoon op een plek spawnt is soms wel heel erg vaag.

Zoals je op de foto's ziet, op de zij geparkeerd, of tegen de muur aan.

Het is ook al is gebeurt dat ik dicht bij Fort Zancudo in de buurt was en de mechanic belde, mijn Turismo R in de zee parkeerde/spawnt.

Helaas heb ik daar geen foto van.

Zo gebeurt dat de laatste tijd wel vaker, teminste bij mij wel.

Dus vandaar, ik mis mijn mechanic. :)

post-138695-0-10353300-1395839541.jpg

post-138695-0-82802200-1395839541.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LethalMaximus73

    6

  • ERRWINS

    4

  • LionOfHolland

    3

  • Tommie59

    2

Ik mis 'm ook wel. Het was gewoon een vele persoonlijke benadering, iemand die je wagen bracht, je eigen garagist. Nu bel je naar je mechanic, en brengt ie je wagen zogezegt, maar hij spawnt gewoon... Dat is een achteruitgang t.o. hoe het vroeger ging, toen hij ook effectief je wagen bracht. Ik begrijp niet goed waarom ze dit eigenlijk veranderd hebben, weet iemand dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit inderdaad, én hij spawnt soms nog eens een flink eind verderop ook. Spawnde in de delta net buiten Zancudo, moest anderhalve minuut vol sprinten voordat ik mijn auto ook maar in zicht had. Vroegâh parkeerde hij de auto nog net niet tegen je kuiten aan, dat was veel beter dan dit..

Link to comment
Delen op andere websites

Ahh dat is het dus. En ik maar denken dat het een bug was :puh:

Afleveren deed bij mij altijd perfect, wel jammer dat je hem nooit aan het werk zag in je garage. Zoals je autos poetsen of ff op de brug voor een kleine (apk) check.

Link to comment
Delen op andere websites

Mechanic

Ik belde

elke dag,

naar de man van mijn garage.

Hij bracht mijn auto's met een lach.

Coquette.

Cognoscenti Cabrio.

Wat vet.

Oh no!

Nu is hij niet meer.

Ik brand nu een kaarsje,

Elke dag keer op keer

In de hoop dat hij ooit weer voor mij gaat werken, z'n baasje.

Auto's spawnen nu maar ergens,

heel ver weg, in de buurt van nergens.

Rockstar kom over de brug,

Breng mijn maatje terug!

Link to comment
Delen op andere websites

Zo hé, rammel je dat zo maar even uit je hoofd?

Hij was wel leuk - vooral ook omdat je soms nog wat geld kon op/terugpakken als je hem om zeep hielp - en omdat ie de auto voor je neus neerzette.

En die bugs; ach, "nobody's perfect" I am nobody :D

Link to comment
Delen op andere websites

O jongens wat mis ik die gozer toch.

Soms kon hij niet bij je komen en reed hij in de verte rondjes, zodat ik even mijn sniper techniek weer kon verbeteren en pats schoot ik hem even uit mijn auto heerlijk gewoon.

Nu vind ik het maar saai hoor, kunnen we rockstar niet vragen om dit terug te draaien. Dat in de eerste plaats de mechanic komt brengen en als er dan iets onstaat dat het niet kan dat hij dan gewoon gespawnd word.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...