Jump to content

Al het geld opeens van m'n bankrekening naar m'n portefeuille


Krikke1992

Recommended Posts

Ik was net online aan het spelen en toen ik van sessie veranderde gebeurde het weer: al het geld van m'n spaarrekening in GTA: Online, was er af gehaald en zat in m'n 'portefeuille'. Omdat dit al de vierde of de vijfde keer is dat ik dit meemaak - niet enkels als ik van sessie verander, maar ook gewoon wanneer ik begin met Online - besloot ik hierover een topic te openen.

Heeft nog iemand dit meegemaakt of weet iemand waaraan dit kan liggen? Op zich is het geen groot probleem, ik zet gewoon m'n geld terug op m'n rekening en klaar is kees, maar ik vind het toch vreemd. Zou dit misschien een techniek van hackers kunnen zijn zodat ze aan je geld kunnen of zo?

Link to comment
Delen op andere websites

Bijna iedere keer dat ik Online opstart heb ik 'n lege bankrekening en 'n (iets) volle(re) portemonnee. Ben daar ondertussen al zo aan gewend, dat ik nu standaard eerst m'n geld op de bank zet voor ik m'n huis verlaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou kunnen. Maar het is echt pas sinds deze week. Nu net, 2 minuten geleden had ik het weer... ik vind het raar dat dit nu zo regelmatig is, en dat dit vroeger niet gebeurde. Misschien een foutje in update 1.11?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik volgens mij ook last van. Zo had ik laatst m'n zuurverdiende geld op de bank gezet en ik ging daarna offline. Maar toen ik weer Online kwam zat er rond de 5000$ in m'n portefeuille. Zou niet weten wat het is, maar hoogstwaarschijnlijk een bug. Ik heb er geen last van, is maar een kwestie van 10 sec om het geld op de bank te zetten.

Hopelijk heb je hier iets aan gehad. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het hele bank/cash systeem vind ik maar niets. Waarom heb je überhaupt cash als je alles met de bank kan betalen.

Ik zou het veel toffer vinden als je je geld niet direct vanaf je telefoon op je bank kan zetten en dat dit allen via ATM kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was net online aan het spelen en toen ik van sessie veranderde gebeurde het weer: al het geld van m'n spaarrekening in GTA: Online, was er af gehaald en zat in m'n 'portefeuille'. Omdat dit al de vierde of de vijfde keer is dat ik dit meemaak - niet enkels als ik van sessie verander, maar ook gewoon wanneer ik begin met Online - besloot ik hierover een topic te openen.

Heeft nog iemand dit meegemaakt of weet iemand waaraan dit kan liggen? Op zich is het geen groot probleem, ik zet gewoon m'n geld terug op m'n rekening en klaar is kees, maar ik vind het toch vreemd. Zou dit misschien een techniek van hackers kunnen zijn zodat ze aan je geld kunnen of zo?

Dan heeft die jou niet gesaved
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was net online aan het spelen en toen ik van sessie veranderde gebeurde het weer: al het geld van m'n spaarrekening in GTA: Online, was er af gehaald en zat in m'n 'portefeuille'. Omdat dit al de vierde of de vijfde keer is dat ik dit meemaak - niet enkels als ik van sessie verander, maar ook gewoon wanneer ik begin met Online - besloot ik hierover een topic te openen. Heeft nog iemand dit meegemaakt of weet iemand waaraan dit kan liggen? Op zich is het geen groot probleem, ik zet gewoon m'n geld terug op m'n rekening en klaar is kees, maar ik vind het toch vreemd. Zou dit misschien een techniek van hackers kunnen zijn zodat ze aan je geld kunnen of zo?
Dan heeft die jou niet gesaved

Dat is het niet, het is ook bijvoorbeeld wanneer ik, zeg maar 2.000 bij me heb, en 10.000 op m'n bankaccount als ik het spel start, en dan een nieuwe sessie begin dan ineens 12.000 bij me heb. Dit is natuurlijk geen ramp, maar wel een foutje ergens :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...