Jump to content

Je mooiste Snapmatic-kiekjes


NilsHolgersson

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    168

  • ERRWINS

    125

  • Michael

    97

  • Danger_dog_guy_7

    68

Top Posters In This Topic

Posted Images

0_0.jpgNog en mooie winterfoto door de mist zag ik dat stanbeeld niet :30_0.jpgMannetje in sneeuw half naak0_0.jpg

Dit stond echt letterlijk langs de weg met chauffer ernaast (Rockstar let op details)

0_0.jpgDe Kerstman met zijn santa Mobiel genaamt de adder

0_0.jpg

Met mijn vriend en een kerstboom

0_0.jpg

Vond dit wel nice echt voor dat bord0_0.jpgIk had de trein stopgezet0_0.jpgTest rit liep verkeerd af0_0.jpgDe grootste daaihards gaan in de winter naar het strand :puh:

Bewerkt: door tjarda1999
Link to comment
Delen op andere websites

Kan volgens mij ook gewoon hier hoor: http://www.gtaforum....pmatic-kiekjes/ zet gewoon de link naar je snapmatic map onder de foto iedere keer. Weten de mensen het wel te vinden.

Het gaat er mij om dat je in de snapmatic foto's pagina komt van leden. Niet 1 of 2 foto's bij een post.

Niet iedereen heeft een link naar zijn of haar snapmatic dus dacht ik gewoon een topic daarover te openen

met alleen maar links naar snapmatics van forumleden. Is toch handiger? Je hoeft ook maar 1x je link neer

te zetten en dan kunnen mensen via dit topic snapmatics van ander mensen volgen. :)

Misschien kan een moderator of administrator bepalen of dit topic handig is of niet nodig is. Lijkt mij gewoon handiger. Niet elke forumlid gebruikt zijn of haar forum naam in social club.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het merendeel van de mensen veel snapmatics nemen, dus om altijd in dit topic om elke link te komen drukken, lijkt me niet echt realistisch.

In het topic dat Mr. Boss vermeldde worden er inderdaad maar enkele Snapmatics gepost door leden, maar dat is omdat ze er de beste uitfilteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...