Jump to content

Goat Simulator


Crypteq

Recommended Posts

header_top.png

g_ico.pngGoat Simulator

Ontwikkelaar: Coffee Stain Studios

Uitgever: Coffee Stain Studios

Genre: Simulator, sandbox

Platforms: Windows

Website: http://www.goat-simulator.com

Release datum: 1 April 2014 (Pre-order, waarna je het meteen kan spelen kan vanaf de website vanaf 29 maart 2014)

Prijs: $9,99 (a 7,50 euro) Beschikbaar via Steam

Beschrijving:

Goat simulator, vertaald: "Geit simulator" is een third-person spel waarbij je een geit bestuurt. Er is (vooralsnog) geen verhaallijn.

Je bent vrij om de wereld te verkennen door de ogen van een geit. Je kan echter niet alleen rondrennen maar je kan de omgeving vernielen, likken, mensen neerhalen en ragdollend door het level heen vliegen. Vele glitches en bugs zijn opzettelijk in het spel gelaten omdat deze soms lachwekkende situaties opleveren.

g_ico.pngTrailer

g_ico.pngVideo's van leden:

Heb je zelf een leuke video gemaakt, geef me een seintje dan zet ik het erbij :)

Video van: Crypteq

Beschrijving: Ik had een vrachtwagen die achter een hekwerk stond vastgegrepen en ben zelf door een kleine uitgang van het terrein gelopen. Ongeveer naar de andere kant van de map kunnen lopen totdat de vrachtwagen ineens los schoot, de vrachtwagen die had zo'n vaart dat het uit de speelwereld was geclitched, echter zat ik hieraan nog vast.

http://youtu.be/64nUdorGKSY

Bewerkt: door Crypteq
Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt me al een tijdje een enorm gaaf spel! Er was toch ook een multiplayer versie in de planning? De singleplayer alleen al zal in ieder geval hilarische momenten opbrengen, om dan maar niet te spreken van wat er uit de multiplayer zal voortvloeien... De prijs op Steam valt me mee, dus wellicht dat ik 'm binnenhaal. Mooi topic trouwens! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

@_Night-Men_

Het is zeker een leuk spel om even snel te doen

@Foreigner97

Nee helaas is er geen multiplayer gepland, dit kan je ook in hun FAQ lezen:

Q: Will there be multiplayer?

A: Sadly we haven't implemented multiplayer, we are using NVIDIA PhysX and Apex for our in-game physics, which gives us amazing and realistic physics, but it would synchronise terribly in multiplayer. If we were to add multiplayer, we would have to rewrite most of the game code from scratch and we'd never finish the game in time, so we decided to prioritize other things (one of them being Steam Workshop support). However, it is possible that someone might succeed in modding in multiplayer in a very small scale using Steam Workshop!

Voor die prijs is het wel te doen inderdaad. En natuurlijk moet de game het hebben van de mods die zeker zullen komen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...