Jump to content

Vacature: Jij als WikiGTA medewerker? Solliciteer nu om mee te helpen!


Joriz

Recommended Posts

Nee, want dan ga je van de waarheid naar complete nutteloosheid. Zoals Wikipedia, dat word door iedereen veranderd en de helft is niet eens waar :7 Dit willen ze denk ik bij WikiGTA voorkomen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Joriz

    14

  • Ezra24rct3

    9

  • .Sharingan

    4

  • ERRWINS

    4

Nee, want dan ga je van de waarheid naar complete nutteloosheid. Zoals Wikipedia, dat word door iedereen veranderd en de helft is niet eens waar :7 Dit willen ze denk ik bij WikiGTA voorkomen ;)

Zoals Wikipedia, dat word door iedereen veranderd en de helft is niet eens waar

Een beetje zoals jouw post dus? Graag een bron dat de helft niet waar is? Ik zei al dat een redactiesysteem hierbij kan helpen, en je wil hopelijk niet zeggen dat WikiGTA meer betrouwbare informatie bevat dan Wikipedia.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel waar dat je nooit 100% zeker kunt zijn van informatie op Wikipedia, waar wij ernaar streven om deze garantie wel te kunnen geven. knipoog.gif

Op Wikigta kan je evengoed nooit 100% zeker zijn van de informatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel waar dat je nooit 100% zeker kunt zijn van informatie op Wikipedia, waar wij ernaar streven om deze garantie wel te kunnen geven. knipoog.gif

Op Wikigta kan je evengoed nooit 100% zeker zijn van de informatie.

Dat zeg ik, "daar streven wij naar". Uiteraard kunnen wij nooit die garantie geven, maar het is een stuk minder gevoelig voor random 12-jarige jongetjes die het grappig vinden om een pagina te verkloten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

die we hopelijk ergens volgende week of de week daarna gaan uitnodigen.

Gaan jullie als het zover is een pb naar ieder lid sturen of wordt er een lijst in dit topic gezet?

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Vanwege het succes van de vorige sollicitatieronden (er zijn diverse fantastische mensen bijgekomen), houden we bij deze nog een ronden zodat je aan kan tonen dat je een potentieel WikiGTA medewerker bent.

Indien je de vorige ronden al hebt meegedaan mag je deze keer niet meedoen. Maar er komen vast wel meer ronden waarin je je alsnog kan bewijzen. Daarnaast blijven we natuurlijk zelf mensen uitnodigen voor WikiGTA om onze walkthrough op kwalitatief niveau nog uitgebreider en te maken.

Mocht je vragen hebben dan kan je ze hier natuurlijk stellen!

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi om te zien dat elke GTA fanaat en/of kenner zich nu kan aanmelden om aan de slag te gaan als WikiGTA medewerker. Ik lees dit overigens nu pas voor het eerst, dus ik heb de eerste ronde (helaas) gemist. Dit is zeker iets waar ik aan mee wil werken. Je kunt van mij dus in de aankomende dagen een sollicitatie verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste teksten zijn al binnengekomen. We waren onder de indruk van Rinaldootje zijn tekst dat hij 'meteen' is uitgenodigd als nieuwste medewerker.

Andere binnengekomen sollicitaties zijn we nog aan het overleggen, aangezien we er wel gezamenlijk uit willen komen voordat we iemand uitnodigen. Natuurlijk kan je nu nog steeds solliciteren en meer mensen met veel kennis zijn altijd welkom.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...