Jump to content

Favoriete YT'ers die GTA V (Online) content uploaden


Votair

Recommended Posts

Beste forumleden,

Ik vraag me af of jullie favoriete YouTubers hebben die regelmatig GTA V (en Online) content uploaden of ''Funny Moments'' maken of iets.

Mijn lijstje:

1. speedyw03

2. VanossGaming

3. MrBossFTW

4. Lui Calibre

5. GTASeriesVideos

6. MessYourself

7. TheGamingLemon

8. iCrazyTeddy

9. SideArms4Reason

10. Rooster Teeth

Zoals jullie zien zitten hier geen Nederlandse YT'ers bij zover ik ze ken.

Ik ben benieuwd, naar al jullie favoriete YT'ers die iets van GTA: V uploaden.

- Votair

Link to comment
Delen op andere websites

Kwebbelkop. Dat is een Nederlander denk ik, maar die doet het wel in het Engels. Heeft onder andere een zeer grote reeks van 'Mythbusters'-filmpjes.

Bewerkt: door Krikke1992
Link to comment
Delen op andere websites

Geen, waarom zou ik uberhaupt mijn tijd hieraan verdoen, ik speel zelf of ik speel niet maar kijken... :kots: en dan nog die 'like en subscribe' reclame rechtsboven in beeld :t

Als ik zo graag iets wil kijken zoek ik het op en de bovenste kies ik, boeit me niet wie het is.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen, waarom zou ik uberhaupt mijn tijd hieraan verdoen, ik speel zelf of ik speel niet maar kijken... :kots: en dan nog die 'like en subscribe' reclame rechtsboven in beeld :t

Als ik zo graag iets wil kijken zoek ik het op en de bovenste kies ik, boeit me niet wie het is.

Oke, duidelijk,

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Kwebbelkop. Dat is een Nederlander denk ik, maar die doet het wel in het Engels. Heeft onder andere een zeer grote reeks van 'Mythbusters'-filmpjes.

Kwebbelkop is een Nederlander, kijk maar naar zijn Twitter.

Maar ik kijk soms naar Speedy en Vanoss en naar wat stunts van Kwebbelkop en nog een paar andere.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen, waarom zou ik uberhaupt mijn tijd hieraan verdoen, ik speel zelf of ik speel niet maar kijken... :kots: en dan nog die 'like en subscribe' reclame rechtsboven in beeld :t

Als ik zo graag iets wil kijken zoek ik het op en de bovenste kies ik, boeit me niet wie het is.

Hier sluit ik me dus volledig bij aan.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk af en toe toch naar FailRace en zijn avonturen in V. Maar hij limiteert zich niet enkel tot V, hoewel ik zijn andere filmpjes ook nog wel amusant vind. Het zijn voornamelijk ingame-uitdagingen, dus niet de standaard "funny moments"- of stuntmontages.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk af en toe toch naar FailRace en zijn avonturen in V. Maar hij limiteert zich niet enkel tot V, hoewel ik zijn andere filmpjes ook nog wel amusant vind. Het zijn voornamelijk ingame-uitdagingen, dus niet de standaard "funny moments"- of stuntmontages.

je bedoelt challenges die kijkers sturen naar hem die hij dan uitvoert?

Link to comment
Delen op andere websites

Vanossgaming

Speedywo3

GTA5Videos

MrJamesGeary

Messyourself

Jacksepticeye

Unspoken Ouch :*D

Ik kijk naar deze gasten omdat ze geniaal zijn. Als ik het zelf speel heb ik veel minder grappige momenten dan als ik naar zo'n video van 10 min kijk. Vooral bij Vanossgaming lach ik me elke video wel weer kapot!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...